Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Rozwiazanie za 200 pln to przetoczenie tarcz na aucie, w Raszynie gosciu swietnie ogarnia 604408412 szkolna 5. Kup klocki we wlasnym zakresie od razu ci zalozy i bedziesz happy, ja juz tak miałem robic ale uznali druga reklamacje
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Słaba jakość tarcz po toczeniu będzie to samo, kwestia czasu.
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Na szczęście udało się dziś załatwić sprawę na moją korzyść.
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Uznali wymianę - napisz coś więcej !
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Jak to nazwali wykazali dobrą wolę. Już nie dyskutowałem. Zwał jak zwał.
- gisio
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Jednorazowy gest handlowy - jak sytuacja się powtórzy zgody już nie będzie.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Nie dobra wola, tylko KMP, oni musza wszystko klepnac, a jak sie sytuacja powtorzy to kolejna reklamacja
- gisio
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Reklamacja czego? Czegoś za co się nie zapłaciło?
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
Jak w temacie tarcz i klocków, a kto powiedzial ze nowo zalozone (te za ktore sie nie zaplacilo)sa wolne od wad?
- gisio
- Posty: 527
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odciski klocka na tarczy Stinger 2.0 a gwarancja
A jaką wadę fabryczną według Ciebie posiadał pierwszy komplet , który to Kia uznała w geście handlowym?
Według mnie żadnej wady fabrycznej tutaj nie ma a usterka wynika z charakteru eksploatacji auta. Tarcze wymagają odpowiedniego traktowania również jak pojazd stoi dłuższy czas. Jak na tarczach pojawi się korozja (co jest normalne) zanim zacznie się z nich w pełni korzystać należy wykonać 3-5 delikatnych hamowań z prędkości maksymalnej 20 km/h. To między innymi korozja jest częstą przyczyną powodującą zwichrowanie lub wyżłobienia tarcz, ponieważ zakłóca w znacznym stopniu ich skuteczność oraz prawidłowy bilans odprowadzania ciepła.
Z kolej hamulce w Stingerze 3,3 (Brembo) wymagają dotarcia w pierwszym okresie ich użytkownika (procedura jest na stronie Brembo). Jak ktoś nie przeprowadzi odpowiednio procedury może zapomnieć o prawidłowej skuteczności ich działania.
Oczywiście jak przychodzi do kwestii reklamacji to użytkownik nie ma sobie nic do zarzucenia a wina zawsze leży po stronie producenta dlatego nie dziwię się, że wszyscy producenci aut ograniczają GW na te elementy a są i tacy, którzy w ogóle jej nie udzielają.
Według mnie żadnej wady fabrycznej tutaj nie ma a usterka wynika z charakteru eksploatacji auta. Tarcze wymagają odpowiedniego traktowania również jak pojazd stoi dłuższy czas. Jak na tarczach pojawi się korozja (co jest normalne) zanim zacznie się z nich w pełni korzystać należy wykonać 3-5 delikatnych hamowań z prędkości maksymalnej 20 km/h. To między innymi korozja jest częstą przyczyną powodującą zwichrowanie lub wyżłobienia tarcz, ponieważ zakłóca w znacznym stopniu ich skuteczność oraz prawidłowy bilans odprowadzania ciepła.
Z kolej hamulce w Stingerze 3,3 (Brembo) wymagają dotarcia w pierwszym okresie ich użytkownika (procedura jest na stronie Brembo). Jak ktoś nie przeprowadzi odpowiednio procedury może zapomnieć o prawidłowej skuteczności ich działania.
Oczywiście jak przychodzi do kwestii reklamacji to użytkownik nie ma sobie nic do zarzucenia a wina zawsze leży po stronie producenta dlatego nie dziwię się, że wszyscy producenci aut ograniczają GW na te elementy a są i tacy, którzy w ogóle jej nie udzielają.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM