Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Kupić nowe auto za 70 parę kawałków i męczyć się z jakimiś" kangurami" które nie są jak się okazuje incydentalne ale dość powszechne dla tego auta to trochę bez sensu.A przymierzałem się ale ta wada chyba mnie zniechęci.Szkoda bo autko fajne.Ale z taką 'atrakcją' raczej odpada.Chyba że producent usunie tę "dolegliwość"ale kiedy?
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Chyba ze trafisz jak ja..na Stonica bez kangurów
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
4 tys dopłaty i jest 1.0 turbo jak kogoś boli tylko silnik. Ja tam swojego silnika i autka nie oddał bym nawet za 100 tys
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Skoro wszystkie stonici mają tą wadę i są identyczne to twój chyba ma jakiś feler skoro działa prawidłowo hihi , taki żarcik.Depesz pisze:Chyba ze trafisz jak ja..na Stonica bez kangurów
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Nie skreślaj tego auto bo jest super i w przypadku stonica mojej żony po wgraniu nowego softu problem kangurów znikł w 99.99%.caro pisze:Kupić nowe auto za 70 parę kawałków i męczyć się z jakimiś" kangurami" które nie są jak się okazuje incydentalne ale dość powszechne dla tego auta to trochę bez sensu.A przymierzałem się ale ta wada chyba mnie zniechęci.Szkoda bo autko fajne.Ale z taką 'atrakcją' raczej odpada.Chyba że producent usunie tę "dolegliwość"ale kiedy?
Może tak być że na wiosnę dostanie znowu aktualizacje i będzie idealnie bo teraz już brakuje niewiele do ideału.
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
przeczytałem i czytam od początku wątek, i w sumie dwa zdania dostrzępiędziabi3 pisze:To ja dodam trochę od siebie aby podsumować bo już niema co więcej strzępić języka..
sam nie doswiadczałem takich skoków a przepustnice mam nową auto zupelnie z poczatku produkcji.. bez zglaszania.. sami pokazali mi jakies zgloszenie z sieci ze ma byc wymiana i juz.
ale co do stylu jazdy i deptania po calosci do polowy czy jak kto tam probuje to obejsc, i pisania że jedynka sluzy do ruszania nie do jazdy, i że korki.. ??
Tu musze chyba stwierdzić że jedynka jest do ruszenia w korku robiac raz-dwa i się toczymy - zawsze to lepiej na 2 niz 1. i niech nikt nie mowi ze nie zdazy zmienic bo to sie nazywa dynamika jazdy i od zawsze a lat ponad 20 jezdze było ze jedynka jest do ruszania.. co do obrotów.. to na jedynce toczac sie mam chyba 800 i sie toczy, ale jak zrobie raz dwa trzy i zostane na trzy bez gazu to tez sie tocze na 800 z predkoscią żadną tak naprawde.. ah i wspominales o gaz do podlogi i brak reakcji.. na 5 jadac czy na 4 tez sie to objawia.. masz 80 i dasz w podloge i chwila mija zanim zaskoczy a jak masz te 80 i dociskasz rowno to idzie lepiej - czyli w podloge jest jakas "blokada" i samochod mysli.. glupi on.. po co mnie tak cisnie.. :D
natomiast sprawdzalem co sie stanie jak dogazujemy na jedynce?! o cyzm piszecie. więc dogazowalem odpuscilem znów dogazowalem pomeczyłem tę jedynke.. zauwazyłem ze przy 3500obr jakos poprostu odcina gaz i to pare razy, i zwale to na przepustnice i jej program.. czy cokolwiek tam. i już wyjasniam dlaczego.
od lat w auta wklada sie te same silniki 1.4 mamy od 2012 z rio praktycznie bez zmian.. w ceedzie to samo.. (moc sie zmeiniala silnik ten sam). w miedzyczasie zmeinialy sie normy euro 4.5.6.. i to wymuszaloby albo zmiane konstrukcji silnika albo dodanei dupereli ograniczajacych emisje. i do tych dupereli zaliczamy cyfrowe obnizanei mocy samochodu na pierwszych biegach poniewaz wtedy generuje sie najwiecej tych szkodliwych szkodliwosci, wiec kia sobie blokuje silniki obniza ich dynamike w fazie poczatkowej wszystko przez durną emisje spalin.
