Zakup pojazdu w salonie

forum użytkowników Kia Stinger
Grunthor
Posty: 40
Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:33

Zakup pojazdu w salonie

Post autor: Grunthor » 06 kwie 2021, 13:42

Cześć,

temat wałkowany już na niejednym forum, ale może ktoś ma świeże informacje. Planuję zakupić nową sztukę Stingera(albo Stingerki jak kto woli ;-)). Zastanawiam się jakie są możliwości negocjacyjne wersji GT+kolor+prestige+nappa. Specjalnie podaje bogatszy pakiet bo mam świadomość, że z dodatkami każdy lepiej negocjuje. Będąc po jeździe próbnej dostałem z automatu jako przedsiębiorca 5%. Zastanawiam się czy są wyższe możliwości negocjacyjne lub też jak nie $$ to dodatki(jak tak to jakie?)

Dajcie znać co wam się udało ugrać ;-)

Pozdrawiam

StingerGTMY17
Posty: 7
Rejestracja: 06 kwie 2021, 20:15
model samochodu: KIA STINGER GT 3.3 V6 370KM

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: StingerGTMY17 » 06 kwie 2021, 20:18

Witaj,
Nie liczyłbym na Twoim miejscu na duże rabaty, pisałem do salonów w całej Polsce, prowadziłem negocjacje w salonie. Cena jaką uzyskałem to 232 000 brutto.
Skończyło się na rynku wtórnym. Jeździłem zarówno poliftem jak i przed. Jak dla mnie różnica nie warta ceny.Dodatkowo w przed lifcie nie mam GPFa. Muszę przyznać, że w polifcie skrzynia nieco szybciej doskakuje do silnika ale na prawdę nie jest to jakaś mega różnica.
Wydech totalny kastrat,słychać jedynie szum jak z odkurzacza do liści.- W przypadku rynku amerykańskiego ta kwestia została rozwiązana nieco lepiej.

EDIT:
Dodatkowo wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa, kamerę pokazującą martwe pole, większy wyświetlacz multimedialny - jak dla mnie za duży, ikonki nieco za małe ,w trakcie jazdy ciężko jest to obsługiwać.
Co do jakości materiałów - W recenzjach można poczytać o dużo lepszej jakości - nie zauważyłem jakiejś rewolucji, może są nieco lepiej spasowane i nic nie stukało. Co zwróciło moją uwagę gdy wsiadłem? Kierownica z tandetnego taniego, twardego plastiku tak jak w przedlifcie. Oczekujesz dużych zmian a tu taki strzał w pysk.

Awatar użytkownika
gisio
Posty: 355
Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: gisio » 06 kwie 2021, 21:58

Grunthor pisze:
06 kwie 2021, 13:42
Zastanawiam się czy są wyższe możliwości negocjacyjne lub też jak nie $$ to dodatki(jak tak to jakie?)
Jak chcesz kupić rabat a nie auto to idź do Citroena tam dają największe.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM

Grunthor
Posty: 40
Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:33

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: Grunthor » 06 kwie 2021, 23:42

gisio pisze:
06 kwie 2021, 21:58
Jak chcesz kupić rabat a nie auto to idź do Citroena tam dają największe.
Kolega to z elektrody przyszedł?

Grunthor
Posty: 40
Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:33

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: Grunthor » 06 kwie 2021, 23:45

StingerGTMY17 pisze:
06 kwie 2021, 20:18
Witaj,
Nie liczyłbym na Twoim miejscu na duże rabaty, pisałem do salonów w całej Polsce, prowadziłem negocjacje w salonie. Cena jaką uzyskałem to 232 000 brutto.
Skończyło się na rynku wtórnym. Jeździłem zarówno poliftem jak i przed. Jak dla mnie różnica nie warta ceny.Dodatkowo w przed lifcie nie mam GPFa. Muszę przyznać, że w polifcie skrzynia nieco szybciej doskakuje do silnika ale na prawdę nie jest to jakaś mega różnica.
Wydech totalny kastrat,słychać jedynie szum jak z odkurzacza do liści.- W przypadku rynku amerykańskiego ta kwestia została rozwiązana nieco lepiej.

EDIT:
Dodatkowo wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa, kamerę pokazującą martwe pole, większy wyświetlacz multimedialny - jak dla mnie za duży, ikonki nieco za małe ,w trakcie jazdy ciężko jest to obsługiwać.
Co do jakości materiałów - W recenzjach można poczytać o dużo lepszej jakości - nie zauważyłem jakiejś rewolucji, może są nieco lepiej spasowane i nic nie stukało. Co zwróciło moją uwagę gdy wsiadłem? Kierownica z tandetnego taniego, twardego plastiku tak jak w przedlifcie. Oczekujesz dużych zmian a tu taki strzał w pysk.
Dzięki wielkie za merytoryczny opis. Bez GPFa to rozumiem wziąłeś wersję do 2018 roku?? rzeczywiście czuć różnicę z GPF i bez?

