Kia Stinger opinie
Re: Kia Stinger opinie
Wyważ w niezależnym dobrze ocenianym zakładzie oponiarskim który zrobi to z testem drogowym. Przerabiałem to samo (chodź w innym zakresie prędkości), po wizycie w takim zakładzie po problemie. ASO Wrobud we Wrocławiu nie mogło sobie z tym poradzić u mnie to takie bajki zaczęli pociskać że czterolatek by się śmiał... W Twoim ASO chęci może mają, ale czy wiedzę i sprzęt?
Re: Kia Stinger opinie
Firepaul - kolego moje opony właśnie poszły na reklamację.
Musisz niestety poszukać zakładu który wykona testy drogowe gdyż zwykła wyważarka pokaże że wszystko jest ok. Ja zmarnowałem kilkaset pln na wyważanie i .. skończyło się na tescie drogowym i reklamacji do continentala. Obie przednie opony mają bicie poza zakresem .
Kupiłem drugie a te poszły na reklamację - potem ew będę kompensować to reklamacją.
Nie czekaj z decyzją bo odbierasz Sobie przyjemność z jazdy tym fajnym autkiem
Nie wiem jakie miasto ale w Wawie masz info gdzieś na forum, w Łodzi namiar mogę na PW.
Musisz niestety poszukać zakładu który wykona testy drogowe gdyż zwykła wyważarka pokaże że wszystko jest ok. Ja zmarnowałem kilkaset pln na wyważanie i .. skończyło się na tescie drogowym i reklamacji do continentala. Obie przednie opony mają bicie poza zakresem .
Kupiłem drugie a te poszły na reklamację - potem ew będę kompensować to reklamacją.
Nie czekaj z decyzją bo odbierasz Sobie przyjemność z jazdy tym fajnym autkiem
Nie wiem jakie miasto ale w Wawie masz info gdzieś na forum, w Łodzi namiar mogę na PW.
Re: Kia Stinger opinie
Po jakim czasie użytkowania auta złożyłeś reklamację na opony?YNC pisze: ↑09 wrz 2019, 10:38 Firepaul - kolego moje opony właśnie poszły na reklamację.
Musisz niestety poszukać zakładu który wykona testy drogowe gdyż zwykła wyważarka pokaże że wszystko jest ok. Ja zmarnowałem kilkaset pln na wyważanie i .. skończyło się na tescie drogowym i reklamacji do continentala. Obie przednie opony mają bicie poza zakresem .
Kupiłem drugie a te poszły na reklamację - potem ew będę kompensować to reklamacją.
Nie czekaj z decyzją bo odbierasz Sobie przyjemność z jazdy tym fajnym autkiem
Nie wiem jakie miasto ale w Wawie masz info gdzieś na forum, w Łodzi namiar mogę na PW.
Kia Stinger 2.0 T-GDi, GT-Line, ECS
Re: Kia Stinger opinie
Na studiach miałem w grupie ziomeczka co pracuje dla BMW i mi opowiadał jak pewnego razu przyjechał klient jakąś Mką (nie pamiętam co to dokładnie było) z informacją że czuje drgania na kierownicy w okolicach 300 km/h , tak 300. Testowali w stolicy
Re: Kia Stinger opinie
Gwarancję na opony masz od producenta.
Continental daje 5 lat gwarancji , do 2 lat i minimum 85% bieżnika nie powinno być praktycznie nic do gadania (ale zobaczymy ob czekam co odpowiedzą)
Reklamację na opony składasz nie w ASO bo nie jest gwarantem tylko w zakładzie który ma autoryzację Continentala.
Jeśli wyjdzie że to wada opony zwracają wszystkie koszty związane z wymianą i wyważaniem.
Moje auto odebrane było przełom listopad / grudzień 2018 , reklamacja złożona w poprzednim tygodniu.
Opona nigdy nie zdejmowana z felgi bo zimowe mam kompletne inne koła (niestety odbierałem na komplecie zimowym). Realnie przejechane na oponach letnich 3-4 tyś km
Continental daje 5 lat gwarancji , do 2 lat i minimum 85% bieżnika nie powinno być praktycznie nic do gadania (ale zobaczymy ob czekam co odpowiedzą)
Reklamację na opony składasz nie w ASO bo nie jest gwarantem tylko w zakładzie który ma autoryzację Continentala.
Jeśli wyjdzie że to wada opony zwracają wszystkie koszty związane z wymianą i wyważaniem.
Moje auto odebrane było przełom listopad / grudzień 2018 , reklamacja złożona w poprzednim tygodniu.
Opona nigdy nie zdejmowana z felgi bo zimowe mam kompletne inne koła (niestety odbierałem na komplecie zimowym). Realnie przejechane na oponach letnich 3-4 tyś km
Re: Kia Stinger opinie
Tak informacyjnie dopiszę do tematu - mam potwierdzone info z salonu odnośnie haka do Stingera.
Można kupić hak wpinany za 3300zł, który montuje się pod/w głębi zderzaka bez cięcia samego zderzaka.
