Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Daj proszę znać jaka jest odpowiedź serwisu. Ciekawe jak się do tego ustosunkują.
Kia Stinger 2.0 T-GDi, GT-Line, ECS
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Rozumiem okolice 250 a nie tyle ehh.Wydaje mi się że powinni coś z tym zrobić. Zależy ile też mają tolerancji w umowach ...
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
marillion pisze:Panowie,
Użytkując Stingera 2.0 kilka miesięcy (przejechane ponad 10000km) zastanawiałem się nad umiarkowanym odczuciem mocy auta w stosunku do danych papierowych - 255KM i delikatnie mówiąc dużym spalaniu, które mogłoby pasować do wersji 3.3 a nie 2.0! Krótko mówiąc, byłem raczej rozczarowany tym, że auto ma papiery na dużą moc a jeździ jakby miało wiele koni mniej. Zdecydowałem się na pomiar parametrów (jedyne 150zł) na prawdopodobnie najbardziej znanej, a już na pewno na nowoczesnej i dokładnej i powtarzalnej hamowni obciążeniowej na Pomorzu.
Wyniki pomiaru powalają - 236KM!!!!! ilość Nm 358.
Sprzedawca poinformowany o wadzie auta , czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam i zachęcam do badania Waszych 2.0
Czy masz już odpowiedz od sprzedawcy?
Ciekawi mnie jak do tego problemu podejdą.
Kia Stinger 2.0 T-GDi, GT-Line, ECS
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Witajcie.
Jeździłem 3 litrówką a wybrałem diesla ponieważ przy jeździe z Lublina do Poznania przez Warszawę musiałbym dwa razy tankować z diesel ma jeszcze zapas, nieduży (80-120 km) ale nie muszę stawać na tankowanie.
2.2 D 4x4
- spalanie 9.8 /100 - jeżdżę ile się da a da się całkiem całkiem a jak jadę zgodnie z przepisami to jest 8 średnio ( dane z komputera)
- coś przy 180 km/h słychać w drzwiach pasażera ale nie słychać jak muzyka gra
- przejechane 13500 km
- innych mankamentów jakie Wy opisywaliście brak - może to dla tego, że to był egzemplarz pokazowy dla dealera (nie do jeżdżenia - kupiłem z zerowym przebiegiem).
Jeździłem 3 litrówką a wybrałem diesla ponieważ przy jeździe z Lublina do Poznania przez Warszawę musiałbym dwa razy tankować z diesel ma jeszcze zapas, nieduży (80-120 km) ale nie muszę stawać na tankowanie.
2.2 D 4x4
- spalanie 9.8 /100 - jeżdżę ile się da a da się całkiem całkiem a jak jadę zgodnie z przepisami to jest 8 średnio ( dane z komputera)
- coś przy 180 km/h słychać w drzwiach pasażera ale nie słychać jak muzyka gra
- przejechane 13500 km
- innych mankamentów jakie Wy opisywaliście brak - może to dla tego, że to był egzemplarz pokazowy dla dealera (nie do jeżdżenia - kupiłem z zerowym przebiegiem).
- ghost
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2018, 12:29
- model samochodu: OPTIMA GT
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Witaj.marillion pisze:Panowie,
Użytkując Stingera 2.0 kilka miesięcy (przejechane ponad 10000km) zastanawiałem się nad umiarkowanym odczuciem mocy auta w stosunku do danych papierowych - 255KM i delikatnie mówiąc dużym spalaniu, które mogłoby pasować do wersji 3.3 a nie 2.0! Krótko mówiąc, byłem raczej rozczarowany tym, że auto ma papiery na dużą moc a jeździ jakby miało wiele koni mniej. Zdecydowałem się na pomiar parametrów (jedyne 150zł) na prawdopodobnie najbardziej znanej, a już na pewno na nowoczesnej i dokładnej i powtarzalnej hamowni obciążeniowej na Pomorzu.
Wyniki pomiaru powalają - 236KM!!!!! ilość Nm 358.
