Silnik
Re: Silnik
Pierścienie, cylindry, wtryskiwacze lub w najlepszym wypadku jazda na krótkich odcinkach. Po pierwsze: wymienić olej i filtr, jak nie będzie zmiany, to przyjrzeć się temu co napisałem, niestety naprawa może być kosztowna... Na pewno to jest paliwo? Sprawdź poziom płynu chłodniczego...
Re: Silnik
Wymiana oleju i filtra była tydzień temu. Miałem już ten przypadek ale warsztat w którym to się stało nie chce mi powiedzieć co zrobili, że się uspokoiło . Uspokoiło się na 3 wymiany oleju i z powrotem dzieje się to samo.
Re: Silnik
Płyn bez zmian. Wtryski pompa wysokiego ciśnienia po naprawie. Czyżby po 30 tysiącach znowu zdechły
Re: Silnik
Tutaj to troszkę wróżenie z fusów, ale niestety jak były regenerowane wtryski I pompa to jest szansa, że mogły paść... Niestety, ale chyba nie obędzie się bez wizyty u mechanika...
- gisio
- Posty: 526
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silnik
Czy świeci się Check Engine? Jak nie to obstawiam uszczelniacz na pompie wtryskowej a jak była naprawiana to masz na naprawę 2 lata gwarancji.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Silnik
Kidy miałeś wypalany DPF? Może procedura nie jest zakończona I cały czas jeździsz w trybie wypalania DPF. Jeśli tak jest to paliwo idzie w olej I jest to normalne. Wypal filtr prawidłowo I problem powinien zniknąć. Jeśli jednak nie masz DPF to tak jak piszą poprzednicy - przyczyn może być wiele.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Silnik
W jaki sposób mogę wypalić tego DPF- a
Re: Silnik
Jedną z metod jest jazda ze stałą prędkością na 3cim biegu I wysokich obrotach przez kilka kilometrów. Czyli np 3ci bieg, 80-90km/h na blacie I tak przez 3-4km.
Niemniej to musisz sobie z książką serwisową sprawdzić - ja diesla z dpf nie miałem, więc nie wiem na pewno.
Niemniej to musisz sobie z książką serwisową sprawdzić - ja diesla z dpf nie miałem, więc nie wiem na pewno.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb