Równie dobrze mógłbyś kupić boxa na allegro. Serio. Masz nowy samochód i pakujesz do niego coś uniwersalnego. Jak mówi powiedzenie jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Box, a raczej mapa w nim powinna być tworzona do każdego silnika oddzielnie po wcześniejszym zhamowaniu. Nie mówię, że nie będzie Ci to działać, ale jest szansa że gdybyś miał indywidualne strojenie to, przykładowo, zamiast 35KM i 50Nm miałbyś odpowiednio 60KM i 75Nm. Przemyśl to.Singha34 pisze:Kupiłem w siedzibie w Krakowie wysyłają mi kurierem. Miałem jechać zakładać ale z tego co się dowiedziałem u nich w firmie oni zakładają robia próbę na hamowni i na drodze, wgrane są mapy w BOXIE uniwersalne dla tego silnika i jedynie przełączania po miedzy nimi na taką jaka Ci pasuje. Wiec jade założę u mnie w mieście sprawdzą jak silnik reaguje zawsze mam 30 dni na oddanie.
Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Boxem nie uzyskasz takich przyrostów mocy jedynie chipem, na obecna chwile nikt tego nie robi dzwoniłem do kilkunastu firm. Są obecnie tylko gotowe BOXy z niemiec lub wlasnie firmy V-TECH. Box steruje z tego co wiem tylko doładowaniem i dawką paliwa a chip zmienia wiecej parametrów silnika. Te dostepne na ryku BOXy są robione pod dany silnik i klepane dla każdego takie same.
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Jedynie boje się czy taki BOX jest bezpieczny dla silnika a czy da 20 czy 30 koni to mi obojetne
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Rozumiem. Mnie chodzi tylko o to, że Twój stinger może mieć seryjnie 235KM lub 255KM i w zależności od wersji będzie miał inaczej zmieniane parametry, tak aby warunki pracy były optymalne. A jak założysz zestaw uniwersalny to nie wiesz pod jaki silnik mapa była pisana.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sie 2018, 12:29
- model samochodu: STINGER
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Panowie. Jeśli robić cokolwiek to tylko boxa ale pod warunkiem, że po wpięciu będzie wystrojony pod auto hamowni. Jeśli komuś nie zalezy na gwarancji to wtedy można grzebac bezpośrednio w ECU. Takie założenie uniwersalnego boxa to pomysł za przeproszeniem z dupy bo potem coś się posypie i będzie bieda.
Polecam Wam HP Factory. Sam jeszcze się zastanawiam ale pewnie się skusze. Poniżej mail jaki otrzymałem.
Dziękujemy za kontakt. Domyślam się, że jest to auto na gwarancji, stąd przedstawiam poniżej ofertę na rozwiązanie, które stosujemy w takich samochodach.
Spodziewane przyrosty to około +30-35KM i +62-70Nm. Naprawdę odczuwalna na drodze różnica. Większą moc uzyskamy przy pomocy modułu renomowanej niemieckiej firmy DTE Systems. Rozwiązanie jest bezpieczne dla gwarancji. Jedyna kwestia o której musi Pan pamiętać to demontaż urządzenia przed wizytą w ASO.
Cena PowerControl dla Pańskiego auta to 2499,00zł brutto (wystawiamy pełna fakturę VAT). Opcjonalnie można wybrać moduł PowerControl X (z aplikacją mobilną i warm-up timerem) w cenie 2999,00zł brutto.
Nasze rozwiązanie podłącza się zawsze do jednego czujnika więcej niż inne produkty dostępne na rynku. Jest to czujnik wałka rozrządu dzięki czemu potrafimy zmieniać parametry zadane silnikowi w korelacji z obrotami. Mówiąc krótko - nasz moduł, wie na jakich obrotach pracuje silnik - inne tego nie potrafią. Oznacza to też, że możemy uzyskać wyższe przyrosty niż jakikolwiek inny produkt na rynku, bo możemy zadawać inne parametry np. przy 2000 obrotów, a inne przy 3800.
Zachęcam do skorzystania z naszej usługi montażu wraz z pomiarami na hamowni i dostosowaniem - jej koszt to 500 zł brutto. Dokonamy wówczas od kilku do kilkunastu pomiarów by optymalnie dostosować moduł do Pańskiego samochodu. Czas wykonania pełnej usługi to dwie godziny.