Pozdrawiam

hefajstos
Posty: 88
Rejestracja: 19 paź 2020, 20:44
model samochodu: VAG

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: hefajstos » 07 kwie 2021, 08:22

Stinger nie jest promowany i nie jest targetem sprzedazy - i tak KIA zrobila laske ze po lifcie nadal go u nas oferuje ze wzgledu na normy.

Wydech z klapami po lifcie jest wszedzie tylko nie na Europe. Fabryczny jest nieslyszalny ale dzieki temu w trasie auto jest komfortowe - ja i tak mysle o zalozeniu wydechu BAQ -

https://youtu.be/cEs5qGxh3aE

Podczas jazdy GPF w benzynie nie jest odczuwalny - chyba ze w 2.0 gdzie byly z nim problemy przed aktualizacja.

Dla porownania - na yt czesto pod recenzja Stingera sa pieniacze z marek prymium ktorzy tez glownie skupiaja sie na rabacie - ze w BMW i Audi po 20-30% daja.

Otoz odbilem sie od Audi w tym roku - panowie uznali, ze z uwagi na covid produkcje ida wolniej, nie ma chipow do produkcji aut i to co maja na placu schodzi na biezaco (i faktycznie jezdzac regularnie obok placu stoi pusty) i z uwagi na to nie daja juz wysokich rabatow bo.. nie musza.

W przypadku Stingera mowa tez o wysokiej akcyzie ze wzgledu na pojemnosc.

Dla mnie polift ma zdecydowanie lepsze wyciszenie na autostradzie + tapicerke z alcantary i ekran w koncu nie szpeci i to mnie przekonalo do tego auta (jezdzilem Audi S5, RS5, Arteonem, 4 GC i tez zwyklym A5)

prezi
Posty: 13
Rejestracja: 05 kwie 2021, 13:33
model samochodu: KIA Stinger 3.3 T-GDI V6 366 KM

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: prezi » 07 kwie 2021, 09:09

Mi się udało wynegocjować cenę 240 000 zł, przy cenie bazowej 250 990 zł, za stingera z 2021.
kia.png
kia.png (27.13 KiB) Przejrzano 773 razy
Ale była jeszcze opcja żeby wziąć ceramic silver (też Prestige) z dachem panoramicznym za 236 500 zł, ale kolor mnie nie przekonał.
Większość dealerów do których pisałem kończyło negocjacje na 245 000zł. Więc trzeba dobrze poszukać, popytać.

Koszt OC+AC w PZU 5999 zł (bez gapa)

StingerGTMY17
Posty: 7
Rejestracja: 06 kwie 2021, 20:15
model samochodu: KIA STINGER GT 3.3 V6 370KM

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: StingerGTMY17 » 07 kwie 2021, 10:00

[/quote]
Dzięki wielkie za merytoryczny opis. Bez GPFa to rozumiem wziąłeś wersję do 2018 roku?? rzeczywiście czuć różnicę z GPF i bez?

Pozdrawiam
[/quote]

Tak posiadam wersje z przed GPF. Nie zauważyłem różnicy w elastyczności silnika lub przyśpieszeniu. Tak jak wspominałem skrzynia odczuwalnie lepiej współpracuje z silnikiem w odświeżonej wersji Stingera.

Nie wypowiem się na temat wyciszenia - jeździłem tylko w zimą a jak wiadomo wtedy wszystko bardziej słychać. Nie zauważyłem wielkiej różnicy. Nie wiem jak z szyberdachem ponieważ nie jeździłem taką wersją.

Daniel112
Posty: 25
Rejestracja: 16 sty 2021, 10:59
model samochodu: Kia stinger prestige line

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: Daniel112 » 07 kwie 2021, 13:23

Część, mi udało się utargować na 236 tys.zl. Pełną wersję na full, czyli wszystko co było możliwe do wzięcia+ pierwszy przegląd gratis+ dywaniki+chlapacze.
Miałem już kilka nowych aut i zawsze było można dużo urwać od ceny ale W KIA jest bardzo ciężko, wygląda to tak jakby nie było zainteresowani abyś kupił u nich auto
Pozdrawiam i życzę owocnych negocjacji

Grunthor
Posty: 40
Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:33

Re: Zakup pojazdu w salonie

Post autor: Grunthor » 07 kwie 2021, 13:37

hefajstos pisze:
07 kwie 2021, 08:22
Wydech z klapami po lifcie jest wszedzie tylko nie na Europe. Fabryczny jest nieslyszalny ale dzieki temu w trasie auto jest komfortowe - ja i tak mysle o zalozeniu wydechu BAQ -

https://youtu.be/cEs5qGxh3aE
A znasz różnice między tym wydechem a mg motorsport?(Osiągi, brzmienie, cena). Z tego co się orientuję to kia montuje od MG(ale chyba bez aktywnego wydechu) i koszt takiej modyfikacji u nich to 10000zł

PS Ten BAQ brzmi genialnie :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”