Opony zimowe GT-line
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: Opony zimowe GT-line
Mogą ale nie muszą. To jak gra w rosyjską ruletkę, nigdy nie wiesz czego się można spodziewać. Widziałem testy nalewek, które wypadały gorzej niż najgorsze chińskie opony lub opony całoroczne. Nigdy w życiu nie zdecydowałbym się na igranie z losem, w szczególności, gdy wożę rodzinę. Kupno opony znanego producenta daje przynajmniej pewność, że opona posiada określone właściwości i przeszła test jakości.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Opony zimowe GT-line
Dla tych co się zastanawiają jeszcze nad wyborem. Dziś założyłem komplet marki Nokian i przyznam, że auto prowadzi się bardzo dobrze, zaryzykuję że nieco lepiej niż na letnich Continentala ( na mokrym i na suchym ). Są ciche o wiele bardziej niż się spodziewałem. Polecam.
KIA Stinger 2.0 255HP
Re: Opony zimowe GT-line
Dziś przyszły Vredesteiny, pojeżdże zobaczę. Jakoś lubię tę markę mam już 4 komplet od nich i zawsze było dobrze.
CERAMIC SILVER https://www.instagram.com/johnmarcs/
Re: Opony zimowe GT-line
O PA4 mogę póki co powiedzieć same pozytywy, i autostrady po suchym i śnieg już zaliczony i jest dobrze. Ale koszt niemały.
Re: Opony zimowe GT-line
ja tez założyłem nokiany a4 225/45/18 (stosunek jakości do ceny najlepszy-zapłaciłem 2130 za 4szt. DOT18)
i zachęcam do zejścia z z 19 do 18 cali na zimę (profil 45 zamiast 30)
za komplet 18tek J5F40AK100 (całe w lakierze bez elementów ze szlifowanego aluminium który baaardzo nie lubi soli) i czujników OEM w kia zapłaciłem 3200 , nie ma sensu za taką kasę szukać jakiś zamienników
jeździ się podobnie do lata ale dziury i krawężniki ciut mniej straszne
na śniegu jeszcze nie jeździłem bo śniegu ni ma
pozdr
i zachęcam do zejścia z z 19 do 18 cali na zimę (profil 45 zamiast 30)
za komplet 18tek J5F40AK100 (całe w lakierze bez elementów ze szlifowanego aluminium który baaardzo nie lubi soli) i czujników OEM w kia zapłaciłem 3200 , nie ma sensu za taką kasę szukać jakiś zamienników
jeździ się podobnie do lata ale dziury i krawężniki ciut mniej straszne
na śniegu jeszcze nie jeździłem bo śniegu ni ma
pozdr
Stinger aurora black 2.0 GT-line 255kM
Re: Opony zimowe GT-line
Pewnie co do wrażeń masz rację i opcja 18 byłaby ok,ale w mojej homologacji samochodu (wersja GTLine) nie ma opcji 18" - mogą być kłopoty z ubezpieczeniem przy takich kołach.cezar pisze:ja tez założyłem nokiany a4 225/45/18 (stosunek jakości do ceny najlepszy-zapłaciłem 2130 za 4szt. DOT18)
i zachęcam do zejścia z z 19 do 18 cali na zimę (profil 45 zamiast 30)
za komplet 18tek J5F40AK100 (całe w lakierze bez elementów ze szlifowanego aluminium który baaardzo nie lubi soli) i czujników OEM w kia zapłaciłem 3200 , nie ma sensu za taką kasę szukać jakiś zamienników
jeździ się podobnie do lata ale dziury i krawężniki ciut mniej straszne
na śniegu jeszcze nie jeździłem bo śniegu ni ma
pozdr
Dziś każda wersja jest homologowana osobno i tłumaczenie że inne stingery w innych wersjach wyposażenia wyjeżdżają na 18 niestety nie wystarczy do utrzymania ubezpieczenia. W homologacji jest podane tylko 19" i tylko na takich kołach jest ubezpieczenie.
Stinger w 19" nie ma profilu 30, ma 35 i 40 chodź wysokość gumy jest taka sama, profil to % szerokości opony, a nie wartość bezwzględna.
Re: Opony zimowe GT-line
racja tył to 35
co do ubezpieczenia homologacja jest na 19cali
mam ubezpieczenie w PZU, przed zakupem dopytałem się u agenta i mam dopisane w umowie że samochód jest na kołach zimowych 18cali (też żeby ubezpieczenie obejmowało koła zimowe- każdy z dodatków który jest zamontowany na stałe w aucie powinien być tez dodatkowo opisany w umowie)
to ma załatwić problem z dodatkowym akcesorium jakim są koła 18cali, mam nadzieję że nigdy nie będę zmuszony tego sprawdzać ale jak dotąd a wiec od ponad 20lat nie miałem problemu z PZU (z całego bagna ubezpieczycieli oni są moim zdaniem najmniej popaprani)
co do ubezpieczenia homologacja jest na 19cali
mam ubezpieczenie w PZU, przed zakupem dopytałem się u agenta i mam dopisane w umowie że samochód jest na kołach zimowych 18cali (też żeby ubezpieczenie obejmowało koła zimowe- każdy z dodatków który jest zamontowany na stałe w aucie powinien być tez dodatkowo opisany w umowie)
to ma załatwić problem z dodatkowym akcesorium jakim są koła 18cali, mam nadzieję że nigdy nie będę zmuszony tego sprawdzać ale jak dotąd a wiec od ponad 20lat nie miałem problemu z PZU (z całego bagna ubezpieczycieli oni są moim zdaniem najmniej popaprani)
Stinger aurora black 2.0 GT-line 255kM
Re: Opony zimowe GT-line
Ja od tygodnia mam Vredesteiny i bardzo polecam. Jestem zadowolony.
Wbrew temu co piszą niektórzy, nie zauważyłem żadnych wad nawet na mokrym.
2x VREDESTEIN Z255/35 R19 WINTRAC XTREME S 96Y XL
2x VREDESTEIN Z225/40 R19 WINTRAC XTREME S 93Y XL
Wbrew temu co piszą niektórzy, nie zauważyłem żadnych wad nawet na mokrym.
2x VREDESTEIN Z255/35 R19 WINTRAC XTREME S 96Y XL
2x VREDESTEIN Z225/40 R19 WINTRAC XTREME S 93Y XL
Re: Opony zimowe GT-line
Tak z ciekawości - dlaczego na przednią oś, gdzie masz silnik, zamontowałeś opony o mniejszym indeksie nośności?
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Opony zimowe GT-line
Takie są w homologacji i na takich stingery wyjeżdżają fabrycznie. Pokrywa się to także z dostępnością parametrów opon na rynku.Piotrek pisze:Tak z ciekawości - dlaczego na przednią oś, gdzie masz silnik, zamontowałeś opony o mniejszym indeksie nośności?