nagdob pisze: ↑29 sty 2021, 09:39
Gdzieś tu na forum pisali, że można jechać nawet 180 km/h.
Pokusiłem się, aby to sprawdzić i potwierdzam, że taką prędkość można uzyskać (odczyt z GPS).
nagdob pisze: ↑29 sty 2021, 09:39
To, że piszą do 140 km/h to jest chyba nie prawda
Specyfikacja techniczna ze strony producenta mówi o prędkości maksymalnej 164 km/h, ale w praktyce jest to na pewno 180 km/h.
Zadałem pytanie @Pazdzioch, bo jestem ciekawy jaka prędkość maksymalna stanowi dla niego barierę zakupu - ta w Niro odstraszyła go i stwierdził, że z taką prędkością to tylko do miasta nadaje się ten samochód (w sumie hybrydy mają największy sens właśnie w mieście, ale nie dlatego, że nie można nimi zapier***** 250 km/h).
Podejrzewam że jak baterie się rozładują to potrafi tylko utrzymac koło 160. Osobiscie rozpędziłem niro hev do 180 spokojnie i chciał dalej przyspieszać, takze nie widzę problemu.
Moim zdaniem największym problemem jest ogrzewanie w zimie i jazda długo na saplinowce, prosty trik na to : ustawienie niskiej temperatury np 19 stopni i używanie podgrzewania siedzeń i kierownicy. Dotyczy to wszystkich zelektryfikowanych samochodzików.
Być może powinienem założyć nowy wątek, ale skoro jestem nowy nie chcę mącić.
Posiadam aktualnie Niro w zwykłej hybrydzie i od niedzieli 31 stycznia nie działa mi UVO - zarówno w samochodzie jak i w telefonie. Nie może połączyć się z serwerem. W samochodzie widnieje pełny zasięg, a mimo to nie mogę nic zrobić. W telefonie nawet nie mogę usunąć tego konta, ponieważ nie ma komunikacji z serwerem.
Czy ktoś również ma aktualnie problem z UVO?
Pytałem mailowo w service (at) kia czy to nie jest globalny problem, ale zamiast krótko odpisać tak lub nie, to odpowiedzieli standardowa "idź Pan do serwisu, przecież w każdym serwisie jest magik, który to ogarnie".
Niestety mam awersję do serwisów w kwestii aktualizacji map, czy czegokolwiek na poziomie oprogramowania bo zawsze jest z tym problem (kogoś nie ma albo nie zrozumieli o co mi chodzi i proszą następnym razem, a w rodzinie mam 3 samochody tej marki), więc pytam najpierw tutaj bo standardowo każą mi przyjechać i zostawić samochód, a na to nie bardzo mam czas.
Poza tym auto naprawdę spoko i bym uznał za kompletny samochód - gdyby tył wydłużyli o 10-15 cm (większy bagażnik) i pod maską był wolnossący silnik od mazdy - to lepszego samochodu by już nikt nie wymyślił;)
Spokojnie, miałem to samo. Zresetuj system np. długopisem. W instrukcji znajdziesz info co do tego otworku na reset. Jak pamiętam, jest on pod ekranem wyświetlacza centralnego.
Pozdrawiam
nagdob pisze: ↑29 sty 2021, 09:39
Gdzieś tu na forum pisali, że można jechać nawet 180 km/h.
Pokusiłem się, aby to sprawdzić i potwierdzam, że taką prędkość można uzyskać (odczyt z GPS).
nagdob pisze: ↑29 sty 2021, 09:39
To, że piszą do 140 km/h to jest chyba nie prawda
Specyfikacja techniczna ze strony producenta mówi o prędkości maksymalnej 164 km/h, ale w praktyce jest to na pewno 180 km/h.
Zadałem pytanie @Pazdzioch, bo jestem ciekawy jaka prędkość maksymalna stanowi dla niego barierę zakupu - ta w Niro odstraszyła go i stwierdził, że z taką prędkością to tylko do miasta nadaje się ten samochód (w sumie hybrydy mają największy sens właśnie w mieście, ale nie dlatego, że nie można nimi zapier***** 250 km/h).
200 minimum , robię częste trasy a to z opisu specyfikacja 164 jakbym miał cisnąć na max balbym się, że rozwalę silnik , jakieś parę km więcej zapasu i byłoby ok