Apple CarPLay - rozłączanie
- Skambir
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
- model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
u mnie też zrobili za najbardziej uczciwą cenę - za darmo i od tej pory brak problemów z rozłączaniem
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Hej! Świetnie, że pojawiła się aktualizacja. Dzięki za informacje! Mam dodatkowe pytanie, czy po aktualizacji gdy podłączacie telefon to działają wam inne usługi internetowe. U mnie obecnie przed aktualizacją gdy podłącze telefon to traktuje on samochód jak router i próbuje pobierać dane z samochodu. Dopiero po jakimś czasie na telefonie pojawia się napis o tym, że nie może pobrać danych i czy chce się przełączyć na dane komórkowe.
- Skambir
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
- model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
U mnie nie ma takiego problemu - pewnie wyłączyłeś sobie tryb niskiego transferu danych dla tej sieci Polecam usunąć z telefonu powiązanie z samochodem (kiedy jesteś w autku usuń sobie też jako urządzenie Bluetooth i z zapamiętanych sieci Wi-Fi sieć KIA) i w radyjku telefon też z list urządzeń Bluetooth i Projekcji Telefonu i ponowne parowanie Powinno rozwiązać Twój problembzartek pisze: ↑25 lip 2021, 22:01 Mam dodatkowe pytanie, czy po aktualizacji gdy podłączacie telefon to działają wam inne usługi internetowe. U mnie obecnie przed aktualizacją gdy podłącze telefon to traktuje on samochód jak router i próbuje pobierać dane z samochodu. Dopiero po jakimś czasie na telefonie pojawia się napis o tym, że nie może pobrać danych i czy chce się przełączyć na dane komórkowe.
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.
Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.
Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.
Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.
Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.
Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Dzwoniłem do wszystkich serwisów w Trójmieście i nikt nic nie wie. Mógłbyś powiedzieć w jakim serwisie Ci to naprawili? Zadzwoniłbym i dowiedział się więcej szczegółów.AtsinPL pisze: ↑29 lip 2021, 08:14 bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.
Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Salon KIA DYNAMICAbzartek pisze: ↑29 lip 2021, 17:02Dzwoniłem do wszystkich serwisów w Trójmieście i nikt nic nie wie. Mógłbyś powiedzieć w jakim serwisie Ci to naprawili? Zadzwoniłbym i dowiedział się więcej szczegółów.AtsinPL pisze: ↑29 lip 2021, 08:14 bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.
Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Płowiecka 69, 04-501 Warszawa
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Ja mam zwykle CarPlay bez nawigacji i miałam robioną aktualizacje oprogramowania w czerwcu. Salon KIA Delik w Poznaniu-Przeźmierowiebzartek pisze: ↑28 lip 2021, 13:20 Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.
Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.
Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
- Skambir
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
- model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Poproś ich o aktualizację oprogramowania radia (ja mam wersję bez nawigacji i do niej była aktualizacja). Od tego czasu ani razu nie rozłączyło. Aktualizowałem w MGT Łowicz: https://www.kia.com/pl/dealers/mgt/bzartek pisze: ↑28 lip 2021, 13:20 Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.
Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.
Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
Re: Apple CarPLay - rozłączanie
Skambir, Kiki, Atsin: czy moglibyście powiedzieć jaki dokładnie macie model auta? W moim salonie serwis twierdzi, że pewnie macie inną konfigurację i do mojej takiej akcji serwisowej nie było, ręce opadają...