Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
Najbardziej rozsądnym podejściem wydaje się być zapłacenie 4 tys. za pakiet bezpieczeństwa, a następnie zapłacenie za jego dezaktywację. Po co się rozdrabniać i ograniczać tylko do asystenta pasa ruchu.
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
Że tak zapytam , po co dezaktywujesz ten system wspomagania kierowcy ?Rxx pisze: ↑26 paź 2020, 20:59 Ja mam z 2018 i jest asystent z korektą. Jadę autostradą włączam tempomat i puszczam kierownicę. System nie dopuści żeby auto wyjechało poza linię. Działa nawet w lekkim łuku. Oczywiście działa i bez tempomatu. Pomocne jak chcesz spokojnie założyć okulary przeciwsłoneczne . Tego systemu nie dezaktywujesz na stałe tylko przyciskiem po każdym odpaleniu. Ja już mam wyrobiony odruch i robię to automatycznie
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż !
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
systemy korekty toru jazdy różnie działają w zależności od marki. W aucie innej marki, które posiadam w domu, działa to bardzo dobrze i wspomaga kierowcę, a nie denerwuje. Nie wiem jak jest w Kii, ponieważ nasz Stonic tego systemu akurat nie ma. Spotkałem się jednak z opinią bardzo doświadczonego kierowcy (dziennikarz motoryzacyjny), który twierdzi, że za każdym razem jak jedzie autem marki Kia, wyłącza ten system. Podobno działa nerwowo i jemu to nie odpowiada.
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
u siebie mam tylko ostrzezenie .. ale jezdizelm ceedem i bylo to swietnie zestrojone, w sportagu tez rewelacja choc tam jest pelen asystent jazdy 2 stopnia.. natomiast tez slyszalem ze w stonicu jest to nerwowe (od roczników 2019 wprowadzili)..jami pisze: ↑27 paź 2020, 12:53 systemy korekty toru jazdy różnie działają w zależności od marki. W aucie innej marki, które posiadam w domu, działa to bardzo dobrze i wspomaga kierowcę, a nie denerwuje. Nie wiem jak jest w Kii, ponieważ nasz Stonic tego systemu akurat nie ma. Spotkałem się jednak z opinią bardzo doświadczonego kierowcy (dziennikarz motoryzacyjny), który twierdzi, że za każdym razem jak jedzie autem marki Kia, wyłącza ten system. Podobno działa nerwowo i jemu to nie odpowiada.
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
a w wersji z ostrzezeniem (2017r)- dziala to tak ze moge wylaczyc na stale.. ciekawe.
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest
- bielaPL
- Posty: 323
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
Jest już moduł do stałej dezaktywacji start stop i jest szansa że do asystenta też coś dadzą...
https://www.youtube.com/watch?v=EYV8VFfWK4E
asystent fajny ale na trasach, na podmiejskich drogach wiecej przeszkadza, to ma pomagac w sytuacjach gdy dlugo jedziesz i zmeczony mozesz byc, a takie jazdy w kolo komina codzienne to system denerwuje
https://www.youtube.com/watch?v=EYV8VFfWK4E
asystent fajny ale na trasach, na podmiejskich drogach wiecej przeszkadza, to ma pomagac w sytuacjach gdy dlugo jedziesz i zmeczony mozesz byc, a takie jazdy w kolo komina codzienne to system denerwuje
Re: Wyłączenie asystenta utrzymania pasa
od 2018 w polowie roku zmienili.. pierwsze egzemplarze nie mialy.. w 2018 jakos dodali tez przycisk przy dzwigni biegów do wylączenia czujników parkowania. mniej wiecej obie zmainy byly w tym samym czasie.jami pisze: ↑08 paź 2020, 10:26od kiedy w Stonicu jest aktywna korekta toru jazdy? Ewentualnie w jakich wersjach? Mam taki układ u siebie, ale jego działanie sprowadza się do sygnalizacji, bez korekty toru jazdyyannkes pisze: ↑09 mar 2020, 07:57 System ustala się w komputerze między zegarami. Może on pracować w trybie akustycznego ostrzegania i poprawiania toru jazdy. Nie ważne w jakim trybie go ustawie lub wyłączę to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do aktywnego asystenta poprawiającego tor. Chyba to nie jest normalne.
jesli nie masz tegoprzycisku, to prawdopodobnie masz tylko ostrzezenie a nie asystenta pasa.
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest