Strona 1 z 1

Silnik

: 05 lip 2019, 14:15
autor: Waldemar
Paliwo idzie do oleju. Co zrobić żeby przestało.

Re: Silnik

: 05 lip 2019, 21:13
autor: mirek79
Pierścienie, cylindry, wtryskiwacze lub w najlepszym wypadku jazda na krótkich odcinkach. Po pierwsze: wymienić olej i filtr, jak nie będzie zmiany, to przyjrzeć się temu co napisałem, niestety naprawa może być kosztowna... Na pewno to jest paliwo? Sprawdź poziom płynu chłodniczego...

Re: Silnik

: 05 lip 2019, 23:03
autor: Waldemar
Wymiana oleju i filtra była tydzień temu. Miałem już ten przypadek ale warsztat w którym to się stało nie chce mi powiedzieć co zrobili, że się uspokoiło . Uspokoiło się na 3 wymiany oleju i z powrotem dzieje się to samo.

Re: Silnik

: 05 lip 2019, 23:07
autor: Waldemar
Płyn bez zmian. Wtryski pompa wysokiego ciśnienia po naprawie. Czyżby po 30 tysiącach znowu zdechły

Re: Silnik

: 06 lip 2019, 01:20
autor: mirek79
Tutaj to troszkę wróżenie z fusów, ale niestety jak były regenerowane wtryski I pompa to jest szansa, że mogły paść... Niestety, ale chyba nie obędzie się bez wizyty u mechanika...

Re: Silnik

: 07 lip 2019, 20:30
autor: gisio
Czy świeci się Check Engine? Jak nie to obstawiam uszczelniacz na pompie wtryskowej a jak była naprawiana to masz na naprawę 2 lata gwarancji.

Re: Silnik

: 15 lip 2019, 08:20
autor: Piotrek
Kidy miałeś wypalany DPF? Może procedura nie jest zakończona I cały czas jeździsz w trybie wypalania DPF. Jeśli tak jest to paliwo idzie w olej I jest to normalne. Wypal filtr prawidłowo I problem powinien zniknąć. Jeśli jednak nie masz DPF to tak jak piszą poprzednicy - przyczyn może być wiele.

Re: Silnik

: 15 lip 2019, 21:24
autor: Waldemar
W jaki sposób mogę wypalić tego DPF- a

Re: Silnik

: 16 lip 2019, 07:21
autor: Piotrek
Jedną z metod jest jazda ze stałą prędkością na 3cim biegu I wysokich obrotach przez kilka kilometrów. Czyli np 3ci bieg, 80-90km/h na blacie I tak przez 3-4km.
Niemniej to musisz sobie z książką serwisową sprawdzić - ja diesla z dpf nie miałem, więc nie wiem na pewno.