Stinger facelit (2021?)

forum użytkowników Kia Stinger
FragStinger
Posty: 96
Rejestracja: 29 paź 2018, 22:16
model samochodu: Stinger

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: FragStinger »

JurekDE pisze: 10 lip 2021, 11:19 Mam pytanie do znawców tego auta:

- czy do Stingera można zamocować box na narty na dach ?
- czy do Stingera można zamocować hak holowniczy aby przewozić rowery na haku ?

Z góry dziękuję za odpowiedź !
5s w google, szczyt lenistwa. 'stinger box dachowy' 'stinger hak' pierwsze 10 wynikow masz oferty z dedykowanymi czesciami
tabin
Posty: 40
Rejestracja: 09 lut 2021, 23:51
model samochodu: Stinger GT

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: tabin »

Śpieszmy się kochać V6, tak szybko odchodzą :(

https://thekoreancarblog.com/2021/07/16 ... rter-2022/
hefajstos
Posty: 140
Rejestracja: 19 paź 2020, 20:44
model samochodu: Stinger FL

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: hefajstos »

Nie ma co plakac, elektryki* maja swietna dynamike i plynnosc jazdy :D EV6 jest nastepca Stingera, tworzyl ja Birmman i sam o tym w filmie mowil.

*zasieg niekiedy taki sam jak Stinger tylko troche dluzej sie laduja (do czasu ladowarek 350kw i 20-80% w 18% (ioniq, ev6))

Sam mam Stingera ale po jezdzie EV doskonale rozumiem kierunek w ktorym to idzie. Ze spalinowek juz nic sie lepszego nie wycisnie.
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: GeRRaD »

Coraz więcej źródeł informacji podaje, że to koniec - oby nie :(
https://autogaleria.pl/kia-stinger-koniec-produkcji
JurekDE
Posty: 30
Rejestracja: 18 sty 2021, 19:34

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: JurekDE »

GeRRaD pisze: 20 lip 2021, 17:41 Coraz więcej źródeł informacji podaje, że to koniec - oby nie :(
https://autogaleria.pl/kia-stinger-koniec-produkcji
Też to czytałem, w listopadzie zamawiam.
Jeszcze z rok będzie w sprzedaży, a później koniec.

Stinger dla KIA jest tym samym co PHEATON dla VW.

A ja mam PHEATONA ;-)
hefajstos
Posty: 140
Rejestracja: 19 paź 2020, 20:44
model samochodu: Stinger FL

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: hefajstos »

Raczej ciezko tutaj porownywac bo Phaeton byl w czasach nie takich wysrobowanych norm. Teraz wszyscy robia elektryki i nie beda marnowac linii produkcyjnej dla V6 skoro w tej samej cenie robia flagowego elektryka ktory ma podgryzac na wielu aspektach Tesle 3.

EV6 GT - AWD, 585KM, 3,5s do 100 km/h
Awatar użytkownika
jurass
Posty: 78
Rejestracja: 15 sty 2019, 20:42

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: jurass »

hefajstos pisze: 22 lip 2021, 20:23 EV6 GT - AWD, 585KM, 3,5s do 100 km/h
No super, do ścigania w mieście akurat. A jak ktoś robi kilkusetkilometrowe trasy, nie tylko autostradami, w kraju o takim nasyceniu ładowarkami jak nasz? Nie widzę na razie dla siebie zastosowania takiego auta innego, niż sprint po bułki. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 22 lip 2021, 22:55 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.
Opel Insignia GS 2.0T 260 KM AT8 4x4
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: ACextreme »

Co do tych prądowozów - ja czekam spokojnie do końca roku (Stinger zamówiony już), ale z żoną myśleliśmy sporo o prądzie zakładając różne scenariusze itp. Jeżdżę sporo w trasy i podobnie jak wyżej - sorry, lecz nie widzę u siebie czystego prądu w ciągu najbliższych +5 lat - nie ma opcji. Obstawiam, że zmieni się to dopiero gdy zmieni się technologia baterii/ładowania.

Ale ale - samochody mamy dwa - drugi to obecny model Kia Ceed. I w sumie po omówieniu całego tematu stwierdziliśmy że docelowo fajnie byłoby Stingera zostawić na stałe (nie zmieniać po 3-4 latach), tym bardziej że skoro już teraz nie bardzo jest go na co innego zmienić to za 3-4 lata nie będzie takiej opcji poza prądem / hybrydami. Byłby na trasy, weekendowe wyjazdy, wakacje itp.
Ale tego Ceed'a można by za jakiś czas zmienić na prąd. Nie musi być to jakaś super rakieta, choć EV6 to byłby kosmos, nawet nie w GT. Wtedy położyć panele na dach, słupek na podjeździe, a ten drugi samochód prawie nigdy nie wyjeżdża dalej niż 50km od domu, a dziennie robi zwykle 20-50 - zakupy, miasto, szkoła itp. To mi się wydaje rozwiązaniem idealnym.... no tylko nie do końca finansowo - ten obecny Ceed jako nówka kosztował 60tyś i niczego mu nie brakuje. Sensowny elektryk to jakieś 100tyś więcej 😳
hefajstos
Posty: 140
Rejestracja: 19 paź 2020, 20:44
model samochodu: Stinger FL

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: hefajstos »

Ceeda raczej za 60 tys nie w biedzie z automatem tez juz nie dostaniesz bo wszystkie spalinowki zdrozaly, segment B zrownuje sie dla przykladu juz z C.

Na przykladzie Stingera i EV6 chodzilo tez o to, ze to sa auta tego samego segmentu (D) i EV6 w cenie Stingera GT oferuje juz dobre osiagi, wyposazenie.

Do miasta nie ma nic lepszego niz EV - pod katem dynamiki, plynnosci i sposobu w jaki odbywa sie hamowanie po odpuszczeniu gazu. Co do cen.. chociaz rzucili dotacja teraz :D

Zasieg na jednym ladowaniu taki sam jak Stinger if you know what I mean :mrgreen:
Grunthor
Posty: 132
Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:33

Re: Stinger facelit (2021?)

Post autor: Grunthor »

W naszym klimacie i naszej infrastrukturze ładowarkowej posiadanie elektryka jest trudne uważam. Jeszcze w lato jak Cie mogę te 400KM od domu pewnie idzie podróżować. Ale w zimie ... Przy -15 -20 stopni ... bardzo risky. Poza ostatnią zimą mieliśmy raczej lekkie zimy, ale ta ostatnia pokazała że to loteria i były dni bardzo zimne. A to tylko rozmawiamy o autach w garażu. A co ma zrobić ktoś kto nie ma garażu^^? :lol:

Wkurza mnie takie wciskanie ludziom a siłę tego ustrojstwa. Zwłaszcza, że ten prąd z czegoś trzeba wyprodukować ...
Kupować auto za 200k i jeździć z duszą na ramieniu czy dojadę do celu :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”