Apple CarPLay - rozłączanie

forum użytkowników Kia Stonic
Awatar użytkownika
Skambir
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: Skambir »

u mnie też zrobili za najbardziej uczciwą cenę - za darmo i od tej pory brak problemów z rozłączaniem :D
bzartek
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2020, 08:58
model samochodu: STONIC

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: bzartek »

Hej! Świetnie, że pojawiła się aktualizacja. Dzięki za informacje! Mam dodatkowe pytanie, czy po aktualizacji gdy podłączacie telefon to działają wam inne usługi internetowe. U mnie obecnie przed aktualizacją gdy podłącze telefon to traktuje on samochód jak router i próbuje pobierać dane z samochodu. Dopiero po jakimś czasie na telefonie pojawia się napis o tym, że nie może pobrać danych i czy chce się przełączyć na dane komórkowe.
Awatar użytkownika
Skambir
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: Skambir »

bzartek pisze: 25 lip 2021, 22:01 Mam dodatkowe pytanie, czy po aktualizacji gdy podłączacie telefon to działają wam inne usługi internetowe. U mnie obecnie przed aktualizacją gdy podłącze telefon to traktuje on samochód jak router i próbuje pobierać dane z samochodu. Dopiero po jakimś czasie na telefonie pojawia się napis o tym, że nie może pobrać danych i czy chce się przełączyć na dane komórkowe.
U mnie nie ma takiego problemu - pewnie wyłączyłeś sobie tryb niskiego transferu danych dla tej sieci :D Polecam usunąć z telefonu powiązanie z samochodem (kiedy jesteś w autku usuń sobie też jako urządzenie Bluetooth i z zapamiętanych sieci Wi-Fi sieć KIA) i w radyjku telefon też z list urządzeń Bluetooth i Projekcji Telefonu i ponowne parowanie :D Powinno rozwiązać Twój problem :)
bzartek
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2020, 08:58
model samochodu: STONIC

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: bzartek »

Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.

Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.

Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
AtsinPL
Posty: 6
Rejestracja: 26 lip 2021, 17:05
model samochodu: Stonic

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: AtsinPL »

bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.

Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
bzartek
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2020, 08:58
model samochodu: STONIC

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: bzartek »

AtsinPL pisze: 29 lip 2021, 08:14 bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.

Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Dzwoniłem do wszystkich serwisów w Trójmieście i nikt nic nie wie. Mógłbyś powiedzieć w jakim serwisie Ci to naprawili? Zadzwoniłbym i dowiedział się więcej szczegółów.
AtsinPL
Posty: 6
Rejestracja: 26 lip 2021, 17:05
model samochodu: Stonic

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: AtsinPL »

bzartek pisze: 29 lip 2021, 17:02
AtsinPL pisze: 29 lip 2021, 08:14 bzartek, ja nie mam tych systemów, a jedynie CarPlay i jak przyjechałem do serwisu z inną usterką to od razu poinformowano mnie że jest akcja serwisowa dotycząca oprogramowania i czy chcę od razu ją wykonać.
Nie wiem na ile ta aktualizacja pomogła bo jeszcze nie korzystałem z nawigacji od momentu aktualizacji ale przy słuchaniu muzyki z YT na razie mnie nie rozłączyło, a wcześniej zdarzało się to praktycznie co 5 minut.

Radzę udać się jeszcze raz do serwisu i spytać się czy nie było żadnej akcji serwisowej.
Dzwoniłem do wszystkich serwisów w Trójmieście i nikt nic nie wie. Mógłbyś powiedzieć w jakim serwisie Ci to naprawili? Zadzwoniłbym i dowiedział się więcej szczegółów.
Salon KIA DYNAMICA
Płowiecka 69, 04-501 Warszawa
Kiki
Posty: 5
Rejestracja: 20 sty 2021, 21:09
model samochodu: Stonic 1.2

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: Kiki »

bzartek pisze: 28 lip 2021, 13:20 Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.

Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.

Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
Ja mam zwykle CarPlay bez nawigacji i miałam robioną aktualizacje oprogramowania w czerwcu. Salon KIA Delik w Poznaniu-Przeźmierowie
Awatar użytkownika
Skambir
Posty: 19
Rejestracja: 25 cze 2021, 09:06
model samochodu: Kia Stonic 2020 FL BL 1.0 120km MHEV

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: Skambir »

bzartek pisze: 28 lip 2021, 13:20 Potrzebuje pomocy. Dzwoniłem do ASO, opisałem sytuacje powiedzieli, że mam przyjechać na aktualizację. Przyjechałem, dałem auto i po 15 minutach usłyszałem, że nie mają u mnie czego aktualizować bo nie mam Navi System ani UVO Connect i oni tak od siebie nie mogą zaktualizować oprogramowania.

Czy osoby, u których zrobiono aktualizację mają powyższe dodatki? Ja ich nie brałem właśnie ze względu na CarPlay.

Już troche ręce opadają bo żyłem nadzieją, że problem w końcu zniknie, a w samej drodze do ASO CarPlay utracił połączenie około 15 razy, czyli średnio raz na minute.
Poproś ich o aktualizację oprogramowania radia (ja mam wersję bez nawigacji i do niej była aktualizacja). Od tego czasu ani razu nie rozłączyło. Aktualizowałem w MGT Łowicz: https://www.kia.com/pl/dealers/mgt/
bzartek
Posty: 6
Rejestracja: 17 lis 2020, 08:58
model samochodu: STONIC

Re: Apple CarPLay - rozłączanie

Post autor: bzartek »

Skambir, Kiki, Atsin: czy moglibyście powiedzieć jaki dokładnie macie model auta? W moim salonie serwis twierdzi, że pewnie macie inną konfigurację i do mojej takiej akcji serwisowej nie było, ręce opadają...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stonic”