Sprzedawca poinformowany o wadzie auta , czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam i zachęcam do badania Waszych 2.0
Czy mógłbyś bardziej nakreślić temat jak skończyła się sprawa ze Stingerem?
Jest to kolejny silnik 2.0 T0Gdi który nie trzyma seryjnych parametrów. W lipcu miałem optima gt której braki sięgały 50 km oraz 40 nm.
Następna z brakami 30 km i 50 nm itp..
Podzielcie Sie Panowie jak Sprzedawcy się ustosunkowują na takie wiadomości.
Dzieki.
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
@ghost, a mógłbyś coś więcej na ten temat się wypowiedzieć? Jakoś nie widać w sieci specjalnych narzekań na ten silnik.
Optima GT (2018)
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Witajcie,
Na dzień dzisiejszy nie mam kontaktu i wiadomości od sprzedawcy lub/i KIA Polska, ale od poinformowania sprzedawcy o wadzie auta (braku mocy vs dane katalogowe) minął zaledwie tydzień. Liczę się z tym, że jest to bardzo kłopotliwa sprawa dla KIA, więc czas na reakcję może być dość długi. Problem z parametrami bez wątpienia jest. Osobiście widziałem dwie "krzywe" z innych równie renomowanych, certyfikowanych hamowni: niedobory 20 i więcej KM!!!!
Może ma to bezpośredni wpływ na inne niedomagania z którymi spotykamy się w Stingerze - szarpania skrzyni, brak płynności podczas umiarkowanego przyspieszania (drżenie? szarpanie?) o czym pisaliśmy w poprzednich postach? Ehhhh
Pozdrawiam
Na dzień dzisiejszy nie mam kontaktu i wiadomości od sprzedawcy lub/i KIA Polska, ale od poinformowania sprzedawcy o wadzie auta (braku mocy vs dane katalogowe) minął zaledwie tydzień. Liczę się z tym, że jest to bardzo kłopotliwa sprawa dla KIA, więc czas na reakcję może być dość długi. Problem z parametrami bez wątpienia jest. Osobiście widziałem dwie "krzywe" z innych równie renomowanych, certyfikowanych hamowni: niedobory 20 i więcej KM!!!!
Może ma to bezpośredni wpływ na inne niedomagania z którymi spotykamy się w Stingerze - szarpania skrzyni, brak płynności podczas umiarkowanego przyspieszania (drżenie? szarpanie?) o czym pisaliśmy w poprzednich postach? Ehhhh
Pozdrawiam
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Przy jakim przebiegu najwcześniej po dotarciu ma sens wybrać się na hamownię, aby uzyskać wiarygodny wynik?
- ghost
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 paź 2018, 12:29
- model samochodu: OPTIMA GT
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Witaj.GrzesB pisze:@ghost, a mógłbyś coś więcej na ten temat się wypowiedzieć? Jakoś nie widać w sieci specjalnych narzekań na ten silnik.
Miałem już kilku klientów którzy mieli założone boxy przez Dealera rożnych producentów. Lecz podczas pomiarów na hamowni okazywało się że braki w mocy seryjnej były ogromne. Rekordowa Optima miała 45km i 57Nm mniej niż podawał producent(klient oczywiście był przekonany ze tak ma jeździć ). Jak się okazało podczas robienia logów na hamowni, widać było zbyt duza tem. spalin na 1 czujniku EGT1 juz przy 4500ts/obr siegalo prawie 900c. Kolejny zaraz po założeniu boxa u dealera wyjechał i podobna sytuacja szarpie na logach widać wycofywanie zapłonu. Zbieg okoliczności? Możliwe.
Odgrzebałem wykres
- Załączniki
-
- IMG-20180801-WA0000.jpg (182.84 KiB) Przejrzano 2635 razy
Re: Niedomagania/ problemy ze Stingerem
Tak jak kolegą wyżej zapytał, po jakim przebiegu jechac na hamownie? Ale ciekawie z tą mocą grupa vw dawaja gratisy, a tu takie braki przy nadmiernym spalaniu ...