Stinger facelit (2021?)
Re: Stinger facelit (2021?)
Jak oceniasz wyciszenie? Odniesienie do jakiegos poprzedniego auta 'premium'?
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Stinger facelit (2021?)
Ale polityka udostępniania aut demo w Kia to rzeczywiście straszna kicha. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o wymianie postanowiłem wypożyczyć auto demo na weekend, żeby upewnić się w swoim przekonaniu. Obdzwoniłem wszystkie salony w warszawie żeby usłyszeć, że jazda tylko z konsultantem i nie dłużej niż 1 h. Nie było w ogóle mowy o tym, żeby mogli udostępnić auto, nawet za pieniądze. W Eforii tłumaczyli się, że auto jest w blacharni i po tym incydencie radykalnie zmieniają politykę jazd testowych (jakby wcześniej byłą jakaś bardzo liberalna). W innych powiedzieli, że nie bo nie, choć na Mitcarze tłumaczyli się, że nie mają własnej demówki, więc korzystają z auta prasowego. W ogóle sprzedawca powiedział mi, że obecnie salony nie muszą już zamawiać Stingera i Proceeada na demo, bo zmieniła się polityka marki. Teraz mają brać na demo wszystkie elektryki. Auta sportowe mają już nie być promowane przez Kia
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 15 lut 2020, 19:23
- model samochodu: Kia Ceed III BL 1 4 T-GDi, DCT, JBL, winter pack, killer seats.
Re: Stinger facelit (2021?)
To ja Ci powiem. Pożyczyłem tydzień temu Stingera MY 2021 z salonu i pojeździlem nim pół dnia. Wystarczyło żeby poznać auto. Miałem ok. 35 aut i naprawdę mam z czym porównywać. Pozytywne zaskoczenie ogólne. Wyciszenie jest lepsze od Superba 280 Tsi, czy Arteona Shootingbrake, spokojnie na poziomie Audi A5, a gorsze od Volvo V90. No, Volvo jest nieco dłuższe i pojemniejsze. I 1,5x drozsze. Ale ogólnie, jest ok. W mojej ocenie na plus to silnik i jego brzmienie, układ napędowy, zawieszenie i analogowość. Także prowadzenie i osiągi oraz wnętrze. Bardzo mi się podoba. Minusy - fotele, które mają niskie oparcie i krótkie siedzisko oraz za mały kąt podniesienie jego przodu. I to pomimo prób ustawień. Lubię tę regulację i w Stingerze brakuje mi pełnego podparcia ud. Mam 185 cm i spory jestem. Miejsce z tyłu malo mnie obchodzi. Sam się mieszczę za sobą. Jakość tworzyw jest OK. Czy bym kupił - chyba tak. I zresztą zastanawiam się nad kolejnym autem do zabawy. Kia ma szansę.
Re: Stinger facelit (2021?)
2 lata jeździłem Stingerem, teraz kilka miesięcy Arteon.
Już ten bez pakietu wyciszającego robi miazgę ze Stingera, z pakietem to w ogóle nie ma co porównywać.
Re: Stinger facelit (2021?)
Miałem mazde 6 po 3 lifcie i jechalem arteonem, nie wiem czy mial ten pakiet ale było glosniej przy 140 od mazdy. arteon miał gwizdy i eus kolo uszczelki od kierowcy - to było słabe.
Re: Stinger facelit (2021?)
Minusy - fotele, które mają niskie oparcie i krótkie siedzisko oraz za mały kąt podniesienie jego przodu. I to pomimo prób ustawień. Lubię tę regulację i w Stingerze brakuje mi pełnego podparcia ud. Mam 185 cm i spory jestem. Miejsce z tyłu malo mnie obchodzi. Sam się mieszczę za sobą. Jakość tworzyw jest OK. Czy bym kupił - chyba tak. I zresztą zastanawiam się nad kolejnym autem do zabawy. Kia ma szansę.
Siedzisko było dla Ciebie za krótkie pomimo jego wydłużenia tzn. chodzi mi o regulację na fotelu kierowcy, która rozwija , wydłuża fotel ? Ja mam ok.183 cm i dla mnie właśnie po tym wydłużeniu fotela kierowcy jest idealnie. I jest to lepsze niż np. w BMW, bo tam przy wydłużeniu siedziska powstaje dziura, a tutaj tego nie ma.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 15 lut 2020, 19:23
- model samochodu: Kia Ceed III BL 1 4 T-GDi, DCT, JBL, winter pack, killer seats.
Re: Stinger facelit (2021?)
Pamiętaj, że Stinger MY21 ma przepracowane wygłuszenia, też jechałem starszym i jest to inne auto teraz. Arteon, moim zdaniem, wysiada przy A5, które królem ciszy nie jest (brak ram drzwi), a Stinger jest prawie na poziomie A5.
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 15 lut 2020, 19:23
- model samochodu: Kia Ceed III BL 1 4 T-GDi, DCT, JBL, winter pack, killer seats.
Re: Stinger facelit (2021?)
Siedzisko się wydłuża, ale jego przednia część nie podpiera mi ud, brakuje kilka stopni pochylenia siedziska więcej. Wtedy byłoby super. Kwestia proporcji ciała może. Da się przyzwyczaić, ale znam lepsze fotele. Te szpary po przedłużeniu są czasem odczuwalne, fakt. Kia zastosowała system z Mercedesa.
Re: Stinger facelit (2021?)
Z tym ze mowa o poliftowym Stignerze gdzie wyciszenie zostalo poprawione i jest to tez jeden ze sloganow reklamowych polifta.
Re: Stinger facelit (2021?)
Ja do niedawna jeździłem 17 letnią Hondą ;-P w której przy 140 km/h silnik łapał 4300 obrotów, a dźwięk wewnątrz przy tej prędkości można by porównać to startującego airbusa. Dodatkowo Bagażnik o pojemności 330l pomniejszony trochę bo butla z gazem była duża i zabrała trochę przestrzeni. W związku z tym przesiadka na Kia to będzie dla mnie jak lot na marsa ;-P.