Utrata gwarancji

Rozpocznij przygodę z forum Kia Motors Klub! Przywitaj się i dyskutuj o motoryzacji.
Sid
Posty: 371
Rejestracja: 01 sty 2021, 15:25
model samochodu: Ceed
Lokalizacja: Polska

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Sid »

Hornet pisze: 03 sty 2024, 15:08 Gisio … a ja użytkuję jeden pojazd i co mam zrobić jeśli np. na dwa dni przed przeglądem będę musiał niespodziewanie zrobić np. trasę 800km.
Mam wziąć taksówkę bo nie mogę użyć swojego samochodu z powodu limitu producenta?
Co zrobić? Pomyśleć o zrobieniu przeglądu wcześniej.
:D Ceed 1.4 t-gdi. :D
Pi_
Posty: 91
Rejestracja: 23 kwie 2022, 15:34
model samochodu: Obecnie:
Ceed III FL Kombi M 1.5 T-GDI 160KM 6MT Lunar Silver

Ostatnio:
Ceed II HB 1,4 CRDi '14

Dużo wcześniej wiele aut temu:
Ceed I HB 1,6 CRDi '08
Ceed I FL HB 1,6 CRDi '11

Pomiędzy Ceed-ami:
Fabia I 1,4 TDI '08, Astra II 1,6 '08, Fabia II 1,6 TDI '12, Octavia II FL 1,6 TDI '12, Fabia III 1,4 TDI '16, Octavia III 1,6 TDI '16.

Dawno temu:
Fiat 126p '99, Audi 80 B2 FL 1,6 '86, Mercedes 124 230E '86, Audi 80 B3 1,6D '89, Mercedes 190 2,0D '88, Ford Mondeo 2.0 '95, Kia Clarus 2.0 '00, Opel Corsa C 1,3 cdti,

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Pi_ »

Sid pisze: 03 sty 2024, 20:36 Co zrobić? Pomyśleć o zrobieniu przeglądu wcześniej.
Producent Cię za to znienawidzi :)

Taka schizofrenia tu panuje:
Z jednej strony kto to myślał robić przeglądy co 15k, producent chce nam auta zniszczyć - róbmy co 10k. Ale jak co do czego to dojechać najlepiej do 14999.
Sid
Posty: 371
Rejestracja: 01 sty 2021, 15:25
model samochodu: Ceed
Lokalizacja: Polska

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Sid »

A mi to lata, że mnie znienawidzi. Na złość mu będę terminów dotrzymywał i jakby coś (odpukac), to walę do producenta z reklamacją :lol:.
:D Ceed 1.4 t-gdi. :D
Piotr.s
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2024, 07:01
model samochodu: Kia proceed

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Piotr.s »

Witam. Mi także zabrali gwarancję na jednostkę napędową, (tutaj akurat nie z mojej winy tylko poprzedniego właściciela)
Kupiłem auto rocznik 2021, Proceed. Auto sprowadzone, poprzedni właściciel nic nie zrobił aby przedłużyć gwarancję. Ja po zakupie odrazu umówiłem się na przegląd/wymianę oleju i filtrów w Kia odyssey/Częstochowa. Napisałem pismo o przywrócenie gwarancji i również dostałem odpowiedź że jednostki napędowej nie będę miał już na gwarancji ale przywracają na inne rzeczy.
A mam takie pytanie do użytkowników bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jak to jest w "szczegółach" z tą gwarancją? Na co konkretnie i na ile? Ma ktoś może dokładny opis co do czego i na jaki czas?
I jeszcze jedno pytanko.. bo robimy przegląd olejowy co 15tys?(dobrze mówię ?)oraz przegląd techniczny auta. A ten przegląd techniczny co ile? Także co 15tys? Mógłby mi to ktoś jakoś prosto wytłumaczyć? To moje pierwsze auto takie nowe.. więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
SothS
Posty: 40
Rejestracja: 20 wrz 2023, 13:31
model samochodu: CEED 1.4 T-GDI 7DCT + full

Re: Utrata gwarancji

Post autor: SothS »

Piotr.s pisze: 24 sty 2024, 16:42 Witam. Mi także zabrali gwarancję na jednostkę napędową, (tutaj akurat nie z mojej winy tylko poprzedniego właściciela)
Kupiłem auto rocznik 2021, Proceed. Auto sprowadzone, poprzedni właściciel nic nie zrobił aby przedłużyć gwarancję. Ja po zakupie odrazu umówiłem się na przegląd/wymianę oleju i filtrów w Kia odyssey/Częstochowa. Napisałem pismo o przywrócenie gwarancji i również dostałem odpowiedź że jednostki napędowej nie będę miał już na gwarancji ale przywracają na inne rzeczy.
A mam takie pytanie do użytkowników bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jak to jest w "szczegółach" z tą gwarancją? Na co konkretnie i na ile? Ma ktoś może dokładny opis co do czego i na jaki czas?
I jeszcze jedno pytanko.. bo robimy przegląd olejowy co 15tys?(dobrze mówię ?)oraz przegląd techniczny auta. A ten przegląd techniczny co ile? Także co 15tys? Mógłby mi to ktoś jakoś prosto wytłumaczyć? To moje pierwsze auto takie nowe.. więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Zapytaj w ASO, po to jest....
Piotr.s
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2024, 07:01
model samochodu: Kia proceed

