Cena Stingera
Cena Stingera
Znane sa glosy, ze Stinger jest tani w porownaniu do BMW, Merca itp.
Pewnie tak jest. Niemniej Kia to nie BMW ani Merc. Raczej porownalbym do np. Toyoty, bo tez z Azji. I...np. Stinger 2.0 Gtline kosztuje wiecej niz najdrozsza Rav4, czyli hybryda Executive 2019. A co by nie mowic to Rav4 hybrydowa jest duzo bardziej zaawansowanym urzadzeniem, elektryczne silniki, oszczedna, duza. Moc i parametry porownywalne ze Stingiem 2.0. Nawet 0-100km/h zmierzono Ravce z 2019r na 7.5 s......
Czy wiec Stinger jest tani....raczej nie.
Pewnie tak jest. Niemniej Kia to nie BMW ani Merc. Raczej porownalbym do np. Toyoty, bo tez z Azji. I...np. Stinger 2.0 Gtline kosztuje wiecej niz najdrozsza Rav4, czyli hybryda Executive 2019. A co by nie mowic to Rav4 hybrydowa jest duzo bardziej zaawansowanym urzadzeniem, elektryczne silniki, oszczedna, duza. Moc i parametry porownywalne ze Stingiem 2.0. Nawet 0-100km/h zmierzono Ravce z 2019r na 7.5 s......
Czy wiec Stinger jest tani....raczej nie.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 10:50
- model samochodu: Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line My2019
Re: Cena Stingera
Ale przecież to zupełnie inne samochody. Rav 4 to kompaktowy SUV, a stinger to klasa średnia wyższa. Stinger nie jest tani, ale dużo tańszy w stosunku do niemieckiej konkurencji.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Cena Stingera
Oczywiscie, ze inne samochody.
Ale wplyw na koszt produkcji maja materialy, praca, technologia. I Rav4 hybrid 4x4 jest zakresie technologii (i wyposazenia...ma caly naped elektryczny oprocz spalinowego) o epoke wyzej wzgledem Stingera, a mimo to ma nizsza lub porownywalna cene zaleznie od wersji obydwu aut.
Ale wplyw na koszt produkcji maja materialy, praca, technologia. I Rav4 hybrid 4x4 jest zakresie technologii (i wyposazenia...ma caly naped elektryczny oprocz spalinowego) o epoke wyzej wzgledem Stingera, a mimo to ma nizsza lub porownywalna cene zaleznie od wersji obydwu aut.
Re: Cena Stingera
Skąd się wzięła tą epoka to nie wiem. Napęd silnikiem elektrycznym nie jest skomplikowany... To kwestia mody, a nie super zaawansowanych rozwiązań technicznych.
Optima GT (2018)
Re: Cena Stingera
Sto lat byly silniki tylko spalinowe, a teraz mamy rowniez elektryki i hybrydy...to jak nazwac ten czas jak nie nowa epoka. hybryda jest duzo bardziej skomplikowana niz sam spalinowy i produkcja takiej hybrydy jest drozsza, a temat jest o cenie Stingera.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 10:50
- model samochodu: Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line My2019
Re: Cena Stingera
Myślę, że musisz się zastanowić czego oczekujesz od samochodu. Dla mnie Rav 4 to praktyczny, ale bardzo nudny samochód. Niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji- taki solidny i poprawny. Sprawdziłem na szybko i RAV4 w pakiecei Executive 2,5 litra hybryda kosztuje 184.900 do tego pakiet audio 5.900. Nie wiem gdzie tu jest ta różnica cenowa w porównaniu do Stingera GT-line ( cennikowo blisko 190 tyś).
Jaki rabat chcą Ci dać na RAV4?
Jaki rabat chcą Ci dać na RAV4?
Re: Cena Stingera
Jeszcze nie pytalem dokladnie o cene Rav w ostatnim czasie. Nudna nie jest, hybryda z 2019 ma b dobry odjazd i swietny uklad kierowniczy. Jezdzilem ze 2 godziny.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2019, 16:51 przez Kapitan, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cena Stingera
Witam, przejedź sie RAV 4 lub jakąkolwiek inna hybrydą na autostradzie - spalanie wyjdzie Ci wyższe niż w Stingerze GT (aerodynamika szafy + ciężki pojazd z silnikiem spalinowym od kosiarki ). Do tego dochodzą skrzynie CVT - kompletna pomyłka.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 10:50
- model samochodu: Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line My2019
Re: Cena Stingera
Tak, skrzynie CVT to pomyłka...
Re: Cena Stingera
Uważam, że klienci na stingera nie zaakceptują większości cech RAV-ki i odwrotnie.
Te samochody są różne we wszystkim, przede wszystkim różna jest koncepcja ich budowy i to, do czego mają służyć.
Ja chciałem auto klasy GT, w życiu nie zaakceptowałbym SUVA.
Dlatego porównywanie tych auto pod względem różnych aspektów: zarówno ceny, jak i ich cech, jest kompletnym nieporozumieniem.
Stąd też stinger jest porównywany do samochodów podobnych w budowie, to w czym jest od nich gorsze a w czym nie, to całkowicie inna dyskusja.
Te samochody są różne we wszystkim, przede wszystkim różna jest koncepcja ich budowy i to, do czego mają służyć.
Ja chciałem auto klasy GT, w życiu nie zaakceptowałbym SUVA.
Dlatego porównywanie tych auto pod względem różnych aspektów: zarówno ceny, jak i ich cech, jest kompletnym nieporozumieniem.
Stąd też stinger jest porównywany do samochodów podobnych w budowie, to w czym jest od nich gorsze a w czym nie, to całkowicie inna dyskusja.