BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Czesc,
Czy ktos z forumowiczow ma / mial doczynienia z firma BAQ Exhaust i ich wydechem z klapami do Stingera GT?
Niestety wersja poliftowa w Europie nie ma wydechu z klapami wiec nadal pozostaje lekki niedosyt zwiazany z wydechem.
Ewentualnie jesli ktos w ciagu ostatnich 2 lat montowal akcesoryjny wydech w ASO - jaka firma za tym stoi, nadal MG Motorsport?
Czy ktos z forumowiczow ma / mial doczynienia z firma BAQ Exhaust i ich wydechem z klapami do Stingera GT?
Niestety wersja poliftowa w Europie nie ma wydechu z klapami wiec nadal pozostaje lekki niedosyt zwiazany z wydechem.
Ewentualnie jesli ktos w ciagu ostatnich 2 lat montowal akcesoryjny wydech w ASO - jaka firma za tym stoi, nadal MG Motorsport?
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
W DE wersja po 2 lifcie ma wydech z klapami za 2600 euro w ASO.
- Speedy_Gonzalez
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 mar 2019, 21:30
- model samochodu: Kia Stinger GT
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Mam MG montowany przy zakupie w ASO.
Jestem zadowolony. Wydech z klapami.
Jestem zadowolony. Wydech z klapami.
KIA SINGER GT 2019
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Jaki wyszedł Ci koszt takiego wydechu??(o ile to nie tajemnica)Speedy_Gonzalez pisze: ↑31 mar 2021, 09:42 Mam MG montowany przy zakupie w ASO.
Jestem zadowolony. Wydech z klapami.
Czy zmieniły się osiągi auta??
Pozdrawiam
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
U mnie jest zamontowany El-Tec, też w ASO.
Sam wydech jest bdb+, niesamowicie cichy jak jest zamknięty oraz odpowiednio głośny gdy jest nagrzany (po trasie jest słyszalny micro popcorn).
Wprawdzie ASO spi******ło montaż (położyli koło zapasowe na wężach podciśnienia do sterowania klapami), jednak wszystko zostało poprawione bezpośrednio przez El-Teca w ich warsztacie, na gwarancji.
Sam wydech jest bdb+, niesamowicie cichy jak jest zamknięty oraz odpowiednio głośny gdy jest nagrzany (po trasie jest słyszalny micro popcorn).
Wprawdzie ASO spi******ło montaż (położyli koło zapasowe na wężach podciśnienia do sterowania klapami), jednak wszystko zostało poprawione bezpośrednio przez El-Teca w ich warsztacie, na gwarancji.
- Speedy_Gonzalez
- Posty: 36
- Rejestracja: 28 mar 2019, 21:30
- model samochodu: Kia Stinger GT
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Zapłaciłem 9000 zł. Co do osiągów to nie mam porównania, nie przejechałem nawet km na fabrycznym wydechu. Ogólnie polecam wydechy z "klapami", nie da się robić długich tras na głośnym wydechu, a nawet tryb cichy brzmi dużo lepiej niż fabryka.Grunthor pisze: ↑07 kwie 2021, 13:47Jaki wyszedł Ci koszt takiego wydechu??(o ile to nie tajemnica)Speedy_Gonzalez pisze: ↑31 mar 2021, 09:42 Mam MG montowany przy zakupie w ASO.
Jestem zadowolony. Wydech z klapami.
Czy zmieniły się osiągi auta??
Pozdrawiam
KIA SINGER GT 2019
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Slyszalem na zywo BAQ catback resonated w Stingerze z GPF, brzmi bajecznie, lepiej niz fabryczne RS5 z GPF
Juz wiem co wybiore jak woz sie wyprodukuje
Juz wiem co wybiore jak woz sie wyprodukuje
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Mała rada zanim przerobicie wydechy, sprawdźcie jak będzie to wyglądać na długiej autostradowej trasie - większość wydechów ma niestety efekt drona przy użytecznych obrotach ok 2000 i niezależnie od klap - wtedy będzie boleć głowa, a Stinger do Grand Tursimo na długie trasy.
Ja zostaję przy serii - głośny wydech jest ciekawy jedynie na parkingu i do startu spod świateł, w trasie niestety męczy Ciszej jedziesz - dalej zajedziesz i drogówka tak szybko nas nie zobaczy
Ja zostaję przy serii - głośny wydech jest ciekawy jedynie na parkingu i do startu spod świateł, w trasie niestety męczy Ciszej jedziesz - dalej zajedziesz i drogówka tak szybko nas nie zobaczy
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Mam dokładnie takie samo podejście - doświadczenia z autopsji na innym samochodzie z silnikiem V8. Wydech w trybie sportowym brzmi tam rewelacyjnie (fabryczny z możliwością zmiany ustawień) - na krótkie trasy, przegazówki rewelacja. W dłuższej trasie ciężko się tak podróżuje - po prostu boli od tego głowa.GeRRaD pisze: ↑08 kwie 2021, 08:50 Mała rada zanim przerobicie wydechy, sprawdźcie jak będzie to wyglądać na długiej autostradowej trasie - większość wydechów ma niestety efekt drona przy użytecznych obrotach ok 2000 i niezależnie od klap - wtedy będzie boleć głowa, a Stinger do Grand Tursimo na długie trasy.
Ja zostaję przy serii - głośny wydech jest ciekawy jedynie na parkingu i do startu spod świateł, w trasie niestety męczy Ciszej jedziesz - dalej zajedziesz i drogówka tak szybko nas nie zobaczy
Re: BAQ Exhaust - wydech do GT, jakieś doświadczenia?
Super kompromis mam w maździe 6 ,2,5,l, wydech dedykowany Ulter, niestety nie robią do stingera i do 1,5 tys fajnie mruczy a na autostradzie jak seria, wcale go nie słychać od 2tys obr., No jak się jedzie 100 km to obroty są mniejsze jak 2 tys ale to i tak delikatny pomruk w kabinie.
W stinger 3,3 wydech z klapami dobra sprawa tylko do miasta, i pod chipa bo sam wydech troszkę daje km i nm że jest odblokowany.
Robię trasy De vs pl po 2 tys km i nie wiem czy wydech do stingera jest dla mnie , ale w mieście chciałbym glosniej.
W stinger 3,3 wydech z klapami dobra sprawa tylko do miasta, i pod chipa bo sam wydech troszkę daje km i nm że jest odblokowany.
Robię trasy De vs pl po 2 tys km i nie wiem czy wydech do stingera jest dla mnie , ale w mieście chciałbym glosniej.