Re: Kia e niro informacje
Re: Kia e niro informacje
Witam chciałbym się dowiedzieć od właściciela kia e niro 64 kWh opinie o tym aucie.
Może ktoś pomoc....
Może ktoś pomoc....
Re: Kia e niro informacje
Opinie o elektryku? Ktoś coś...
Re: Kia e niro informacje
Na YouTube znajdziesz sporo testów e-niro. Obejrzałem chyba wszystkie. Wszyscy testujący "zgodnym chórem" bardzo pozytywnie oceniają to auto.
Re: Kia e niro informacje
Ok dzięki za info tak też zrobiłem niestety do postawienia tzw kropki nad i przydałby się wywiad z osobą która jest w posiadaniu takiego auta
Re: Kia e niro informacje
Cześć, a co byś chciał wiedzieć?
Auto bardzo ładne i funkcjonalne, w środku mnóstwo miejsca, nawet za dużo z tyłu.
Mocy pod dostatkiem, przy większej wilgotności na drodze polecam tryb ECO, na pozostałych łatwo zrywa przyczepność. Z gazem ostrożnie trzeba.
Póki co przy pogodzie na zewnątrz ok 2-8 st C cały czas działa ogrzewanie i zużycie nie spada poniżej 20kW/100km chyba, że jedzie się bardzo ostrożnie.
Denerwujące jest, że nie można włączyć na stałe auto hold jak w autach VW np. Z czujnikami parkowania denerwuje mnie, że te z przodu aktywują się automatycznie przy przełączeniu na R lub trzeba ręcznie włączyć - mógłby się włączać od razu same przy prędkości poniżej 15km/h
Menu jest proste I skomplikowane. Czasami znajduję daną funkcję w mig, czasami klikam i klikam i znaleźć idzie. UX dla mnie mógłby być bardziej pro europejski.
Co do ładowania i zużycia prądu, na autostradzie przy 130km/h ok 24kW/100km przy włączonej klimie/ogrzewaniu.
ładowanie na ładowarce AC - maks 11kW albo 10,8kW (zależy od poziomu baterii) - wersja z instalacją 3 fazową
ładowanie na ładowarce DC - maks osiągnąłem 75kW (maks dostępna na ładowarce 100kW, ładowałem się sam na stacji)
ładowanie na ładowarce AC przenośnej to ok 2-3kW
Auto udane, szkoda, że inne modele Kia (nie e-Niro) z tego rocznika mają np, automatyczne parkowanie czy head up display, ale polityki Kia ciężko zrozumieć.
Do pełni szczęścia przydała by się pompa ciepła (od 2021), led matrix, większa moc ładowania DC (teraz to nie ma znaczenia, ale wydaje mi się, że za 1-2 lata będzie tłoczno na stacjach ładowania).
Auto bardzo ładne i funkcjonalne, w środku mnóstwo miejsca, nawet za dużo z tyłu.
Mocy pod dostatkiem, przy większej wilgotności na drodze polecam tryb ECO, na pozostałych łatwo zrywa przyczepność. Z gazem ostrożnie trzeba.
Póki co przy pogodzie na zewnątrz ok 2-8 st C cały czas działa ogrzewanie i zużycie nie spada poniżej 20kW/100km chyba, że jedzie się bardzo ostrożnie.
Denerwujące jest, że nie można włączyć na stałe auto hold jak w autach VW np. Z czujnikami parkowania denerwuje mnie, że te z przodu aktywują się automatycznie przy przełączeniu na R lub trzeba ręcznie włączyć - mógłby się włączać od razu same przy prędkości poniżej 15km/h
Menu jest proste I skomplikowane. Czasami znajduję daną funkcję w mig, czasami klikam i klikam i znaleźć idzie. UX dla mnie mógłby być bardziej pro europejski.
Co do ładowania i zużycia prądu, na autostradzie przy 130km/h ok 24kW/100km przy włączonej klimie/ogrzewaniu.
ładowanie na ładowarce AC - maks 11kW albo 10,8kW (zależy od poziomu baterii) - wersja z instalacją 3 fazową
ładowanie na ładowarce DC - maks osiągnąłem 75kW (maks dostępna na ładowarce 100kW, ładowałem się sam na stacji)
ładowanie na ładowarce AC przenośnej to ok 2-3kW
Auto udane, szkoda, że inne modele Kia (nie e-Niro) z tego rocznika mają np, automatyczne parkowanie czy head up display, ale polityki Kia ciężko zrozumieć.
Do pełni szczęścia przydała by się pompa ciepła (od 2021), led matrix, większa moc ładowania DC (teraz to nie ma znaczenia, ale wydaje mi się, że za 1-2 lata będzie tłoczno na stacjach ładowania).
Re: Kia e niro informacje
Możesz podać czas ładowania z stnd gniazdka?
Ewentualnie numer telefonu do siebie chciałbym zapytać bezpośrednio o kilka szczegółów
Ewentualnie numer telefonu do siebie chciałbym zapytać bezpośrednio o kilka szczegółów
Re: Kia e niro informacje
Ze zwykłego gniazdka do pełna przyjmując, że średnio będzie ładował 2,5kW na h to od 0% do 100% w ponad 25h przy założeniu braku strat. Realnie pokazuje więcej
Można zainwestować w ładowarkę o większej mocy, ale wtedy trzeba mieć i gniazdko z większym bezpiecznikiem.
Warto po prostu doładowywać z gniazdka codziennie. Wtedy teoretycznie wyjeździsz ile naładujesz.
Można zainwestować w ładowarkę o większej mocy, ale wtedy trzeba mieć i gniazdko z większym bezpiecznikiem.
Warto po prostu doładowywać z gniazdka codziennie. Wtedy teoretycznie wyjeździsz ile naładujesz.
Re: Kia e niro informacje
Instrukcja obsługi w języku polskim, mam dołączona tylko EN
Czy ktoś posiada nasza wersję.
Czy ktoś posiada nasza wersję.
-
- Posty: 1122
- Rejestracja: 21 mar 2020, 13:55
- model samochodu: Sportage V, 1.6 T-GDI 230 KM 6AT AWD HEV, wersja BL, kolor H8G (Dark Penta Metal), AE+, HAR, LTH, PNS, HAK wertykalny, produkcja lipiec 2022
Re: Kia e niro informacje
Kupując nowe auto musi być instrukcja po Polsku. Jak nie ma to się upomnij. Poza tym dostępna jest wersja w pliku .pdf ale dla rocznika 2018:
https://carmanuals2.com/kia/niro-2018-i ... ugi-110310
Co praktycznie na jedno wychodzi. Nie ma tam chyba jedynie opisanej instrukcji aktywacji UVO. Bo wtedy nie było.
https://carmanuals2.com/kia/niro-2018-i ... ugi-110310
Co praktycznie na jedno wychodzi. Nie ma tam chyba jedynie opisanej instrukcji aktywacji UVO. Bo wtedy nie było.
Drugie auto: KIA NIRO HEV 2020, full opcja, brązowa skóra.
Re: Kia e niro informacje
Dzięki za info właśnie dzisiaj dealer dostarczył mi wersję naszą.