Informacja z salonu po moich narzekaniach ze ceed nowy nie jezdzi że strach ze skrzyzowania odjechac ze brak mocy.. i dostalem caly wyklad.. i moze w tym rzecz. bo pozniej biegi 4.5.6.. i dynamika w zakresie 60 -180 jest fajna deptasz kreci sie do 5 tys.. zbiera sie az miło.. w stonicu to samo.. jesli go pokrecic jesli lubisz dynamiczną jazde jedzie.
natomiast 1 zostala stworzona by bujnąć samochód o metr dwa i juz 2 bieg.. ? oczywiscie mozna na jedynce pilowac tylko po co.. ? (jeszcze z ciekawosci sprawdze cyz mozna z 2 ruszac)
pozdrawiam i zycze wszystkim z okazji swiat zeby gdzies cos pierdykło i naprawiło te wszystkie problemy z gazem w stonikach
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Kolego spokojnie, nie tak chaotycznie.
Tak jak pisałem mi powiedzieli ze wymiana przepustnic jest ale to nie rozwiązuje problemu.
To raczej tylko test czy to to czy coś innego.
U mnie wgrano nowy sofy i jest prawie idealny.
Odnośnie zamulania gdy da się do podłogi to chodzi tu o 1 i 2 bieg, a nie 4 i 5 czy 6.
Po prostu silnik przez chwile nie reaguje.
Jak chcesz sprawdzić czy twoje auto ma kangury to rozpędź się na 1 biegi do 10 km potem do 15 i zwolnij do 10 (tak w koło)
Tylko delikatnie z pedale gazu, jak będzie szarpać to masz pecha a jak nie to jesteś szczęściarzem.
Tak jak pisałem mi powiedzieli ze wymiana przepustnic jest ale to nie rozwiązuje problemu.
To raczej tylko test czy to to czy coś innego.
U mnie wgrano nowy sofy i jest prawie idealny.
Odnośnie zamulania gdy da się do podłogi to chodzi tu o 1 i 2 bieg, a nie 4 i 5 czy 6.
Po prostu silnik przez chwile nie reaguje.
Jak chcesz sprawdzić czy twoje auto ma kangury to rozpędź się na 1 biegi do 10 km potem do 15 i zwolnij do 10 (tak w koło)
Tylko delikatnie z pedale gazu, jak będzie szarpać to masz pecha a jak nie to jesteś szczęściarzem.
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
nie reaguje w sensie nie szarpie.. tak sprawdzalem.. szkoda pilowac te jedynke ale jest ok.dziabi3 pisze:Jak chcesz sprawdzić czy twoje auto ma kangury to rozpędź się na 1 biegi do 10 km potem do 15 i zwolnij do 10 (tak w koło)
Tylko delikatnie z pedale gazu, jak będzie szarpać to masz pecha a jak nie to jesteś szczęściarzem.
jedzie na niskich obrotach okolo 800 (ktos pisal zeod 1500 auto wchodzi w jakies obroty jałowe - nie rozumiem ) jak przyspiesze obroty wzrastaja predkosc tez odpuszczam spadają.. ale do tych stalych 800 i jest delikatne toczenie.
moge wrzucic 2 i sytuacja jest podobna.
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Camelleon u mnie jest tak samo.Ostatnio jechałem na 2 przy 800 obrotach,noga z gazu i sobie jechałem.Na jedynce tez bez problemów,trafiły nam sie autka.Szkoda ,ze wszyscy tak nie maja i muszą sie denerwować.
Re: Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Ciekawe, że żaden z tych internetowych testerów nie wykrył "kangurów"?
Przed zakupem Stonicca oglądałem chyba wszystkie filmiki na jego temat na YT...
Stonic 1.4 L
Przed zakupem Stonicca oglądałem chyba wszystkie filmiki na jego temat na YT...
Stonic 1.4 L