Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Wczoraj zadzwoniłem Kia Rybnik, dziś o 7;40 odstawiłem samochód, 8;05 gotowy. Wcześniej 2x był sprawdAny pod tym kątem i nie stwoersono "kangura" ręce opadaly. Wpis do książki serwisowej o wgraniu nowego softu. Po dwóch latach kangur odszedł w zapomnienie wkoncu żona może cieszyć się normalna jazda w cyklu miejskim i normalnym ruszaniu.
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Czy komuś po aktualizacji oprogramowania pojawiła się zamulenie przy zamianie biegu z 1 na 2 ?
Zrobiłem stoncą żony po aktualizacji już 1000km i fakt kangury znikły ale uwydatnił się chwilowy brak mocy po zmianie na 2 bieg.
Zauważył to ktoś ?
Zrobiłem stoncą żony po aktualizacji już 1000km i fakt kangury znikły ale uwydatnił się chwilowy brak mocy po zmianie na 2 bieg.
Zauważył to ktoś ?
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Tak, u mnie po aktualizacji ECU jest taki objaw - potwierdzam niestety
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2020, 15:57
- model samochodu: Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 7DCT XL AEB
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
A taki kolega był zachwycony tym silnikiem i jakie to ten silnik ma świetne opinie u "mechaników", a tu jak nie kangury to chwilowy brak mocy i znów setki postów na forum co dalej KMP z tym problemem zrobi.
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
A taki kolega był zachwycony tym silnikiem i jakie to ten silnik ma świetne opinie u "mechaników", a tu jak nie kangury to chwilowy brak mocy i znów setki postów na forum co dalej KMP z tym problemem zrobi.
[/quote]
Problem w tym kolego że odczucia są kwestią indywidualną, dla jednego kierowcy po aktualizacji "kangurów" jest lepiej dla innych gorzej, ja uważam że mimo wszystko jest lepiej, choć wydaje mi się że czasem jest lekkie mulenie, co nie oznacza że nie jestem zadowolony z samochodu z czterocylindrowym, niezawodnym silnikiem
Jak widać nie tylko KIA ma problem z "kangurami":
https://spidersweb.pl/autoblog/silniki- ... MPsFJi-5Q8
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, 21:26 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2020, 15:57
- model samochodu: Kia Stonic 1.0 T-GDI 120 7DCT XL AEB
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Problem w tym kolego że odczucia są kwestią indywidualną, dla jednego kierowcy po aktualizacji "kangurów" jest lepiej dla innych gorzej, ja uważam że mimo wszystko jest lepiej, choć wydaje mi się że czasem jest lekkie mulenie, co nie oznacza że nie jestem zadowolony z samochodu z czterocylindrowym, niezawodnym silnikiem Pozdrawiam
[/quote]
Sądząc po ilości postów to ta niezawodność raczej pod znakiem zapytania, a tak na marginesie zastanawia mnie dlaczego silnik wyszedł z oferty? Przecież ma homologację a emisja CO2 mniejsza niż w 1,2
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Silnik 1,4 100 KM został wycofany właśnie z tego powodu iż już nie spełnia wyśrubowanych norm emisji CO2, motor 1,2 ma być także wycofany od przyszłego roku, zostaną nam już tylko 3-cylindrowe litrówki dla KIA Stonic, taką informację otrzymałem od dealera.
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
No i gitara. Wszelkie dyskusje na temat wyższości jednego silnika nad drugim w temacie o przebiegach z tgdi staną się bezprzedmiotowe.
Re: Kia Stonic 1,4 Kangury - rozwiązanie problemu
Możesz wskazać gdzie wypowiadałem się, że pytałem się jakiegoś mechanika na temat tego silnika ?mstrum pisze: ↑29 lip 2020, 08:27A taki kolega był zachwycony tym silnikiem i jakie to ten silnik ma świetne opinie u "mechaników", a tu jak nie kangury to chwilowy brak mocy i znów setki postów na forum co dalej KMP z tym problemem zrobi.
Jakbyś był odrobinę zorientowany to byś wiedział, że to kwestia softu, a nie silnika.