Po odpięciu haka nie widać jego mocowania, ani gniazda.
Hak się nie składa jak np. w nowych VW/Audi, lecz jest wpinany/wypinany na szybkozłącze jakieś.
Dla mnie bomba jako alternatywa dla upierdliwego montażu belek dachowych.
Można kupić hak wpinany za 3300zł, który montuje się pod/w głębi zderzaka bez cięcia samego zderzaka.
Po odpięciu haka nie widać jego mocowania, ani gniazda.
Hak się nie składa jak np. w nowych VW/Audi, lecz jest wpinany/wypinany na szybkozłącze jakieś.
Dla mnie bomba jako alternatywa dla upierdliwego montażu belek dachowych.
Re: Kia Stinger opinie
A masz może jakąś fotkę jak to wygląda, albo samego producenta haka. Też planuję do swojego zamontować, natomiast widzę, że co salon to inaczej to robią.
Re: Kia Stinger opinie
Jeszcze nie mam - widziałem pod salonem tylko. No hak wyglądał jak hak - wystawał spod zderzaka i tyle
Dowiem się to dodam do tematu.
Dowiem się to dodam do tematu.
Re: Kia Stinger opinie
Jako ze przebieg polifta juz sie zbliza do 1000km pare przemyslen.
Minusy:
- malo estetyczny plastik / tworzywo na kierownicy (poduszka powietrzna)
- lampki sufitowe w ogole nie pasuja do tego samochodu - wlaczaja sie jak w jakims autobusie
- brak fabrycznie przyciemnianych szyb z tylu
Plusy:
- duet skrzynia + silnik / elastycznosc od samego dolu - nie ma irytujacego laga w skrzyni nawet na trybie D jak w koncernie VAG (w autach z norma WLTP )
- samosciemniajace sie wszystkie lusterka (co w polaczeniu z brakiem przyciemnianych szyb duzo daje)
- wyciszenie adekwatne do ceny samochodu
- zawieszenie zaskakujaco komfortowe nawet po krakowskich dziurach w centrum
- super wygodne fotele
- alcantara czy tam welur w polaczeniu ze skora robi na zywo super wrazenie, kazdy po wejsciu jest zaskoczony
- dobre dzialanie kamer / czujnikow i systemu multimedialnego
- tylna belka LEDowa zlikwidowala sytuacje ze ktos siedzial na zderzaku
- brak skrzypien / trzaskow itp z wnetrza nawet na najpodlejszej drodze - to nie jest takie oczywiste w nowych VAG
Reasumujac jestem zadowolony, mialem drozsze samochody m.in od Audi ale tutaj od razu sie odnalazlem. Do auta trzeba miec tez spory szacunek bo jednak rodowod tylnonapedowy i np przy wlaczaniu sie do ruchu kiedy skrecilem kierownice i ruszylem z gazem w podlodze to poszedl sobie lekko bokiem nawet na trybie Comfort ale od razu zareagowalem + samochod ladnie wyprowadzil sytuacje. Zupelnie inne odczucie niz w haldexie.
Jesli mam miec spalinowki to ja juz nie chce widziec 4 cylindrow.
Minusy:
- malo estetyczny plastik / tworzywo na kierownicy (poduszka powietrzna)
- lampki sufitowe w ogole nie pasuja do tego samochodu - wlaczaja sie jak w jakims autobusie
- brak fabrycznie przyciemnianych szyb z tylu
Plusy:
- duet skrzynia + silnik / elastycznosc od samego dolu - nie ma irytujacego laga w skrzyni nawet na trybie D jak w koncernie VAG (w autach z norma WLTP )
- samosciemniajace sie wszystkie lusterka (co w polaczeniu z brakiem przyciemnianych szyb duzo daje)
- wyciszenie adekwatne do ceny samochodu
- zawieszenie zaskakujaco komfortowe nawet po krakowskich dziurach w centrum
- super wygodne fotele
- alcantara czy tam welur w polaczeniu ze skora robi na zywo super wrazenie, kazdy po wejsciu jest zaskoczony
- dobre dzialanie kamer / czujnikow i systemu multimedialnego
- tylna belka LEDowa zlikwidowala sytuacje ze ktos siedzial na zderzaku
- brak skrzypien / trzaskow itp z wnetrza nawet na najpodlejszej drodze - to nie jest takie oczywiste w nowych VAG
Reasumujac jestem zadowolony, mialem drozsze samochody m.in od Audi ale tutaj od razu sie odnalazlem. Do auta trzeba miec tez spory szacunek bo jednak rodowod tylnonapedowy i np przy wlaczaniu sie do ruchu kiedy skrecilem kierownice i ruszylem z gazem w podlodze to poszedl sobie lekko bokiem nawet na trybie Comfort ale od razu zareagowalem + samochod ladnie wyprowadzil sytuacje. Zupelnie inne odczucie niz w haldexie.
Jesli mam miec spalinowki to ja juz nie chce widziec 4 cylindrow.