Zakup pojazdu w salonie
Zakup pojazdu w salonie
Cześć,
temat wałkowany już na niejednym forum, ale może ktoś ma świeże informacje. Planuję zakupić nową sztukę Stingera(albo Stingerki jak kto woli ). Zastanawiam się jakie są możliwości negocjacyjne wersji GT+kolor+prestige+nappa. Specjalnie podaje bogatszy pakiet bo mam świadomość, że z dodatkami każdy lepiej negocjuje. Będąc po jeździe próbnej dostałem z automatu jako przedsiębiorca 5%. Zastanawiam się czy są wyższe możliwości negocjacyjne lub też jak nie $$ to dodatki(jak tak to jakie?)
Dajcie znać co wam się udało ugrać
Pozdrawiam
temat wałkowany już na niejednym forum, ale może ktoś ma świeże informacje. Planuję zakupić nową sztukę Stingera(albo Stingerki jak kto woli ). Zastanawiam się jakie są możliwości negocjacyjne wersji GT+kolor+prestige+nappa. Specjalnie podaje bogatszy pakiet bo mam świadomość, że z dodatkami każdy lepiej negocjuje. Będąc po jeździe próbnej dostałem z automatu jako przedsiębiorca 5%. Zastanawiam się czy są wyższe możliwości negocjacyjne lub też jak nie $$ to dodatki(jak tak to jakie?)
Dajcie znać co wam się udało ugrać
Pozdrawiam
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 kwie 2021, 20:15
- model samochodu: KIA STINGER GT 3.3 V6 370KM
Re: Zakup pojazdu w salonie
Witaj,
Nie liczyłbym na Twoim miejscu na duże rabaty, pisałem do salonów w całej Polsce, prowadziłem negocjacje w salonie. Cena jaką uzyskałem to 232 000 brutto.
Skończyło się na rynku wtórnym. Jeździłem zarówno poliftem jak i przed. Jak dla mnie różnica nie warta ceny.Dodatkowo w przed lifcie nie mam GPFa. Muszę przyznać, że w polifcie skrzynia nieco szybciej doskakuje do silnika ale na prawdę nie jest to jakaś mega różnica.
Wydech totalny kastrat,słychać jedynie szum jak z odkurzacza do liści.- W przypadku rynku amerykańskiego ta kwestia została rozwiązana nieco lepiej.
EDIT:
Dodatkowo wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa, kamerę pokazującą martwe pole, większy wyświetlacz multimedialny - jak dla mnie za duży, ikonki nieco za małe ,w trakcie jazdy ciężko jest to obsługiwać.
Co do jakości materiałów - W recenzjach można poczytać o dużo lepszej jakości - nie zauważyłem jakiejś rewolucji, może są nieco lepiej spasowane i nic nie stukało. Co zwróciło moją uwagę gdy wsiadłem? Kierownica z tandetnego taniego, twardego plastiku tak jak w przedlifcie. Oczekujesz dużych zmian a tu taki strzał w pysk.
Nie liczyłbym na Twoim miejscu na duże rabaty, pisałem do salonów w całej Polsce, prowadziłem negocjacje w salonie. Cena jaką uzyskałem to 232 000 brutto.
Skończyło się na rynku wtórnym. Jeździłem zarówno poliftem jak i przed. Jak dla mnie różnica nie warta ceny.Dodatkowo w przed lifcie nie mam GPFa. Muszę przyznać, że w polifcie skrzynia nieco szybciej doskakuje do silnika ale na prawdę nie jest to jakaś mega różnica.
Wydech totalny kastrat,słychać jedynie szum jak z odkurzacza do liści.- W przypadku rynku amerykańskiego ta kwestia została rozwiązana nieco lepiej.
EDIT:
Dodatkowo wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa, kamerę pokazującą martwe pole, większy wyświetlacz multimedialny - jak dla mnie za duży, ikonki nieco za małe ,w trakcie jazdy ciężko jest to obsługiwać.
Co do jakości materiałów - W recenzjach można poczytać o dużo lepszej jakości - nie zauważyłem jakiejś rewolucji, może są nieco lepiej spasowane i nic nie stukało. Co zwróciło moją uwagę gdy wsiadłem? Kierownica z tandetnego taniego, twardego plastiku tak jak w przedlifcie. Oczekujesz dużych zmian a tu taki strzał w pysk.
