Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

forum użytkowników Kia Stinger
Awatar użytkownika
Wasyl
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2018, 20:59
model samochodu: Stinger 3,3 V6 Sorento 2,0 2016

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Wasyl » 04 lip 2019, 12:43

ogólnie nasze stingerki nie trzymają mocy...w moim 3.3 GT z DPF seria była 13KM słabsza zamiast 366KM miała 354KM, ale i tu jestem zaskoczony moment obrotowy zamiast 510 Nm wyniósł 571Nm !! Osobiście wole niutki :)
https://www.youtube.com/watch?v=hSoRGJlscQI tutaj mój teścik
Ostatnio zmieniony 04 lip 2019, 18:00 przez Wasyl, łącznie zmieniany 1 raz.
Kia Sorento 2016 2,2 CRDi
Kia STINGER GT 2018 3,3V6+ MagnaFlow+K&N+Chip= 437KM 645Nm 0-100=4,1sec

Awatar użytkownika
Gifter
Posty: 126
Rejestracja: 16 paź 2018, 21:36
model samochodu: Stinger

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Gifter » 04 lip 2019, 12:52

Chyba 354? :D :D :D :D
soon Kia Stinger 3.3 V6

Awatar użytkownika
Wasyl
Posty: 18
Rejestracja: 08 gru 2018, 20:59
model samochodu: Stinger 3,3 V6 Sorento 2,0 2016

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Wasyl » 04 lip 2019, 18:01

No tak to byłby dramat 254 !! ;) poprawiłem
Kia Sorento 2016 2,2 CRDi
Kia STINGER GT 2018 3,3V6+ MagnaFlow+K&N+Chip= 437KM 645Nm 0-100=4,1sec

Awatar użytkownika
Gifter
Posty: 126
Rejestracja: 16 paź 2018, 21:36
model samochodu: Stinger

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Gifter » 04 lip 2019, 18:13

Ile Cię kosztowała cała ta zabawa?
soon Kia Stinger 3.3 V6

GeRRaD
Posty: 77
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: GeRRaD » 12 lip 2019, 13:37

A propos tuningu, ostatnio zaaplikowałem sobie na kierownicę zestaw oklein carbon - wygląda super :)
W związku z tym że kupiłem dwa zestawy na wypadek gdyby poszło coś nie tak (ale poszło bez problemu z uwagi na idealne dopasowanie) mogę odstąpić zainteresowanemu forumowiczowi po kosztach (~50 zł). Zainteresowanych proszę o kontakt na prv.
Pozdrawiam
Załączniki
carbon.jpg
carbon.jpg (77.11 KiB) Przejrzano 501 razy

Kapitan
Posty: 37
Rejestracja: 21 lip 2019, 12:49
model samochodu: Stinger Gtline

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Kapitan » 21 lip 2019, 13:24

Czy ktos zainstalowal boxa do 2.0t kupionego w PL ?
Mam mieszane uczucia po rozmowie telefonicznej z vtech i racechip. Pytam przykladowo o wyniki obiecane na stronie racechip i slysze ze to obiecanki, moze osiagniete w warunkach laboratoryjnych (?). Vtech tez enigmatyczny, jakby 2.0t nie robili w Stingerze, moze robili w Optimie. Pytam vtech o wersje boxa bazowa, najtansza to odradzaja bo nie da efektu...po co oferuja ? Ogladalem box vtech, to z praktycznego punktu konstrukcja kiepska, przykladowo trzeba rozkrecic obudowe zeby zmienic wybor mapy i np. ustawic box na transparentnosc dla ustawien fabrycznych....itp itd.
Krotko mowiac powtorze, czy ktos ma wlasne doswiadczenia ?

Kapitan
Posty: 37
Rejestracja: 21 lip 2019, 12:49
model samochodu: Stinger Gtline

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Kapitan » 21 lip 2019, 16:29

cajar pisze:
24 paź 2018, 07:57
Jaką apkę? Jeśli coś na telefon lub tani chinol - może okazać się nieskuteczne. ELM327 - nawet nie komentuję :D
Najlepiej sprawdzi się soft, którego oryginalnie używa ASO - wtedy mamy pewność, że dany sterownik jest dobrze obsłużony przez aplikację. Ewentualnie lepsze urządzenie diagnostyczne (np. jakiś Launch - ale nie z ali za 30$) też powinno dać radę.

I nadal pozostaje jeszcze jedna kwestia - wypadek/stłuczka lub uszkodzenie elektroniczne, może uniemożliwić podpięcie się i wyczyszczenie sterownika/sterowników.
Gdy wypadek to i tak beda kwestie gwarancji, poza tym w wyniku wypadku beda i tak bledy, jezeli silnik lub akcesoria oberwaly.

kielbasa
Posty: 7
Rejestracja: 12 sie 2019, 21:12
model samochodu: saab 9-5

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: kielbasa » 12 sie 2019, 21:30

Jak jest Panowie z tym tuningiem do 2.0T ? Interesuje mnie wiecej szczegolow technicznych.
Boxy dotychczas nie byly wzorem poprawnego tuningu w samochodach, wrecz przeciwnie, a tu widze, ze dosc powszechnie sa uzywane do Stingerow.
Rozumiem, ze to omijanie gwarancji, bo mozna to wypiac w kazdej chwili, ale ja osobiscie bym sie bal jezdzic na aucie, gdzie AFR nie jest sprawdzony, a moc podniesiona jakims pudelkiem...Chyba, ze faktycznie stroja boxy pod dane auto. Jednak ktos tu wczesniej pisal, ze Vtech wysyla gotowca, uprzednio strojac na swoich autach, czyli jest to box niejako uniwersalny.
W silniku zapas raczej jest, pytanie tylko czy juz ktos ten szlak przetarl dokladniej. Konkurencja z 2.0 wyciska duzo, a czasem nawet fabryczne 2.0 (patrz superb) ma w praktyce prawie takie same osiagi jakie ma STinger, ale z silnikiem v6.
Tak wiec pytanie moje - czy wiemy juz cos wiecej o firmach, ktore stroja te auta indywidualnie? Jezeli tak, to moze ktos zna, albo gdzies czytal, jakie moce da sie osiagac z tego silnika, poparte jednoczesnie jakimis przykladami, np przyspieszenia ? I jakie przerobki do jakich mocy bylyby potrzebne?

Kapitan
Posty: 37
Rejestracja: 21 lip 2019, 12:49
model samochodu: Stinger Gtline

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Kapitan » 13 sie 2019, 21:27

Wiec z wykresow, ktore widzialem dla Optimy 2.0t moc ok 27KM do gory, moment o ok 50Nm. Jezeli prawdziwe. Inna sprawa to jak to sie przeklada na jazde i np przyspieszenie....

kielbasa
Posty: 7
Rejestracja: 12 sie 2019, 21:12
model samochodu: saab 9-5

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: kielbasa » 14 sie 2019, 17:03

Ale widziales wykresy z boxow czy z indywidualnego strojenia ?

ODPOWIEDZ