Niedomagania/ problemy ze Stingerem

forum użytkowników Kia Stinger
michal84
Posty: 201
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:01
model samochodu: Kia Stinger 2.0T

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: michal84 » 24 wrz 2018, 13:09

Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
Kia Stinger GT-Line 2.0T 255

coci
Posty: 6
Rejestracja: 15 lip 2018, 20:41

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: coci » 24 wrz 2018, 13:29

michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
...czy tak brzmi odpowiedź ASO?

michal84
Posty: 201
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:01
model samochodu: Kia Stinger 2.0T

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: michal84 » 24 wrz 2018, 14:20

coci pisze:
michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
...czy tak brzmi odpowiedź ASO?
NIe, to moje doświadczenie z vw/audi/bmw co do skrzypienia uszczelek/plastików/ a zwłaszcza otwieranego dachu.
Kia Stinger GT-Line 2.0T 255

matti
Posty: 4
Rejestracja: 18 wrz 2018, 16:14
model samochodu: stinger

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: matti » 24 wrz 2018, 15:47

Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem :D
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?

Slow
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2018, 23:53
model samochodu: Stinger

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: Slow » 24 wrz 2018, 23:34

matti pisze:
Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem :D
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?

Na pierwszym przeglądzie z uszczelkami było wszystko ok, a klapa została poprawiona w ramach akcji serwisowej, niestety po ok 2k kilometrów brzęczenie wróciło. Zgłaszałem jedynie problemy z systemem start stop, auto przeszło diagnostykę ale nie stwierdzili żadnych problemów. Z dodatkowych usterek to schodził mi jeszcze chrom na listewce przy bagażniku, ale została ona wymieniona w ramach gwarancji. Pozostałe problemy będę zgłaszał przy przeglądzie na 20k km.
Kia Stinger 2.0T

leszek.stinger
Posty: 94
Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
model samochodu: STINGER

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: leszek.stinger » 26 wrz 2018, 09:52

Panowie. Uszczelki to jest banalna sprawa. Wystarczy przesmarować je preparatem do uszczelek oraz nawoskować i wypolerować wnęki drzwi. Ja tak zrobiłem i od 3 miesięcy jest cisza i spokój. Dwa razy w roku taki zabieg zrobić to nie tragedia i nie jest to uciążliwe. Takie same przypadłości miałem w innych autach więc wcale mnie nie dziwi, że w tym aucie też to występuje.
KIA Stinger 2.0 255HP

leszek.stinger
Posty: 94
Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
model samochodu: STINGER

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: leszek.stinger » 26 wrz 2018, 09:55

Slow pisze:
matti pisze:
Slow pisze:Dobra to u mnie GT-line 2.0T po 17 000 km.
- Uszczelki w drzwiach i szyberdachu skrzypią
- Klapa bagażnika brzęczy
- dziwne osady na lakierze są
- spalanie po Krakowie jak nie oszczędzam spokojnie powyżej 20, jak jadę w miarę spokojnie to 12-14. W trasie z prędkością 140-160 bez gwałtownych przyspieszeń 9.5. Jeśli będę musiał co chwile zwalniać i przyspieszać tez wyjdzie 14. Najmniej udało mi się zrobić 6.2 na trasie Kraków - Częstochowa gdzie maksymalna prędkość to było coś koło 120 i trzeba się było dość postarać aby to osiągnąć (Jazda w trybie smart).
- Nagłośnienie jak dla mnie dobre ale audiofilem nie jestem :D
- Denerwuje mnie jeszcze start stop który przy odpalaniu silnika bardzo często szarpie samochodem.
- Ostatnio czasami zaczęły pojawiać się drgania samochodu na Biegu D gdy samochód stoi w miejscu.
- Hamulce gdy słabo trzymają również trzeszczą głównie jak są mokre.
Jesteś już po 1ym przeglądzie w aso. Rozmawiałeś tam z omnibusami na temat swojego auta? Jaka była ich reakcja?

Na pierwszym przeglądzie z uszczelkami było wszystko ok, a klapa została poprawiona w ramach akcji serwisowej, niestety po ok 2k kilometrów brzęczenie wróciło. Zgłaszałem jedynie problemy z systemem start stop, auto przeszło diagnostykę ale nie stwierdzili żadnych problemów. Z dodatkowych usterek to schodził mi jeszcze chrom na listewce przy bagażniku, ale została ona wymieniona w ramach gwarancji. Pozostałe problemy będę zgłaszał przy przeglądzie na 20k km.
Start/stop w aucie z turbiną... 378 zł kosztuje modulator, który wyłącza ten idiotyczny wynalazek. Dodam że to cena z montażem w ASO. Tylna klapa stuka każdemu. Ja męczę serwis za każdym razem kiedy po ponownej regulacji słyszę stuki. Mają tak zrobić żeby nie stukało i koniec.
KIA Stinger 2.0 255HP

Slow
Posty: 11
Rejestracja: 07 lut 2018, 23:53
model samochodu: Stinger

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: Slow » 26 wrz 2018, 14:25

Start/stop w aucie z turbiną... 378 zł kosztuje modulator, który wyłącza ten idiotyczny wynalazek. Dodam że to cena z montażem w ASO. Tylna klapa stuka każdemu. Ja męczę serwis za każdym razem kiedy po ponownej regulacji słyszę stuki. Mają tak zrobić żeby nie stukało i koniec.
Ten modulator jest dostępny w ASO?
Kia Stinger 2.0T

Haggard
Posty: 49
Rejestracja: 18 cze 2018, 23:05

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: Haggard » 28 wrz 2018, 18:56

michal84 pisze:
coci pisze:
michal84 pisze:Niestety dotyczy to też marek premium o wiele droższych.
Więc kwota wydana na auto nie jest tu wyznacznikiem.
...czy tak brzmi odpowiedź ASO?
NIe, to moje doświadczenie z vw/audi/bmw co do skrzypienia uszczelek/plastików/ a zwłaszcza otwieranego dachu.
W Hondzie też skrzypi szyberdach. Auto odbierałem od dealera półtora tygodnia, już przedwczoraj coś skrzypiało, a dziś potwierdziłem, że to dach. Jutro smaruję wszystkie uszczelki Gummi Pflege, mam nadzieję, że pomoże. Niestety nie dało się wziąć wersji full wypas bez dachu :/

marillion
Posty: 9
Rejestracja: 04 wrz 2018, 23:25
model samochodu: stinger

Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem

Post autor: marillion » 03 paź 2018, 19:03

Panowie,
Użytkując Stingera 2.0 kilka miesięcy (przejechane ponad 10000km) zastanawiałem się nad umiarkowanym odczuciem mocy auta w stosunku do danych papierowych - 255KM i delikatnie mówiąc dużym spalaniu, które mogłoby pasować do wersji 3.3 a nie 2.0! Krótko mówiąc, byłem raczej rozczarowany tym, że auto ma papiery na dużą moc a jeździ jakby miało wiele koni mniej. Zdecydowałem się na pomiar parametrów (jedyne 150zł) na prawdopodobnie najbardziej znanej, a już na pewno na nowoczesnej i dokładnej i powtarzalnej hamowni obciążeniowej na Pomorzu.

Wyniki pomiaru powalają - 236KM!!!!! ilość Nm 358.

Sprzedawca poinformowany o wadzie auta , czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam i zachęcam do badania Waszych 2.0

ODPOWIEDZ