Spróbuj na rozgrzanym silniku kechac ze stałą prędkością 60 do 90 km/h. Jesli masz wtedy chwilowe ok. 5-7 l to jest ok, jesli powyżej 10 to problem z gpf. a jesli chodzi o muzykę, to problemem jest wzmacniacz. juz to przerabialem. po wymianie wzmacniacza wszystko działa. Aktualizacja softu do systemu inforozrywki i aktualizacja sterownika silnika to dwie zupełnie różne rzeczy.lukaszVV pisze: ↑05 mar 2021, 11:39 zaczlam przegladac forum i widze ze piszecie o spalaniu ok 10 l. Mojego stingera odebralem w listopadzie 2020 1 rejestracja marzec 2020
20 gt line i moje srednie spalniae to 12,5 l
Mialem okresowo wieksze, czyli 14-15 wtedy od razu jak bylo wyzsze zapalil mi sie gpf kontrolka wiec pojezdzilem szybciej i wypalilo sie (to samo na serwisie powiedzieli) i teraz znow w okolicach 12 l taki standard.
generalnie robie dzienie 2,5 km do szkoly z dziecmi i z poworotem gdzie na tej trasie srednie to 16l bo nawet sie nie zagrzeje silnik i stad zakladam ze to spalanie jest normalne.
Autostradowo tak ok 140 to spalanie rowniez 12l, co ciekawe przy 220 rowniez 12l.
Czyli jak domniemuje nie jest to calkiem normlane i powinno byc w okolicy 10l ?
W kwesti softu tez jestem po aktualizacji jako ze bujam sie z audio i kiedy w zaawansowanych ustawieniach wlacze ktorykolwiek tryb dziwiek znika calkiem wiec pierwsza opcja byla aktualizacja softu teraz diagnostyka wzmacza, bo nie wymieniaja tak do reki
Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 paź 2020, 18:55
- model samochodu: Stinger 2.0 GTLine 19'
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Cześć!
Udało się może komuś umówić na zmianę oprogramowania w jakimś serwisie w małopolsce?
Gdzie bym nie zadzwonił, to: "nie ma takiego problemu, proszę wyjechać na autostradę, podwyższone spalanie o niczym nie świadczy, bo zależy od stylu jazdy"
Udało się może komuś umówić na zmianę oprogramowania w jakimś serwisie w małopolsce?
Gdzie bym nie zadzwonił, to: "nie ma takiego problemu, proszę wyjechać na autostradę, podwyższone spalanie o niczym nie świadczy, bo zależy od stylu jazdy"
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Poważnie tak brzmi odpowiedz serwisu?
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Taka wazna informacja. Wgranie softu powinno być uzupełnione wypaleniem serwisowym GPF. I tu uwaga...jak ktoś ma zmostkowane czujniki (robili to w serwisie KIA) to po sofcie nie można wypalić serwisowo GPF. Trzeba zrobić w takiej kolejności: demontaż mostka, wgranie softu, wypalenie GPF.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2020, 20:38
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
No wiesz, mi w serwisie jeden pracownik powiedział że wypalanie po ujechaniu 30km od poprzedniego wypalania jest w porządku.
Dopiero szef serwisu przeprowadził całą diagnostykę auta, zrobił wypalenie itp, i póki co nie widzą żeby coś było nie w porządku. Czekam więc aż problem wróci.
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
ASO KIA to jakas totalna patologia
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Ha, a może nie warto aktualizować sterownika, skoro i tak Stingera ukradną?
(żart, oczywiście. Taki trochę smutny, bo chyba za dużo takich przypadków, zwłaszcza na dość niszowy samochód. W końcu to nie Passerati).
W moim serwisie będę królikiem doświadczalnym - pierwsza taka operacja. Ale jak czytam, jest nadzieja, że skutek będzie ok. A mam kolejny powód, żeby aktualizować, gdyż po raz kolejny zapaliła mi się kontrolka GPF, tym razem po ok. 400 km od ostatniego razu.
ja
(żart, oczywiście. Taki trochę smutny, bo chyba za dużo takich przypadków, zwłaszcza na dość niszowy samochód. W końcu to nie Passerati).
W moim serwisie będę królikiem doświadczalnym - pierwsza taka operacja. Ale jak czytam, jest nadzieja, że skutek będzie ok. A mam kolejny powód, żeby aktualizować, gdyż po raz kolejny zapaliła mi się kontrolka GPF, tym razem po ok. 400 km od ostatniego razu.
ja
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
ASO kazdego producenta to z reguly niskiej jakosci serwis, przy zarobkach osob tam pracujacych wcale sie nie dziwie. Im popularniejsza marka i dane modele tym wiecej negatywnych opinii sie bedzie pojawiac. Lexusow jest malo dlatego malo narzekania, VW / BMW / SKODY zatrzesienie dlatego wszedzie pisza zle.
Do tego dochodzi jeszcze bylejakosc panujaca w narodzie co przeklada sie bezposrednio na prace - podejscie na zasadzie "nie zrobie bo mi sie nie chce i co mi zrobia, kogo zatrudnia". Przerabialem ASO w wielu markach i wszedzie jest podobnie.
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
co do kontrolki gpf to mnie się zaświeciła 3x a zrobilem przez niecałe 5 miesiecy 4500km , z reguły robie dziennie 2.5km zawożą dzieci do szkoly 1.2 w jedną i powrót plus staram się przynajmniej 2x w tyg zrobic dłuższą trasę jakas a jak zaczyna się świecić kontrolka wystarcza ok 40 min jazdy i gaśnie. tak ze mysle rowniez nad nowym softem poproszę by wrzucili przy przeglądzie za tydzień. o ile będą mieli ochotę. a pytanie czy po wrzuceniu snowego softu zdaza sie to rzadziej ? miał już ktoś aktualizacje ?
Re: Okresowo podwyższone spalanie wersji 2.0 MY 2019
Ja pisałem już w wcześniejszym poście na 50 stronie ogolnie serio miałem dwa razy kontrolkę.... Raczej ciężka nogę.... Po sofcie w Łowiczubprzejechane już około 4000 km.... Do 140 spalanie między 7.8 a 9.2...... Potem do około 180 spalanie około 10.6 do 11.5.....
Zero reakcji z gpf..... Oby tak dalej...... Narazie cieszy znów z jazdy i w cyklu miejskim i trasa.... Dodam że z ciężką nogą.... A wcześniej nie było reguły nawet przy 80 km /g... Nawet ku... 17 listro. Jest oki
Zero reakcji z gpf..... Oby tak dalej...... Narazie cieszy znów z jazdy i w cyklu miejskim i trasa.... Dodam że z ciężką nogą.... A wcześniej nie było reguły nawet przy 80 km /g... Nawet ku... 17 listro. Jest oki