Warto dodać, że nasz moduł to zakup na lata tj. jeżeli zmieni Pan auto w przyszłości to my bezpłatnie dostosowujemy moduł do nowego pojazdu. Jeżeli będzie to inny silnik i marka, wtedy najprawdopodobniej jedyny koszt jaki Pan poniesie, to nowe okablowanie w kwocie 500zł brutto. A potem jeżeli za kilka kolejnych lat znowu zmieni Pan auto - kontaktuje się Pan z nami i po raz kolejny dostosowujemy moduł wraz z okablowaniem. Dzięki temu można spokojnie nazwać tego typu wydatek inwestycją na przyszłość.
Ponadto dajemy 14 dni na przetestowanie rozwiązania, kiedy to można spokojnie pojeździć autem i sprawdzić, czy tego właśnie oczekiwaliśmy od modyfikacji. Jeśli cokolwiek nie będzie Panu odpowiadać, to my dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów związanych z produktem.
Proszę również zapoznać się z naszym drugim produktem - PedalBox. Po instalacji tego produktu dynamika oraz szybkość reakcji pedału gazu znacznie się poprawia. Na PedalBox mogę dodatkowo zaproponować 10% rabatu. Więcej informacji na temat PedalBox znajdzie Pan tutaj -http://hpfactory.pl/pedalbox/
Polecam Wam HP Factory. Sam jeszcze się zastanawiam ale pewnie się skusze. Poniżej mail jaki otrzymałem.
Dziękujemy za kontakt. Domyślam się, że jest to auto na gwarancji, stąd przedstawiam poniżej ofertę na rozwiązanie, które stosujemy w takich samochodach.
Spodziewane przyrosty to około +30-35KM i +62-70Nm. Naprawdę odczuwalna na drodze różnica. Większą moc uzyskamy przy pomocy modułu renomowanej niemieckiej firmy DTE Systems. Rozwiązanie jest bezpieczne dla gwarancji. Jedyna kwestia o której musi Pan pamiętać to demontaż urządzenia przed wizytą w ASO.
Cena PowerControl dla Pańskiego auta to 2499,00zł brutto (wystawiamy pełna fakturę VAT). Opcjonalnie można wybrać moduł PowerControl X (z aplikacją mobilną i warm-up timerem) w cenie 2999,00zł brutto.
Nasze rozwiązanie podłącza się zawsze do jednego czujnika więcej niż inne produkty dostępne na rynku. Jest to czujnik wałka rozrządu dzięki czemu potrafimy zmieniać parametry zadane silnikowi w korelacji z obrotami. Mówiąc krótko - nasz moduł, wie na jakich obrotach pracuje silnik - inne tego nie potrafią. Oznacza to też, że możemy uzyskać wyższe przyrosty niż jakikolwiek inny produkt na rynku, bo możemy zadawać inne parametry np. przy 2000 obrotów, a inne przy 3800.
Zachęcam do skorzystania z naszej usługi montażu wraz z pomiarami na hamowni i dostosowaniem - jej koszt to 500 zł brutto. Dokonamy wówczas od kilku do kilkunastu pomiarów by optymalnie dostosować moduł do Pańskiego samochodu. Czas wykonania pełnej usługi to dwie godziny.
Warto dodać, że nasz moduł to zakup na lata tj. jeżeli zmieni Pan auto w przyszłości to my bezpłatnie dostosowujemy moduł do nowego pojazdu. Jeżeli będzie to inny silnik i marka, wtedy najprawdopodobniej jedyny koszt jaki Pan poniesie, to nowe okablowanie w kwocie 500zł brutto. A potem jeżeli za kilka kolejnych lat znowu zmieni Pan auto - kontaktuje się Pan z nami i po raz kolejny dostosowujemy moduł wraz z okablowaniem. Dzięki temu można spokojnie nazwać tego typu wydatek inwestycją na przyszłość.
Ponadto dajemy 14 dni na przetestowanie rozwiązania, kiedy to można spokojnie pojeździć autem i sprawdzić, czy tego właśnie oczekiwaliśmy od modyfikacji. Jeśli cokolwiek nie będzie Panu odpowiadać, to my dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów związanych z produktem.
