Depesz pisze:Wrzuć jedynkę, rozpędź się do 10 -15km, puść gaz i delikatnie dotknij gazu.
Tylko uprzedzam chroń żeby bo zostawisz je na kierownicy dopóki nie odpuścisz gazu albo nie wdepniesz do oporu.
Dziabi3 robiłem to co pisałeś.Czy teraz inaczej sie sprawdza kangury?
To co zacytowałeś to najszybszy test.
Ja na filmie pokazałem powolne zmniejszanie prędkości podczas jazdy w korku.
Po prosu jedziesz te 10/h -15km/h i trzymasz się na zderzaku, raz musisz lekko dodać gazu raz ująć i wtedy własnie pojawiają się kangury.
Tak się jeździ w mieście i takie pitolenie serwisu że na 1 biegu się nie jeździ tylko na 2 biegu to totalna bzdura i lepiej nie gadać co mi się ciśnie jeszcze na usta.
To co widać na filmie to pikuś , przed wgraniem softu była taka masakra że lepiej nie gadać.
Kangury występowały praktycznie zawsze i tak szarpało że kawa z stacji paliw wylewała się przez dziurkę w wieczku.
Wstyd było tym jechać , nowe żółciutkie rzucające się w oczy a tu taka wiocha.
Popatrzcie na ekonomizer, wskazuje on 0 jakby ecu już chciał przejść na jałowe obroty ale nie mógł się zdecydować.
Sam mam stare BMW e46330ci ale tam czegoś takiego niema, auto jedzie idealnie od samych jałowych i tłumaczenie że to mały silnik w stonicu to bzdura !!!
Jeździłem mikrą 1.0 i tam wszystko pięknie śmigało , płynnie i spokojnie.