Cześć,
Zabierałem się do tego już kilka miesięcy i ciągle nie było czasu.
Samochód kupiłem jako jeden z pierwszych bo już w październiku 2017 roku, na ten moment mam nim nalatane 40tys.km.
Po niemałych przebojach z bólami wieku dziecięcego postanowiłem zrezygnować z tej suuuper 7 letniej gwarancji i wziąć temat w swoje ręce.
Aktualnie zrobione mody:
- Wkładki filtrów powierza KN
- Świece zapłonowe HKS Racing
- Kompletny układ wydechowy ze sterowanymi przepustnicami by RCP
- Wyciszony bagażnik
- Nowe felgi na lato
- Nowe opony przód 245/35/19
- Nowe opony tył 285/30/19
- Wystrojony STAGE 2 na 475km/690nm - na RL 0-100=4,1sek
- Wymienione klocki z przodu na HAWK 5.0 HPS
W planach:
- wymiana końcówek drążków na sztywniejsze
- wymiana tarcz przód na WP Pro
- przyciemnienie szyb z tyłu
- wymiana IC
- wymiana emblematów
może coś się z czasem jeszcze urodzi
Kia Stinger GT 3.3V6
Kia Stinger GT 3.3V6
Stinger 3.3 V6 2017 Stage 2 = 475km/690nm
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 20:45
- model samochodu: Kia Sorento UM 2.0CRDI 4x4 Biznes Line
Re: Kia Stinger GT 3.3V6
Siemka. Pytanko mam do Ciebie. Autko piękne na następny rok chcemy z żoną sprzedać Optimę lub Picanto i zastąpić "Osą". Jesteś jednym z niewielu co ma silnik 3.3, a nie 2.0. Pytanko czy miałeś jakieś problemy z nim i skoro zrezygnowałeś z 7 lat gwarancji to jakim olejem zalewasz bo nie chyba Orlenem. I czy posiadasz napęd 4x4 ( czy wszystkie 3.3 mają 4x4 ??) ???