Proszę również zapoznać się z naszym drugim produktem - PedalBox. Po instalacji tego produktu dynamika oraz szybkość reakcji pedału gazu znacznie się poprawia. Na PedalBox mogę dodatkowo zaproponować 10% rabatu. Więcej informacji na temat PedalBox znajdzie Pan tutaj -http://hpfactory.pl/pedalbox/
KIA Stinger 2.0 255HP
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Jest lepsze rozwiązanie z technicznego punktu widzenia i dla bezpieczeństwa gwarancji, aczkolwiek trochę kłopotliwe i nie najtańsze. Kupujemy drugi moduł ECU i na nim robimy wszelkie zabawy, a oryginalny na półkę.leszek.stinger pisze:Jeśli robić cokolwiek to tylko boxa
Opel Insignia GS 2.0T 260 KM AT8 4x4
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Tak jak mówiłem tak zrobiłem auto sprowadxone z USA.
BOX zrobiony do silnika 2,0T przyrost 17 koni i 37 Nm czemu tylko tyle bo auta z EU nie trzymają mocy a BOX był strojony na aucie z Polskiego salonu.
Koszt dostrojenia do mojego auta 250 zł zrobi się ciepło pojadę do Krakowa i zobaczymy czy się wywiążą z obietnicy i będzie jeszcze 10koni wiecej i 20-30Nm
Mi w serii wyszło 256 koni i 400Nm.
Z tego co kolega napisał wyżej to ten z BOX z Niemiec ma nawet taki sam opis jak ten z Krakowa przypadek
BOX zrobiony do silnika 2,0T przyrost 17 koni i 37 Nm czemu tylko tyle bo auta z EU nie trzymają mocy a BOX był strojony na aucie z Polskiego salonu.
Koszt dostrojenia do mojego auta 250 zł zrobi się ciepło pojadę do Krakowa i zobaczymy czy się wywiążą z obietnicy i będzie jeszcze 10koni wiecej i 20-30Nm
Mi w serii wyszło 256 koni i 400Nm.
Z tego co kolega napisał wyżej to ten z BOX z Niemiec ma nawet taki sam opis jak ten z Krakowa przypadek
- Załączniki
-
- Seria auto sprowadzone z USA
- 516.jpg (783.85 KiB) Przejrzano 4902 razy
-
- BOX z firmy V-Tech z Krakowa
- 517.jpg (794.08 KiB) Przejrzano 4902 razy
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Na boxie silnim zaczął szaleć wiec robiony jest chip, na chwile obecną 320KM i 440 Nm czyli troszke Nm tylko wiecej jak na boxie walczymy dalej. Docelowo 330KM i 460-470 Nm a zobaczymy co wyjdzie.
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Niestety nie udało się zrobic strojenia do końca z winy auta i jego pochodzenia.
Auta z USA maja limiter prędkości na 210 wiec hamownia max 6 bieg i 5180 obrotów. Kolejny problem fabryczny intercoler np. wychodziło przy 5180 obrotach prawie 290 koni a w kolejnejnych po zagrzaniu juz nawet tylko 275koni. Tak samo Nm wachania około 20Nm zimny cieply dolot.
Auto sprawdzane na hamowni obciążeniowej pokazalo seria 256 koni wykres powyżej a tu przy 5180 obrotów 227. Srednio przyrost wyszedł 50koni i 100Nm po strojeniu.
Największa różnica Nm na boxie bardzo szybko spadały z 440 na okolo 290 a po strojeniu trzyma pomiedzy 330 a 380Nm w całym zakresie obrotowym.
Jedno jest pewne znajdziemy limiter zabawa zacznie sie od nowa wersie EU go nie ma wiec kupiłem auto ze złego kontynentu
Auta z USA maja limiter prędkości na 210 wiec hamownia max 6 bieg i 5180 obrotów. Kolejny problem fabryczny intercoler np. wychodziło przy 5180 obrotach prawie 290 koni a w kolejnejnych po zagrzaniu juz nawet tylko 275koni. Tak samo Nm wachania około 20Nm zimny cieply dolot.
Auto sprawdzane na hamowni obciążeniowej pokazalo seria 256 koni wykres powyżej a tu przy 5180 obrotów 227. Srednio przyrost wyszedł 50koni i 100Nm po strojeniu.
Największa różnica Nm na boxie bardzo szybko spadały z 440 na okolo 290 a po strojeniu trzyma pomiedzy 330 a 380Nm w całym zakresie obrotowym.
Jedno jest pewne znajdziemy limiter zabawa zacznie sie od nowa wersie EU go nie ma wiec kupiłem auto ze złego kontynentu
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Przepraszam pomylilem po strojeniu trzyma 440Nm przy 2860 obrotów i spada do 380Nm przy5300 obrotów