GPF i Stinger
Re: GPF i Stinger
Mozesz streścić o co chodzi? Bo tego cymbała nie idzie słuchać. Jest chyba gorszy niż Pertyn.
Re: GPF i Stinger
Też jestem ciekaw bo u mnie jazda 100% miasto.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 sie 2021, 13:36
- model samochodu: Stinger GT 3.3 455KM w.poliftowa
Re: GPF i Stinger
To strasznie długo mu się wypalał albo nie wiedział, że lampka od GPF nie gaśnie w trakcie jazdy, tylko dopiero po wyłączeniu silnika.
U mnie kontrolka zapaliła po około 10tys. chociaż u mnie tylko trasy, ale jak się jedzie na tempomacie 100km/h to trzyma niskie obroty.
Niezbyt dokładnie pamiętam, ale żeby GPF się wypalił to musi rozgrzać się do temperatury 600 stopni.
Aby to osiągnąć trzeba utrzymywać silnik w zakresie 1500-4000 obrotów/min
Ja przejechałem około 30km utrzymując obroty 3000 w trybie sport (bo inaczej chyba się nie da).
Kontrolka w trakcie jazdy nie zgasła, a dopiero jak wyłączyłem silnik i ponownie go uruchomiłem.
U mnie kontrolka zapaliła po około 10tys. chociaż u mnie tylko trasy, ale jak się jedzie na tempomacie 100km/h to trzyma niskie obroty.
Niezbyt dokładnie pamiętam, ale żeby GPF się wypalił to musi rozgrzać się do temperatury 600 stopni.
Aby to osiągnąć trzeba utrzymywać silnik w zakresie 1500-4000 obrotów/min
Ja przejechałem około 30km utrzymując obroty 3000 w trybie sport (bo inaczej chyba się nie da).
Kontrolka w trakcie jazdy nie zgasła, a dopiero jak wyłączyłem silnik i ponownie go uruchomiłem.
Re: GPF i Stinger
Witam, ja nie robię nic, nie reaguje na kontrolkę.
Po prostu jeżdżę, wyłączam silnik kiedy chce, kontrolka po kilkunastu kilometrach sama gaśnie.
Oczywiście nie w czasie jazdy tylko po ponownym uruchomieniu silnika.
Dla czego nie reaguje na kontrolkę? Ponieważ pierwszy raz zapaliła się gdy auto miało przejechane 500km, drugi raz po 11000km.
Teraz mam 23000km i jeszcze się nie zapaliła
Myślę że Koreańczycy coś spieprzyli z oprogramowaniem dopalania
I jeszcze jedno gdy świeciła się kontrolka silnika nie podnosił obrotów
Pozdrawiam
Po prostu jeżdżę, wyłączam silnik kiedy chce, kontrolka po kilkunastu kilometrach sama gaśnie.
Oczywiście nie w czasie jazdy tylko po ponownym uruchomieniu silnika.
Dla czego nie reaguje na kontrolkę? Ponieważ pierwszy raz zapaliła się gdy auto miało przejechane 500km, drugi raz po 11000km.
Teraz mam 23000km i jeszcze się nie zapaliła
Myślę że Koreańczycy coś spieprzyli z oprogramowaniem dopalania
I jeszcze jedno gdy świeciła się kontrolka silnika nie podnosił obrotów
Pozdrawiam
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 lis 2021, 20:44
- model samochodu: Stinger 2.0 245KM
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: GPF i Stinger
wielkie dzięki za instrukcje na przyszłość. Ja autem zrobiłem 15 tys od zakupu używanego z przebiegiem 35 tys i jeszcze nie miałem kontrolki. Ale teraz będę wiedział jak to działaRobinson pisze: ↑24 lis 2022, 08:14 To strasznie długo mu się wypalał albo nie wiedział, że lampka od GPF nie gaśnie w trakcie jazdy, tylko dopiero po wyłączeniu silnika.
U mnie kontrolka zapaliła po około 10tys. chociaż u mnie tylko trasy, ale jak się jedzie na tempomacie 100km/h to trzyma niskie obroty.
Niezbyt dokładnie pamiętam, ale żeby GPF się wypalił to musi rozgrzać się do temperatury 600 stopni.
Aby to osiągnąć trzeba utrzymywać silnik w zakresie 1500-4000 obrotów/min
Ja przejechałem około 30km utrzymując obroty 3000 w trybie sport (bo inaczej chyba się nie da).
Kontrolka w trakcie jazdy nie zgasła, a dopiero jak wyłączyłem silnik i ponownie go uruchomiłem.
Re: GPF i Stinger
Czy na zapychanie/ wypalanie ma wpkyw olej silnika czyli ilosc pylow itp jak norma c3 i paliwo 95/98 ?
Gdzies czylalem ze sa oleje co bardziej zapychaja gpf ale nie znam sie na tym.
Gdzies czylalem ze sa oleje co bardziej zapychaja gpf ale nie znam sie na tym.