Cześć
Mam problem z UVO. Nie mogę pidlaczyc się telefonem z samochodem. Przeinstalowanie aplikacji UVO nie pomaga. Kręci i nic. Próbowałem w samochodzie zrobić aktualuzacje UVO A nawet zresetować ustawienia. Dostaje komunikat w aucie: sieć komórkowa jest niedostępna. Umówiony jestem w serwisie. Może ktoś z was miał coś podobnego lub ma jakiś pomysł
Marcin
UVO
Re: UVO
Witam użytkowników Niro/HEV/PHEV/eNiro.
Własnie dokonałem zakupu używanego eNiro z 19roku. Auto z Francji.
Próbuję połączyć auto z aplikacją UVO Connect. Bez rezultatu.
Jak sprawdzić, czy mój egzemplarz posiada w ogóle usługę Kia Connect?
Wspomnę, że w aucie nie działa aktualnie nawigacja. Wyświetla monit o braku karty SD.
Czy brak możliwości komunilacji oraz włączenia nawigacji są ze sobą połączone? Czy brakującym ogniwem może być brak SD w aucie?
Jeżeli to jest klucz tych problemów, czy mogę zakupić kartę SD z dowolnej innej Kii wyposażonej w Kia Connect, czy tylko wizyta i oryginał z serwisu dealera?
Za wszelkę pomoc, serdeczne dzięki!
Własnie dokonałem zakupu używanego eNiro z 19roku. Auto z Francji.
Próbuję połączyć auto z aplikacją UVO Connect. Bez rezultatu.
Jak sprawdzić, czy mój egzemplarz posiada w ogóle usługę Kia Connect?
Wspomnę, że w aucie nie działa aktualnie nawigacja. Wyświetla monit o braku karty SD.
Czy brak możliwości komunilacji oraz włączenia nawigacji są ze sobą połączone? Czy brakującym ogniwem może być brak SD w aucie?
Jeżeli to jest klucz tych problemów, czy mogę zakupić kartę SD z dowolnej innej Kii wyposażonej w Kia Connect, czy tylko wizyta i oryginał z serwisu dealera?
Za wszelkę pomoc, serdeczne dzięki!