REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Co do spalania - podczas jazdy próbnej nie zwróciłęm uwagi na spalanie, ale jako, że głównie w trasie będę korzystał z tego auta (Stinger będzie 3 autem w rodzinie ) to biorę pod uwagę, że spalać będę średnio 11 do 12 litrów na 100 km. Kupując takie auto trzeba się z tym liczyć.
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Ostatnia trasa z poludnia nad morze - ekspresowki/autostrada - 10l, drogi lokalne gdzie srednia to 70-90km/h - 8,5l
Bez znaczenia czy tryb eco, smart czy comfort - ja jezdze na comforcie bo zeglowanie mnie denerwuje. Przy okazji zawieszenie sie spisalo dobrze tlumiac lokalne, nadmorskie rozwalone drogi czesto z zapadnieta jedna strona drogi..
Bez znaczenia czy tryb eco, smart czy comfort - ja jezdze na comforcie bo zeglowanie mnie denerwuje. Przy okazji zawieszenie sie spisalo dobrze tlumiac lokalne, nadmorskie rozwalone drogi czesto z zapadnieta jedna strona drogi..
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Tak, tylko GT 3.3
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
jak tak patrzę, że niektórzy mają po 8 litrów spalanie, to chyba pomyliliście samochody Po co kupować sportową furę i potem jeździć jak emeryt?
Przy dynamicznej jeździe autostradą z prędkością 200km/h to 15 litrów to norma. W cyklu mieszanym to 11 spali. Ale gdzie kurwa 8? Jeszcze nie widziałem u siebie takiego wskazania. Chyba, że bym żonie powiedział, żeby wyszła z auta i je pchała
Przy dynamicznej jeździe autostradą z prędkością 200km/h to 15 litrów to norma. W cyklu mieszanym to 11 spali. Ale gdzie kurwa 8? Jeszcze nie widziałem u siebie takiego wskazania. Chyba, że bym żonie powiedział, żeby wyszła z auta i je pchała
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Mysle ze to indywidualna kwestia. Pomysl co musza robic Stingery GT w krajach gdzie na 50 jedzie sie 50 a na autostradzie 130
Jak wyprzedzasz na 3 na drogach lokalnych/zamiastowych z ograniczeniem 70-90km/h to 8,5l oczywiscie realne nie jest. Z wiekiem narwanie mija
Jak wyprzedzasz na 3 na drogach lokalnych/zamiastowych z ograniczeniem 70-90km/h to 8,5l oczywiscie realne nie jest. Z wiekiem narwanie mija
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
a czasem nie mija tylko jest wymuszone przez okoliczności Trzeba jeździć bezpiecznie na miarę warunków i swoich możliwości
Ostatnio zmieniony 19 lip 2021, 18:39 przez GeRRaD, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
@prezi - dobre
Da się zrobić te 8l/100 km tylko wtedy nie widać różnicy między jazdą Stingerem, a Skodą - a jak nie widać różnicy ....
Przy jeździe na max po torze lub 270km/h po niemieckiej autostradzie średnie spalanie rośnie ~25 l/ 100 km.
Myślę, że jazda o kropelce Stingerem to nie ten adres - silnik jest bardziej paliwożerny niż niemiecka i japońska konkurencja i tyle
Da się zrobić te 8l/100 km tylko wtedy nie widać różnicy między jazdą Stingerem, a Skodą - a jak nie widać różnicy ....
Przy jeździe na max po torze lub 270km/h po niemieckiej autostradzie średnie spalanie rośnie ~25 l/ 100 km.
Myślę, że jazda o kropelce Stingerem to nie ten adres - silnik jest bardziej paliwożerny niż niemiecka i japońska konkurencja i tyle
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Wychodząc z takiego założenia, to gdy ktoś kupi AMG lub RS to nie powinien w ogóle jeździć wolniej niż 200, bo inaczej to emeryt. Widzicie, jak komuś bozia poskąpiła przyrodzenia, to sobie musi to jakoś inaczej rekompensować. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie to jeździ bezpiecznie, a nie „bezpiecznie na miarę warunków i możliwości”. Chcesz sobie zapier… to na tor, a nie ludzi po drogach publicznych rozjeżdżać. Na codzień widzę takich palantów, co tylko siedzą innym na zderzakach i wyprzedzają pod górki i na zakrętach. Jak czytam te wpisy o tych waszych 200 km na godzinę to się nawet cieszę, że maja się zaostrzyć przepisy. Jak jeden z drugim dostanie po kieszeni z każdej strony to się szybko opamięta. A jak nie to straci prawko i będzie przynajmniej bezpieczniej na drogach.
Re: REALNE SPALANIE STINGER 3.3 V6
Kupujesz duży motor w konkretnym celu. Chyba logiczne, że dopłacasz po to, żeby mieć większą dynamikę jazdy. Nikt nie każe ci jechać 200km/h, wystarczy jeździć dynamicznie i też paliwo znika w oczach. Jak komuś nie znika to znaczy, że nie wykorzystuje osiągów silnika, a to znaczy, że zamiast dopłacać do najmocniejszej wersji, może równie dobrze kupić 2.0 albo matiza w gazie A jak ci jakiś palant siedzi na zderzaku to najprawdopodobniej sobie szeryfujesz na lewym pasie, "bo przecież jest 70, to co mnie będzie wyprzedzał". Zjedź na prawy i nikt na dupie nie będzie siedziałlukasmasdes pisze: ↑20 lip 2021, 12:14 Wychodząc z takiego założenia, to gdy ktoś kupi AMG lub RS to nie powinien w ogóle jeździć wolniej niż 200, bo inaczej to emeryt. Widzicie, jak komuś bozia poskąpiła przyrodzenia, to sobie musi to jakoś inaczej rekompensować. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie to jeździ bezpiecznie, a nie „bezpiecznie na miarę warunków i możliwości”. Chcesz sobie zapier… to na tor, a nie ludzi po drogach publicznych rozjeżdżać. Na codzień widzę takich palantów, co tylko siedzą innym na zderzakach i wyprzedzają pod górki i na zakrętach. Jak czytam te wpisy o tych waszych 200 km na godzinę to się nawet cieszę, że maja się zaostrzyć przepisy. Jak jeden z drugim dostanie po kieszeni z każdej strony to się szybko opamięta. A jak nie to straci prawko i będzie przynajmniej bezpieczniej na drogach.