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Piotr.s »

SothS pisze: 24 sty 2024, 17:11
Piotr.s pisze: 24 sty 2024, 16:42 Witam. Mi także zabrali gwarancję na jednostkę napędową, (tutaj akurat nie z mojej winy tylko poprzedniego właściciela)
Kupiłem auto rocznik 2021, Proceed. Auto sprowadzone, poprzedni właściciel nic nie zrobił aby przedłużyć gwarancję. Ja po zakupie odrazu umówiłem się na przegląd/wymianę oleju i filtrów w Kia odyssey/Częstochowa. Napisałem pismo o przywrócenie gwarancji i również dostałem odpowiedź że jednostki napędowej nie będę miał już na gwarancji ale przywracają na inne rzeczy.
A mam takie pytanie do użytkowników bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jak to jest w "szczegółach" z tą gwarancją? Na co konkretnie i na ile? Ma ktoś może dokładny opis co do czego i na jaki czas?
I jeszcze jedno pytanko.. bo robimy przegląd olejowy co 15tys?(dobrze mówię ?)oraz przegląd techniczny auta. A ten przegląd techniczny co ile? Także co 15tys? Mógłby mi to ktoś jakoś prosto wytłumaczyć? To moje pierwsze auto takie nowe.. więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Zapytaj w ASO, po to jest....
Pytam tutaj po to to forum między innymi chyba. A skoro nie wiesz lub nie masz chęci pomóc po prostu nic nie pisz. Pytałem w Kia Polska, Nie udzieli mi informacji.
Awatar użytkownika
gisio
Posty: 529
Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Lokalizacja: Warszawa

Re: Utrata gwarancji

Post autor: gisio »

Decyzja Kia Polska odnosi się do spełnienia formalnych aspektów gwarancji w momencie wystąpienia przekroczenia, pozostałe kwestie ocenia ASO w momencie wystąpienia konkretnej reklamacji i po dokładnych oględzinach auta.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
SothS
Posty: 40
Rejestracja: 20 wrz 2023, 13:31
model samochodu: CEED 1.4 T-GDI 7DCT + full

Re: Utrata gwarancji

Post autor: SothS »

Piotr.s pisze: 24 sty 2024, 20:28
SothS pisze: 24 sty 2024, 17:11
Piotr.s pisze: 24 sty 2024, 16:42 Witam. Mi także zabrali gwarancję na jednostkę napędową, (tutaj akurat nie z mojej winy tylko poprzedniego właściciela)
Kupiłem auto rocznik 2021, Proceed. Auto sprowadzone, poprzedni właściciel nic nie zrobił aby przedłużyć gwarancję. Ja po zakupie odrazu umówiłem się na przegląd/wymianę oleju i filtrów w Kia odyssey/Częstochowa. Napisałem pismo o przywrócenie gwarancji i również dostałem odpowiedź że jednostki napędowej nie będę miał już na gwarancji ale przywracają na inne rzeczy.
A mam takie pytanie do użytkowników bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Jak to jest w "szczegółach" z tą gwarancją? Na co konkretnie i na ile? Ma ktoś może dokładny opis co do czego i na jaki czas?
I jeszcze jedno pytanko.. bo robimy przegląd olejowy co 15tys?(dobrze mówię ?)oraz przegląd techniczny auta. A ten przegląd techniczny co ile? Także co 15tys? Mógłby mi to ktoś jakoś prosto wytłumaczyć? To moje pierwsze auto takie nowe.. więc proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Zapytaj w ASO, po to jest....
Pytam tutaj po to to forum między innymi chyba. A skoro nie wiesz lub nie masz chęci pomóc po prostu nic nie pisz. Pytałem w Kia Polska, Nie udzieli mi informacji.
Myślę że te nerwy nie są potrzebne, nikomu. Doradziłem Ci ASO, bo to najbardziej wiarygodne źródło, to od nich później będziesz domagał się naprawy, nie od "Pana Zenka z forum", który może okazać się niewiarygodny :) niekoniecznie w tym pozytywnym aspekcie.....

tym bardziej jeśli masz ograniczona gwarancję jak piszesz...
Piotr.s
Posty: 3
Rejestracja: 11 sty 2024, 07:01
model samochodu: Kia proceed

Re: Utrata gwarancji

Post autor: Piotr.s »

SothS pisze: 24 sty 2024, 21:31
Piotr.s pisze: 24 sty 2024, 20:28
SothS pisze: 24 sty 2024, 17:11

Zapytaj w ASO, po to jest....
Pytam tutaj po to to forum między innymi chyba. A skoro nie wiesz lub nie masz chęci pomóc po prostu nic nie pisz. Pytałem w Kia Polska, Nie udzieli mi informacji.
Myślę że te nerwy nie są potrzebne, nikomu. Doradziłem Ci ASO, bo to najbardziej wiarygodne źródło, to od nich później będziesz domagał się naprawy, nie od "Pana Zenka z forum", który może okazać się niewiarygodny :) niekoniecznie w tym pozytywnym aspekcie.....

tym bardziej jeśli masz ograniczona gwarancję jak piszesz...
Ja się wcale nie denerwuje 😊👍 pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum ogólne”