- gisio
- Posty: 530
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakup pojazdu w salonie
Jak chcesz kupić rabat a nie auto to idź do Citroena tam dają największe.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Zakup pojazdu w salonie
Dzięki wielkie za merytoryczny opis. Bez GPFa to rozumiem wziąłeś wersję do 2018 roku?? rzeczywiście czuć różnicę z GPF i bez?StingerGTMY17 pisze: ↑06 kwie 2021, 20:18 Witaj,
Nie liczyłbym na Twoim miejscu na duże rabaty, pisałem do salonów w całej Polsce, prowadziłem negocjacje w salonie. Cena jaką uzyskałem to 232 000 brutto.
Skończyło się na rynku wtórnym. Jeździłem zarówno poliftem jak i przed. Jak dla mnie różnica nie warta ceny.Dodatkowo w przed lifcie nie mam GPFa. Muszę przyznać, że w polifcie skrzynia nieco szybciej doskakuje do silnika ale na prawdę nie jest to jakaś mega różnica.
Wydech totalny kastrat,słychać jedynie szum jak z odkurzacza do liści.- W przypadku rynku amerykańskiego ta kwestia została rozwiązana nieco lepiej.
EDIT:
Dodatkowo wprowadzono nowe systemy bezpieczeństwa, kamerę pokazującą martwe pole, większy wyświetlacz multimedialny - jak dla mnie za duży, ikonki nieco za małe ,w trakcie jazdy ciężko jest to obsługiwać.
Co do jakości materiałów - W recenzjach można poczytać o dużo lepszej jakości - nie zauważyłem jakiejś rewolucji, może są nieco lepiej spasowane i nic nie stukało. Co zwróciło moją uwagę gdy wsiadłem? Kierownica z tandetnego taniego, twardego plastiku tak jak w przedlifcie. Oczekujesz dużych zmian a tu taki strzał w pysk.
Pozdrawiam
Re: Zakup pojazdu w salonie
Stinger nie jest promowany i nie jest targetem sprzedazy - i tak KIA zrobila laske ze po lifcie nadal go u nas oferuje ze wzgledu na normy.
Wydech z klapami po lifcie jest wszedzie tylko nie na Europe. Fabryczny jest nieslyszalny ale dzieki temu w trasie auto jest komfortowe - ja i tak mysle o zalozeniu wydechu BAQ -
https://youtu.be/cEs5qGxh3aE
Podczas jazdy GPF w benzynie nie jest odczuwalny - chyba ze w 2.0 gdzie byly z nim problemy przed aktualizacja.
Dla porownania - na yt czesto pod recenzja Stingera sa pieniacze z marek prymium ktorzy tez glownie skupiaja sie na rabacie - ze w BMW i Audi po 20-30% daja.
Otoz odbilem sie od Audi w tym roku - panowie uznali, ze z uwagi na covid produkcje ida wolniej, nie ma chipow do produkcji aut i to co maja na placu schodzi na biezaco (i faktycznie jezdzac regularnie obok placu stoi pusty) i z uwagi na to nie daja juz wysokich rabatow bo.. nie musza.
W przypadku Stingera mowa tez o wysokiej akcyzie ze wzgledu na pojemnosc.
Dla mnie polift ma zdecydowanie lepsze wyciszenie na autostradzie + tapicerke z alcantary i ekran w koncu nie szpeci i to mnie przekonalo do tego auta (jezdzilem Audi S5, RS5, Arteonem, 4 GC i tez zwyklym A5)
Wydech z klapami po lifcie jest wszedzie tylko nie na Europe. Fabryczny jest nieslyszalny ale dzieki temu w trasie auto jest komfortowe - ja i tak mysle o zalozeniu wydechu BAQ -
https://youtu.be/cEs5qGxh3aE
Podczas jazdy GPF w benzynie nie jest odczuwalny - chyba ze w 2.0 gdzie byly z nim problemy przed aktualizacja.
Dla porownania - na yt czesto pod recenzja Stingera sa pieniacze z marek prymium ktorzy tez glownie skupiaja sie na rabacie - ze w BMW i Audi po 20-30% daja.
Otoz odbilem sie od Audi w tym roku - panowie uznali, ze z uwagi na covid produkcje ida wolniej, nie ma chipow do produkcji aut i to co maja na placu schodzi na biezaco (i faktycznie jezdzac regularnie obok placu stoi pusty) i z uwagi na to nie daja juz wysokich rabatow bo.. nie musza.
