Z moich postów wynika, że napisałem, że sprzedawca powiedział mi co innego niż było w rzeczywistości. I że ja mam z tym problem ponieważ nie lubię jak mnie ktoś okłamuje. Ja nie usłyszałem: "Proszę Pana, ma Pan taką wersję nawigacji jak wgrała fabryka. Takie tu mamy standardy. Ale może sobie Pan wgrać nowszą wersję (jeśli taka jest oczywiście) we własnym zakresie. Proszę wejść na stronę taką i taką i tam jest wszystko napisane" I dla mnie to jest w porządku. Natomiast ja dostałem odpowiedź, że wszystko wgrali najnowsze co jest niezgodne z prawdą.MarRa pisze: ↑19 lis 2022, 10:09
Z Twoich postów wynika, że jednak porównujesz standardy obsługi różnych marek. A ja tylko napisałem, że Kia to Kia i tyle. Dla mnie fajerwerków nie ma. Jest adekwatnie do marki. Tyle tylko. Więc nie za bardzo rozumiem czemu wyskakujesz z tymi ch....
A co do iPhonów się nie wypowiadam,bo to nie te forum.
To po pierwsze.
Na to dostałem odpowiedź jak już napisałem wyżej, że jestem idiotą i w ogóle nie wiadomo o co mi chodzi. Kia to Kia i powinienem o tym widzieć bo to są podstawy.
I że pozostali producenci też tak robią.
Na co ja napisałem, że nie jest to prawdą bo nie wszyscy tak robią i że znam takich, którzy tak nie robią. I, że moim zdaniem klient powinien otrzymywać produkt wraz z najnowszym softem na co dostałem odpowiedź, że to jest tylko moje zdanie i że u innych producentów jest podobnie i w przypadku zakupu sprzętu elektronicznego też tak jest.
I że u innych jest tak i tak zresztą nie będę tego drugi raz pisał. Każdy może sobie cofnąć na poprzednią stronę i to przeczytać.
Na co znów dostałem odpowiedź, że to są tylko pobożne życzenia i teoria a życie życiem. I, że w ogóle to nie wiadomo o co mi chodzi. I że w sumie Kia to Kia i tak już u nich jest.
Można to odczytać w taki sposób, że jak np pójdę do Biedronki to nie mam prawa domagać się aby na półce towar był z aktualnym terminem przydatności bo jestem tylko w Biedronce. Jak chce towar który nie jest po terminie to mam iść do Lidla. I, że mogę sobie podawać dalej argumenty "z czapy" i "pomstowanie na cały świat" niczego nie zmieni bo cały czas jestem tylko w Biedronce i tu są takie standardy. Przecież to jest idiotyczna argumentacja.
Co do porównywania do standardów innych marek to dlaczego mam nie porównywać? Skoro chcąc kupić samochód porównywałem różne modele różnych marek ze sobą po to by wyłonić faworyta biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw to dlaczego mam nie porównywać standardów obsługi i serwisu? P