Prośba o pomoc-wydruk po serwisie
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 18 lut 2018, 08:00
- model samochodu: stonic
Re: Prośba o pomoc-wydruk po serwisie
Nie tylko ty jesteś nie zadowolony z wizyty w tym serwisie . Jak przyjedziesz na przegląd i płacisz to jesteś gość. Jak przyjedziesz na gwarancji z jakimś problemem to już nie.
Re: Prośba o pomoc-wydruk po serwisie
w każdym aucie dowolnej marki od wielu lat błędy zapisywane są w pamięci komputera. Te stałe sygnalizowane są w zegarach, po czasie potrafią z zegarów zniknąć, ale zawsze zostają w komputerze. Są też błędy mniejszego kalibru, które nie są sygnalizowane kierowcy, ale zawsze rejestruje je komputer. Generalnie ZAWSZE w pamięci komputera jest spora grupa błędów, które bardziej wynikają z niedopracowanego softu niż z faktycznej usterki.robii pisze: ↑25 maja 2020, 16:13 Cześć
Dziś byłem w serwisie, dostałem ten wydruk, na moje pytanie : czy nie ma jakiegoś rejestru błędów ? uzyskałem odpowiedź, że nie. Pytałem czy jest możliwość jakieś pełniejszej diagnostyki komputerowej, odp. - nie ma.
Mam wątpliwości. Myślę, że lecą sobie w kulki. Jeśli macie wiedzę na ten temat proszę o odpowiedź. O pomoc, co z tym zrobić i czy nie robią mnie w ujka.
Pozdrawiam
Jeżeli masz podejrzenia, że ASO źle Cię obsługuje, zmień serwis. Nie bardzo rozumiem problem. W dzisiejszych czasach nic się nie ukryje, jeżeli tylko błąd rejestrowany jest w pamięci komputera. A to z kolei zawsze możesz sprawdzić sam kupując jeden z wielu dostępnych interfejsów EOBD i instalując jeden z wielu darmowych softów dostępnych zarówno na Androida, jak i telefony Appla.
Re: Prośba o pomoc-wydruk po serwisie
Stonic mojej żony też sam gasł i zdarzało się to tylko na aktywnym start stopie. Zgłaszałem to kilka razy ale nic z tego. Zamówiłem inwersję start stop i dałem spokój bo widzę że zgłaszanie cokolwiek w Kia niema sensu. Auto musi złamać się w pół lub eksplodować silnik, wtedy reagują.