W moim przypadku wygrał Stinger. Dzisiaj zamówiłem
Jeśli chodzi o EV6 to w decyzji pomógł mi jeden z youtuberów, gdyż nie udało mu się dojechać 250 km od stacji do stacji z prędkością autostradową. Jednak to jeszcze nie czas na elektryka
Stinger vs. EV6
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Stinger vs. EV6
Czytałem że Albert Biermann odszedł z funkcji szefa działu R&D KIA/HYUNDAI - koncern wydał informację, że od 2020 któregoś przechodzą w elektrykę i nowe pojazdy spalinowe nie będą wypuszczane - zatem to ewidentny koniec produkcji nowych wersji Stingera - żal tych wersji GT i N u Hyundaia
Re: Stinger vs. EV6
Taka N kona prowadzi sie lepiej od octavi rs - no szkoda
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Stinger vs. EV6
Też o tym czytałem, ale jest to związane z likwidacją centrum rozwoju silników spalinowych, które zostanie zmienione w centrum rozwojowe silników elektrycznych i ogniw paliwowych. W tym zakresie wchodzą we współpracę z Audi.
Biermann odchodzi na emeryturę, ale będzie pełnił funkcję doradcy w koncernie KIA/Hyundai
Biermann odchodzi na emeryturę, ale będzie pełnił funkcję doradcy w koncernie KIA/Hyundai