Cześć wszystkim,
Pytanie do posiadaczy tego rodzaju Niro. Będę wdzięczny za udział w temacie i opisie wad i zalet tego autka
[Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
[Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
soon Kia XXX
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
Cena Z tego względu wybrałem HEV. Nie ma żadnego ekonomicznego sensu wybierać plug-in bo (o ile dobrze policzyłem) trzeba nim przejechać jakieś 300.000 km żeby wyjść "na zero"
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
Z ciekawości: liczyłeś jaką cenę za 1kWh?
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
Wyczywam niesługo... Niro soon
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
60 groszy.
Robimy 13 - 15kwh na stówkę. Do tego jednak trzeba dodać trochę benzyny (ktoś liczył że litr), bo wszystkim steruje komputer. Zakładając baaardzo optymistyczne wyniki, wyjdzie ok. 10 zł taniej niż przy HEV które zużywa 5 litrów pb
Różnica w cenie zakupu obu wersji to 30 tysięcy.
Dlatego tak słabo plug-iny schodzą
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
Hej, może ktoś powiedzieć jako użytkownik jak się sprawdza PLUGIN? mam do pracy 15km w jedną stronę. Jestem wstanie normalnie jeżdżąc, nie przekraczając 100km na godzinę, jeździć tylko na prądzie? Bez włączania się silnika elektrycznego? Także w zimę? Mogę wymusić tryb tylko elektryczny? Czy jednak spalinowy silnik będzie się włączał?
Darek
Re: [Wady i zalety] Kia Niro - Hybryda typu Plug IN
Chyba chodziło Tobie o tryb bez uruchamiania silnika spalinowego
Gdzieś tu widziałem że na pełnym baku benzyny, doładowując plug-ina przejeżdżają około 3500 km do kolejnego tankowania. Zimą pewnie to wyglada trochę inaczej, bo ciepełko skądś się musi wziąć do kabiny.
Gdzieś tu widziałem że na pełnym baku benzyny, doładowując plug-ina przejeżdżają około 3500 km do kolejnego tankowania. Zimą pewnie to wyglada trochę inaczej, bo ciepełko skądś się musi wziąć do kabiny.