części stinger GT2
Re: części stinger GT2
Mam inne przekonanie - ciekawe gdzie się podziało min. 6 Stingerów skradzionych w ostatnich miesiącach, w tym forumowiczom, pewnie były też szkody całkowite - Fakty są takie, że więcej Stingerów w EU jest kradzionych niż zniszczonych w wypadkach komunikacyjnych. Ja popieram akcję - nie kupuję części używanych z portali/giełdy
Re: części stinger GT2
Od przynajmniej kilkunastu lat większość skradzionych pojazdów leci na wschód. I tak pewnie jest w tym przypadku, bo skoro niewiele się rozbija, a reszta części na gwarancji to po co je rozmontowywać po dziuplach, skoro w parę h można wyjechać z Schengen przez wschodnią granicę.GeRRaD pisze: ↑27 maja 2021, 18:34 Mam inne przekonanie - ciekawe gdzie się podziało min. 6 Stingerów skradzionych w ostatnich miesiącach, w tym forumowiczom, pewnie były też szkody całkowite - Fakty są takie, że więcej Stingerów w EU jest kradzionych niż zniszczonych w wypadkach komunikacyjnych. Ja popieram akcję - nie kupuję części używanych z portali/giełdy
Re: części stinger GT2
Na wschodzie to hurtem idą auta marek niemieckich, USA lub jeszcze japońskich - Korea jest wciąż passe - druga liga razem z markami francuskimi i włoszczyzną. Niezależnie od powyższego, nie wspierajmy paserstwa
Re: części stinger GT2
Nic nie czaisz kolego. Pewnie, że są to auta wykupione od ubezpieczyciela. Ciężko przez ocean transportować kradzione auto. Kupuje się rozbitka za grosze i wkłada się do niego tanie części z kradzionych i rozmontowywanych aut. I taki delikwent sprzedaje napaleńcowi takie cudo z pokaźnym zyskiem, albo, co rzadziej, sam nim jeździ.
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: części stinger GT2
Stingery cieszą się taka popularnością wśród złodziei przez tych wszystkich, którzy ciągną te wszystkie wraki z USA i Kanady, a później chcą je tanio naprawić. Nie myśl, że ktoś wywozi te wszystkie kradzione auta na wschód, za duże ryzyko. Od razu jadą do dziupli i są rozmontowywane. Części z rozbitków to margines. Większość to jednak kradzione części, dlatego też przyłączam się apelu o niewspieranie złodziejstwa i niekupowanie takich części z portali i aukcji. Pamiętajcie również o przestępstwie nieumyślnego paserstwa
Re: części stinger GT2
Chciałbym przypomnieć że pytanie było trochę inne , mam wrażenie że zboczyliście trochę z tematu .
Chciałem się dowiedzieć czy części z sam europejskich pasują do aut z USA jeśli ktoś ma takie doświadczenia to proszę o odpowiedz .
Chciałem się dowiedzieć czy części z sam europejskich pasują do aut z USA jeśli ktoś ma takie doświadczenia to proszę o odpowiedz .
- gisio
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: części stinger GT2
I nikt Ci jednoznacznie na to pytanie nie odpowie, wystarczy że jeden uchwyt w zderzaku jest inny i już nie ma zamienności między numerami katalogowymi. Oczywiście można uprawiać tzw rzeźbę (trytytka wszystko połączy) tylko pytanie na ile taka rzeźba wpłynie na bezpieczeństwo samych użytkujących oraz innych użytkowników drogi w przypadku kolizji.
A jaki odpad jest sprowadzony do PL proszę bardzo. Według obecnego właściciela szkody były niewielkie i był na tyle bezczelny, że oczekiwał fabrycznej gwarancji na terenie Polski.
Całe szczęście GIOŚ zabrał się za temat aut sprowadzanych z USA i Kanady. Takie auto jak wyżej jest traktowane jak odpad a za sprowadzenie odpadów na teren RP grozi kara od 50 tys do 500 tys PLN oraz utylizacja odpadu na koszt właściciela. Ci którzy myślą, że kupili takie auta, naprawili i zarejestrowali w Polsce mogą spać spokojnie to nic bardziej mylnego.
A jaki odpad jest sprowadzony do PL proszę bardzo. Według obecnego właściciela szkody były niewielkie i był na tyle bezczelny, że oczekiwał fabrycznej gwarancji na terenie Polski.
