Re: Ceed GT (hatchback) czy ProCeed GT? Są różnice?
: 24 kwie 2019, 11:48
Widziałem, że poruszony był temat Focusa ST. Jak byście go ocenili w stosunku do Ceeda GT? Ktoś jeździł?
forum użytkowników samochodów Kia
https://forum.kia-motors.pl/
Racja, ale wersja GT nie ma miejsca na zapas... musiał byś go włożyć do bagażnika kosztem jego pojemności.colin23 pisze:Ale czemu? Powiem Ci tak: jeśli miałbym wybór koło dojazdowe czy zestaw naprawczy bez straty ilosci miejsca w bagażniku to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest koło. Niestety raz jadąc na narty znajomy miał zestaw naprawczy który przy -18 stopniach nie był w stanie naprawić opony. Musiał w Austrii kupić nową oponę Nie chciałbym tak drogiej niespodzianki.
A masz opony typu RunFlat w swoim ProceedGT?
Chodzi mi po głowie Proceed GT 1,6T, ale rozsądek przemawia za Proceed GTline 1,4Thill pisze:miron pisze:Dzięki za odpowiedzi dot mocy silnika, potwierdziło się to co myślałem, czyli przepaści w osiągach nie ma.hill pisze: Jeżeli ktoś uwielbia ciszę w aucie to tylko GT LINE brać.
Ale GTline też posiada generator w wersji z automatyczna skrzynią
Właśnie sam nie wiem, GT fajny, ale i z miejsca większy koszt, i późniejsza eksploatacja również.
Same zimówki 18calowe trzeba kupić, bo podobno tam tarcze hamulcowe maja 17cali.
Trzeba iść na jazdę testową i samemu to zbadać.
Z tego co piszesz to rozumiem że myślisz o wersji L z 1,4 turbo DCT ,
bardzo fajny motor, Cena GT LINE nie jest taka wysoka jeśli chcesz mieć ledy , grzaną kierownicę i kluczyk zbliżeniowy bo wtedy do "L" musisz doliczyć 3 pakiety w semie 9.5 tyś zł. I tu już tylko 2 tys robi się różnicy.
Natomiast jeśli nie chcesz, nie potrzebujesz tych dodatków to wtedy masz rację .
GT LINE ma 17" . nie 18" !!!, i tarcze na zdrowy rozsądek uważam że są identyczne jak w "L".
Taka sama moc silnika , taka sama masa , także nie uważam aby Producent wstawiał droższe niepotrzebne prezenty.
Podłoga jest płaska, a pod podłogą jest sporo schowków- koło zapasowane (nawet dojazdowe) na pewno się nie zmieści.colin23 pisze:Ale nie ma miejsca na zapas bo jest inny kształt blachy? Mając kiedyś audi a4 wyjmowałem steropianowy wkład z zestawem naprawczym i w to miejsce wkładałem dojazdówkę.
Skoro w zwykłych odmianach ceeda się mieści to i w GT powinno. Tyle że dojazdówka jest pewnie 16 i w gt nie da się jej zamontować
Czy wydech w wersji GT LIne (140 DCT) również jest tak agresywnie zestrojony jak w wersji GT, czy jednak jest zauważalnie ciszej?hill pisze: Hej ,
Ja również miałem dylemat czy GT LINE czy GT ? Jeździłem obydwoma motorami , i 1,4 jak pisze kolejny kolega bardzo fajnie jeździ nic mu nie brakuje jest szybki i przyjemny, a spalanie troszkę mniejsze.
Co do zawieszenia to jest znacznie sztywniejsze w GT (koła większe również) ale nadal moim zdaniem pozostaje zachowana proporcja między komfortem a sztywnością na zakręty etc. , po drugie im szybciej jedziemy tym bezpieczniej jest na sztywniejszym.
W żadnym aucie nie zauważyłem źle wygłoszonego bagażnika. Ja miałem największą obawę przed tym podbicie elektronicznym dźwięku w kabinie , bo o ile na 15 minut jazdy to fajna zabawa to w dłuższej trasie może to być nie komfortowe wręcz męczące dudnienie.
Napisałem nawet do KIA czy można to wyłączyć ale nikt mi jeszcze nie odpowiedział.
Sam wydech fajnie brzmi i jest wystarczający uważam. Reasumują umówiłem się na jeszcze jedną jazdę autem GT i powiem tak :
w ustawieniu komfort przy jeżdzie normalnej jest ok . nie jest za głośno, ale jak włączymy sport to ten generator elektroniczny mi na trasę nie pasuje , pewnie na chwilę pośmigać dla fanu tak.
Jeżeli ktoś uwielbia ciszę w aucie to tylko GT LINE brać.
Reasumując Ja wybrałem GT bo uważam że bardziej się opłaca tą wersję wybrać , więcej dostajemy w bardzo zbliżonej już kwocie. Więcej mocy , lepsza tapicerka i inne.