Takich pierdół to dawno nie czytałem.
@calee daj se sianka i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
http://www.kniro.net/dual_clutch_transm ... n-399.html
Skrzynia w Niro jak najbardziej ma klasyczny wsteczny i do tyłu tak jak do przodu może jeździć na każdym napędzie.
Pełzanie może być wyłącznie na elektryku, ale wcale nie musi, zależy od naładowania baterii i co sobie komp ubździ. Czasem potrafi bardzo wolno ruszać również że spalinowego, a czasem całkiem żwawo tylko z elektryka, taki urok.
Głośny start silnika
Re: Głośny start silnika
Masz rację, skrzynia ma 7 przełożeń (6 do przodu i 1 do tyłu), przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd:wrzoch pisze: ↑03 lip 2021, 23:14 Takich pierdół to dawno nie czytałem.
@calee daj se sianka i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
http://www.kniro.net/dual_clutch_transm ... n-399.html
Skrzynia w Niro jak najbardziej ma klasyczny wsteczny i do tyłu tak jak do przodu może jeździć na każdym napędzie.
Pełzanie może być wyłącznie na elektryku, ale wcale nie musi, zależy od naładowania baterii i co sobie komp ubździ. Czasem potrafi bardzo wolno ruszać również że spalinowego, a czasem całkiem żwawo tylko z elektryka, taki urok.
w ramach rekompensaty daję link do szczegółowej budowy skrzyni, może się komuś przyda:
https://www.automaticchoice.com/en/hyun ... -catalogue
Ale i tak uważam że na biegu wstecznym używany jest tylko silnik elektryczny, można to łatwo zaobserwować za pomocą monitora przepływu energii. Nawet przy odpalonym silniku i gazie wciśniętym do oporu silnik ładuje tylko akumulator, a napęd idzie tylko z eklektycznego.
Tak samo zaobserwowałem że nawet na trybie sport i przy "starcie spod świateł" w początkowej fazie (1 sek.) napęd jest tylko z elektryka, być może jest to w celu ochrony sprzęgła silnika.