Jest nowy cennik dla Stingera, tym razem z 19 lipca. Zmiany jak na załączonych obrazkach.
- Stinger_zmiany_1.png (157.85 KiB) Przejrzano 5616 razy
Nie wiem, jaki to ma związek z GPFem, ale wygląda na to, że moc i osiągi wersji 2.0T zostały nieco urealnione (moc vs. jedyny pomiar na hamowni, jaki widziałem, osiągi vs. wszystkie pomiary, jakie widziałem), zmniejszono też trochę Vmax.
Moc wersji 3.3T V6 zamiast o 14 KM uległa zmianie tylko o 4 KM, do 366 KM, czyli mniej więcej tyle, co podawali do niego często w USA od samego początku (czyli 365 KM). Co ciekawe, na papierze bardzo ucierpiało przyspieszenie. Z 4.9 s do 100 km/h w starym cenniku (przy czym było sporo pomiarów z wynikiem 4.7 s), zwiększyli ją do 5.5 s do 100 km/h. Tym samym różnica na papierze w przyspieszeniu pomiędzy tym wersjami zmalała z 1.1 s (co przekładało się nawet na 2 s lub więcej w rzeczywistych pomiarach) do 0.8 s. Ciekawe, jak się to będzie miało do rzeczywistości i skąd taka różnica, skoro moc prawie taka sama, a moment i zakres, w którym jest rozwijany, identyczny. Czyżby jakieś zmiany w sofcie mające na celu ochronę skrzyni przed nadmiernymi przeciążeniami?
Są też drobne modyfikacje w podanych wartościach spalania (lub mniej drobne, jak +0.7 l na 100 km dla diesela 2.2 RWD w cyklu miejskim) oraz podane osobne wartości przyspieszenia dla diesela 2.2D AWD.
- Stinger_zmiany_2.png (180.01 KiB) Przejrzano 5616 razy