Całe szczęście GIOŚ zabrał się za temat aut sprowadzanych z USA i Kanady. Takie auto jak wyżej jest traktowane jak odpad a za sprowadzenie odpadów na teren RP grozi kara od 50 tys do 500 tys PLN oraz utylizacja odpadu na koszt właściciela. Ci którzy myślą, że kupili takie auta, naprawili i zarejestrowali w Polsce mogą spać spokojnie to nic bardziej mylnego.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: części stinger GT2
Nikt nie mówił o transporcie zagranicznym kradzionego aua - to ty nie czytasz ze zrozumieniem - chodziło o to co słusznie napisał kolega lukasmasdes "Stingery cieszą się taka popularnością wśród złodziei przez tych wszystkich, którzy ciągną te wszystkie wraki z USA i Kanady, a później chcą je tanio naprawić" puenta i kropka - IMO temat do zamknięcia.rookie pisze: ↑27 maja 2021, 21:12Nic nie czaisz kolego. Pewnie, że są to auta wykupione od ubezpieczyciela. Ciężko przez ocean transportować kradzione auto. Kupuje się rozbitka za grosze i wkłada się do niego tanie części z kradzionych i rozmontowywanych aut. I taki delikwent sprzedaje napaleńcowi takie cudo z pokaźnym zyskiem, albo, co rzadziej, sam nim jeździ.
Re: części stinger GT2
Jestem nowy na forum ale z tego co widzę to właściciele wersji spoza Polski są tu traktowani jak najgorsze zło, powód wszelkich nieszczęść i największe zagrożenie dla właścicieli jedynie „prawilnych” Stingerów z polskiej dystrybucji.
Nie widziałem chyba żadnych postów w którym ktoś by im w czymkolwiek pomógł.
Nie uważacie że to lekko nie fair ?
Pierwsze sztuki Stingerów mają już prawie 4 lata. Jeśli dobrze pamietam na elektronikę jest 3 letnia gwarancja.
Czy zaraz zaczniecie atakować osoby które jeżdżą autami starszymi niż 3 lata ?
Jestem ciekawy co Ci którzy tak głośno teraz krzyczą że popyt na części ( a co za tym idzie kradzieże ) wywołują właściciele „ulepów” z USA, zrobią gdy padnie im np radio.
Czy pójdą do ASO i zapłacą 10tyś za nowe radio? Czy jednak zakupią używaną jednostkę?
Wg mnie problemem nie jest popyt na części, a fakt że służby które powinny walczyć z przestępcami nie robią nic by ukrócić handel częściami pochodzącymi z kradzieży.
Szczególnie aut których nie jest jakoś dużo na rynku. Myślicie że policja/ skarbówka sprawdza chociaż cześć ofert raptem z 3 największych portali gdzie można kupić takie części i pyta się o ich pochodzenie? Nie sądzę.
Aha. Żeby nie było. Jeżdżę GTLine z Pl salonu i na gwarancji.
Nie widziałem chyba żadnych postów w którym ktoś by im w czymkolwiek pomógł.
Nie uważacie że to lekko nie fair ?
Pierwsze sztuki Stingerów mają już prawie 4 lata. Jeśli dobrze pamietam na elektronikę jest 3 letnia gwarancja.
Czy zaraz zaczniecie atakować osoby które jeżdżą autami starszymi niż 3 lata ?
Jestem ciekawy co Ci którzy tak głośno teraz krzyczą że popyt na części ( a co za tym idzie kradzieże ) wywołują właściciele „ulepów” z USA, zrobią gdy padnie im np radio.
Czy pójdą do ASO i zapłacą 10tyś za nowe radio? Czy jednak zakupią używaną jednostkę?
Wg mnie problemem nie jest popyt na części, a fakt że służby które powinny walczyć z przestępcami nie robią nic by ukrócić handel częściami pochodzącymi z kradzieży.
Szczególnie aut których nie jest jakoś dużo na rynku. Myślicie że policja/ skarbówka sprawdza chociaż cześć ofert raptem z 3 największych portali gdzie można kupić takie części i pyta się o ich pochodzenie? Nie sądzę.
Aha. Żeby nie było. Jeżdżę GTLine z Pl salonu i na gwarancji.
Re: części stinger GT2
Pomóc to będzie można wtedy gdy będą bardziej dostępne instrukcje serwisowe i sprawdzona wiedza z warsztatów, a z uwagi na małą popularność auta i fakt że jest to model względnie nowy, nastąpi to nieprędko. Zwróć uwagę, że same ASO nie znają rozwiązań niektórych problemów i działają metodą prób i błędów.
A co do zakupu używanych części - to jak kogoś stać na drogie auto, powinno być też stać na nowe części, a nie druciarstwo.
A co do zakupu używanych części - to jak kogoś stać na drogie auto, powinno być też stać na nowe części, a nie druciarstwo.