MARKETING WROBUD pisze: ↑16 mar 2023, 11:35
Szanowny Panie,
Z przykrością czytamy Pana obiekcje, które opisuje Pan na tym forum. Podczas osobistych wizyt w naszym ASO dał się Pan poznać jako osoba kulturalna, elokwentna i merytoryczna dlatego forma i kąśliwość jaką prezentuje Pan tutaj zaskakują nas.
Serwis wykonał usługę zgodnie ze sztuką i procedurami KIA POLSKA. Insynuowanie użycia zużytego oleju lub uzupełnienia starej zawartości mija się z prawdą i godzi w dobre imię naszego ASO. Przypominamy, że mając na względzie nasze dotychczas pozytywne relacje zaprosiliśmy Pana na drugą nieodpłatną wymianę oleju wraz z filtrem, celem rozwiania wszelkich wątpliwości. Skorzystał Pan z tej usługi, był Pan obecny przy wymianie oleju, zabezpieczyliśmy próbki do ewentualnej analizy i nie zgłaszał Pan żadnych zastrzeżeń.
Chcielibyśmy zauważyć, że prezentowane na tym forum zdjęcia za każdym razem pokazują zmienną ilość i kolor „opisywanego oleju”, co poddaje w wątpliwość Pana zdanie i umyślnie wprowadza w błąd Użytkowników.
W imieniu Spółki Wrobud zapraszamy Pana do kontaktu mailowego lub osobistego, celem wyjaśnienia sytuacji, bo czytając Pana wypowiedzi odmienne od faktów i prezentowanej postawy w naszym ASO rozumiemy, że sytuacja wymaga dalszych rozmów i wyjaśnień.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół KIA WROBUD
inquis pisze: ↑02 mar 2023, 17:39
Taka odpowiedź z KIA Polska ws. wymiany oleju:
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że w Instrukcji Obsługi samochodu podane są szczegółowe informacje na temat klasyfikacji olejów dopuszczonych do stosowania w danym modelu pojazdu.
Wymagania są określone w odniesieniu do parametrów jakościowych i lepkościowych oleju.
Z informacji przekazanej nam przez ASO KIA Wrobud wynika, że w dniu 21.02.2023 został wymieniony olej a zlany został przekazany do analizy. Prosimy o bezpośredni kontakt w przedmiotowej sprawie z Dealerem".
Uderz w stół, a ASO się odezwie:)
I to jak - włącznie z oceną kultury osobistej, elokwencji oraz merytoryczności...
A tak na poważnie, to w całym tym wątku olejowym oraz w innych nigdy nie miałem zastrzeżeń do Wrobudu jako ASO. Zastrzeżenia miałem tylko do pojedynczego przypadku wymiany, w której użyty olej moim zdaniem pozostawiał wiele do życzenia. Wszystkim zwolennikom tezy, że nowy olej w nowym silniku po przejechaniu 20 kilometrów (nie tysięcy) powinien być czarny oraz pozostawiać biały osad na dnie pojemnika polecam nalać sobie zużyty olej z diesla - efekt będzie podobny. Zwracam uwagę, że w oleju, który przywiozłem i w którego wymianie uczestniczyłem, takie zjawisko nie występuje - jest niemal jasny i nie ma osadu. Auto też reaguje na gaz i zużywa przyzwoite ilości paliwa, czego nie było na oleju wymienionym "zgodnie ze sztuką i procedurami KIA POLSKA". Do dziś nie mam pewności, czy silnik nie został w jakiś sposób uszkodzony, bo przejechałem na tym "totalu" ok. 130 KM.
KIA Polska pisze, że "zlany olej został przekazany do analizy", a Państwo, że "zabezpieczyliście próbki do ewentualnej analizy". To w końcu został wysłany? Na moje zastrzeżenia przy wymianie, że zlewany "olej jest ciemny", pracownik odpowiedział "olej jest jasny". I tak możemy się przekonywać w nieskończoność. Badanie próbki rozstrzygnęłoby ten dylemat, ale nie została pobrana protokolarnie, więc można jej wynik poddać w wątpliwość, tak jak zapewne Państwo uczynicie, kiedy zbadam na swój koszt swoją próbkę.
Państwo atakując mnie na forum wystawiacie moją dobrą opinię o Was na próbę. Nie pierwszy raz. Przypominam, że zaraz po odbiorze auta wyświetlił się błąd ładowania i samochód już następnego dnia po wyjeździe z salonu potrzebował dwutygodniowej naprawy.
Trochę dużo tych "przygód" jak na nowe auto za prawie ćwierć miliona.
Wzywanie mnie przez forum do "dalszych rozmów i wyjaśnień", pomijając "profesjonalizm" takiego dzialania, wskazuje, że nie dobro klienta macie na uwadze, tylko swoje dobre imię, co oczywiście rozumiem, choć nie przeze mnie zostało naruszone.