W przypadku Stingera mowa tez o wysokiej akcyzie ze wzgledu na pojemnosc.
Dla mnie polift ma zdecydowanie lepsze wyciszenie na autostradzie + tapicerke z alcantary i ekran w koncu nie szpeci i to mnie przekonalo do tego auta (jezdzilem Audi S5, RS5, Arteonem, 4 GC i tez zwyklym A5)
Re: Zakup pojazdu w salonie
Mi się udało wynegocjować cenę 240 000 zł, przy cenie bazowej 250 990 zł, za stingera z 2021.
Ale była jeszcze opcja żeby wziąć ceramic silver (też Prestige) z dachem panoramicznym za 236 500 zł, ale kolor mnie nie przekonał.
Większość dealerów do których pisałem kończyło negocjacje na 245 000zł. Więc trzeba dobrze poszukać, popytać.
Koszt OC+AC w PZU 5999 zł (bez gapa)
Ale była jeszcze opcja żeby wziąć ceramic silver (też Prestige) z dachem panoramicznym za 236 500 zł, ale kolor mnie nie przekonał.
Większość dealerów do których pisałem kończyło negocjacje na 245 000zł. Więc trzeba dobrze poszukać, popytać.
Koszt OC+AC w PZU 5999 zł (bez gapa)
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 kwie 2021, 20:15
- model samochodu: KIA STINGER GT 3.3 V6 370KM
Re: Zakup pojazdu w salonie
[/quote]
Dzięki wielkie za merytoryczny opis. Bez GPFa to rozumiem wziąłeś wersję do 2018 roku?? rzeczywiście czuć różnicę z GPF i bez?
Pozdrawiam
[/quote]
Tak posiadam wersje z przed GPF. Nie zauważyłem różnicy w elastyczności silnika lub przyśpieszeniu. Tak jak wspominałem skrzynia odczuwalnie lepiej współpracuje z silnikiem w odświeżonej wersji Stingera.
Nie wypowiem się na temat wyciszenia - jeździłem tylko w zimą a jak wiadomo wtedy wszystko bardziej słychać. Nie zauważyłem wielkiej różnicy. Nie wiem jak z szyberdachem ponieważ nie jeździłem taką wersją.
Dzięki wielkie za merytoryczny opis. Bez GPFa to rozumiem wziąłeś wersję do 2018 roku?? rzeczywiście czuć różnicę z GPF i bez?
Pozdrawiam
[/quote]
Tak posiadam wersje z przed GPF. Nie zauważyłem różnicy w elastyczności silnika lub przyśpieszeniu. Tak jak wspominałem skrzynia odczuwalnie lepiej współpracuje z silnikiem w odświeżonej wersji Stingera.
Nie wypowiem się na temat wyciszenia - jeździłem tylko w zimą a jak wiadomo wtedy wszystko bardziej słychać. Nie zauważyłem wielkiej różnicy. Nie wiem jak z szyberdachem ponieważ nie jeździłem taką wersją.
Re: Zakup pojazdu w salonie
Część, mi udało się utargować na 236 tys.zl. Pełną wersję na full, czyli wszystko co było możliwe do wzięcia+ pierwszy przegląd gratis+ dywaniki+chlapacze.
Miałem już kilka nowych aut i zawsze było można dużo urwać od ceny ale W KIA jest bardzo ciężko, wygląda to tak jakby nie było zainteresowani abyś kupił u nich auto
Pozdrawiam i życzę owocnych negocjacji
Miałem już kilka nowych aut i zawsze było można dużo urwać od ceny ale W KIA jest bardzo ciężko, wygląda to tak jakby nie było zainteresowani abyś kupił u nich auto
Pozdrawiam i życzę owocnych negocjacji
Re: Zakup pojazdu w salonie
A znasz różnice między tym wydechem a mg motorsport?(Osiągi, brzmienie, cena). Z tego co się orientuję to kia montuje od MG(ale chyba bez aktywnego wydechu) i koszt takiej modyfikacji u nich to 10000złhefajstos pisze: ↑07 kwie 2021, 08:22 Wydech z klapami po lifcie jest wszedzie tylko nie na Europe. Fabryczny jest nieslyszalny ale dzieki temu w trasie auto jest komfortowe - ja i tak mysle o zalozeniu wydechu BAQ -
https://youtu.be/cEs5qGxh3aE
PS Ten BAQ brzmi genialnie