Weryfikacja gwarancji Kia Stinger

forum użytkowników Kia Stinger
StingerGTMY17
Posty: 7
Rejestracja: 06 kwie 2021, 20:15
model samochodu: KIA STINGER GT 3.3 V6 370KM

Weryfikacja gwarancji Kia Stinger

Post autor: StingerGTMY17 »

Dzień dobry,
Zwracam się z prośbą o rozwiązanie kolejnego problemu. Kupując auto od dealera KIA (używane) widniała wyraźna informacja o aktualnej gwarancji dostępnej przez 4 kolejne lata. Na etapie zakupu auta w rozmowie z handlowcem wyszła informacja, że jeden z przeglądów w 2019 roku był przekroczony o 1400km. Handlowiec zapewnił mnie o tym że gwarancja jest aktywna a przekroczenie terminu przeglądu nie będzie miało wpływu na gwarancję. Zakupiłem samochód. W kolejnych tygodniach wyszły drobne usterki,których wcześniej nie zauważyłem i postanowiłem naprawić je na gwarancji. Zadzwoniłem do innego dealera z zapytaniem czy gwarancja jest aktywna,podałem VIN, w odpowiedzi usłyszałem że może być problem w związku z przekroczonym przebiegiem ale nie ma też informacji że gwarancja nie jest aktywna. Poprosiłem salon od którego kupowałem samochód o potwierdzenie aktywnej gwarancji. Myślałem że dostanę pisemne potwierdzenie. Handlowiec poinformował mnie,że "kierownik wysłał mu maila z informacją że gwarancja jest aktywna" i mogę np. Tego maila wydrukować lub oni go wydrukują i podpiszą. Czy jest to w jakiś sposób wiążące w kwestii aktywnej gwarancji przy sprzedaży pojazdu? Czy powinienem wymagać jakiś dodatkowych dokumentów? W jaki sposób zdobyć "kwit" przy potencjalnej sprzedaży. Proszę o pomoc co powinienem zrobić.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”