Z pewnością byłeś u mnie, widziałeś i doskonale wiesz że oślepiają. Nie masz ochoty nie kupuj, nie masz nic do powiedzenia to nie mów bo żaden z Ciebie ekspert. Wyjście z założenia że wszystkie źródła światła, które w naszym kraju nie mają homologacji oślepiają i nie można ich używać to duże uproszczenie. Nie mają homologacji bo nasz kraj w wielu aspektach jest trochę zacofany, a w kwestii ledów mówi o tym prawie każdy autorytet z branży. Za chwilę stwierdzisz, że olej to można tylko w ASO wymienić bo jak wymieni Ci znajomy mechanik, to nie ma gwarancji że Ci wody nie wleje i się rozwalisz na drzewie. Co do zatrzymywania dowodu, to idąc Twoim tokiem myślenia proponuję zatrzymywać go też wszystkim przekraczającym prędkość, bo zaraz z pewnością potrącą dziecko na pasach. Jest ograniczenie 50km/h jedziesz 51km/h i zatrzymujemy im dowód.saron22 pisze: ↑10 mar 2023, 01:34Jak ci ciemno albo niedowidzisz to okulisty po okulary a jak nie przejdziesz badań to powinni ci zatrzymać prawo jazdy i przesiadka na komunikację publiczną albo na rower.Arris_182 pisze: ↑09 mar 2023, 15:21 Posiadam KIA Ceed po liftingu w wersji M z 2022 roku. Nie chcę się rozwodzić nad legalnością montowania ledów, bo generalnie wiadomo że w Polsce przy aktualnym stanie prawnym jest to nielegalne. Dla mnie jednak priorytetem jest moje bezpieczeństwo i widoczność. Od dłuższego czasu poszukiwałem żarówki, która poprawi te 2 aspekty. Testowałem drogie halogeny Osram i Philips, szału nie było a do tego dość szybko się przepalały. Konstrukcja lampy uniemożliwia natomiast zamontowanie ledów z przewodem bez dodawania specjalnych adapterów, bo jak zapewne wiecie gniazdo jest zarazem uchwytem montażowym. Szukałem zatem ledowego odpowiednika 1:1 który będzie montowany jak standardowa żarówka halogenowa. Zakupiłem najpierw Osram LEDriving HL Easy H7/H18, ale niestety jest minimalnie za duża i nie da się jej zapiąć w lampie KIA. Zdecydowałem się więc na zakup LED HEADLIGHT H7 typ i7s CSP 7035 i tutaj dobra wiadomość, bo bez problemu można ją zamontować w lampie. Linia odcięcia jest idealna dzięki soczewce, widoczność o niebo lepsza oraz co ważne brak błędu canbus. Polecam wszystkim, którzy poszukują alternatywy dla halogenów.
Te ledy są nielegalne ponieważ oślepiają jadących z przeciwka, ale ty masz to w dupie bo dla ciebie priorytetem jest TWOJE bezpieczeństwo i widoczność. A nadjeżdżający z przeciwka może się rozwalić na najbliższym drzewie. Brzydzę się takim egoizmem i takimi egoistami.
Żarówki H7 LED
Re: Żarówki H7 LED
Re: Żarówki H7 LED
W tych światłach, które Ty właśnie używasz dla mnie obawą jest sposób chłodzenia i sama temperatura pracy. Widze jednak, że te konstrukcje to jakaś nowość więc może je przetestują odpowiednie do tego firmy, czy chociaż youtuberzy, którzy zwracają uwagę na takie rzeczy jak właśnie temperatura pracy a potem zatrzymanie się tych wiatraczków. Wiem, że w Philipsie gdy wiatraki się zatrzymają i żarówki zaczną nabierać temperatury, to jest taki system "ostrzegania", gdzie żarówka po prostu zaczyna mrugać. Wiadomo, że jest to średnio komfortowe dla nadjeżdżających, ale szybciej tak wyłapiesz problem niż gdy już będzie za późno, a zapasowe żarówki i tak powinno się wozić ze sobą w samochodzie.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, 08:39 przez krgorny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 1136
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Żarówki H7 LED
Niestety ale w większości jedynie ta metoda jest skuteczna żeby ktoś zrozumiał że przepisy należy przestrzegać, do debili nic innego nie dociera. Dodatkowo po złapaniu na jeździe bez prawka konfiskata samochodu i to bezwarunkowa, bez możliwości kombinowania.
Re: Żarówki H7 LED
Jaki wy dowód chcecie zatrzymywać za te 51km/h na 50-tce? Dowód osobisty?
A tak na poważnie to za 51 na 50 i za każde inne przekroczenie prędkości są odpowiednie sankcje więc nie wiem o co wam chodzi?
Problem jest w tym, że przyrządy pomiarowe mają większy margines błędu niż ten 1 km/h wiec jeszcze napisz jak bys chciał to mierzyć?
Re: Żarówki H7 LED
O czym ty opowiadasz? To, że jego chińskie xenony nie oślepiają powie ci każdy jeden co zamawia sobie taki zestaw z AlieExpress. Ta sama sytuacja jest z tymi ledami i twoje biadolenie tego nie zmieni. Nie widzisz dobrze to do okulisty, albo zmień samochód na taki, który ma homologowane lampy, które świecą tak jak ci odpowiada. Ale przestań wciskać ciemnotę o zacofaniu, o tym że fabryczne oślepiają itdArris_182 pisze: ↑10 mar 2023, 07:29Z pewnością byłeś u mnie, widziałeś i doskonale wiesz że oślepiają. Nie masz ochoty nie kupuj, nie masz nic do powiedzenia to nie mów bo żaden z Ciebie ekspert. Wyjście z założenia że wszystkie źródła światła, które w naszym kraju nie mają homologacji oślepiają i nie można ich używać to duże uproszczenie. Nie mają homologacji bo nasz kraj w wielu aspektach jest trochę zacofany, a w kwestii ledów mówi o tym prawie każdy autorytet z branży. Za chwilę stwierdzisz, że olej to można tylko w ASO wymienić bo jak wymieni Ci znajomy mechanik, to nie ma gwarancji że Ci wody nie wleje i się rozwalisz na drzewie. Co do zatrzymywania dowodu, to idąc Twoim tokiem myślenia proponuję zatrzymywać go też wszystkim przekraczającym prędkość, bo zaraz z pewnością potrącą dziecko na pasach. Jest ograniczenie 50km/h jedziesz 51km/h i zatrzymujemy im dowód.saron22 pisze: ↑10 mar 2023, 01:34Jak ci ciemno albo niedowidzisz to okulisty po okulary a jak nie przejdziesz badań to powinni ci zatrzymać prawo jazdy i przesiadka na komunikację publiczną albo na rower.Arris_182 pisze: ↑09 mar 2023, 15:21 Posiadam KIA Ceed po liftingu w wersji M z 2022 roku. Nie chcę się rozwodzić nad legalnością montowania ledów, bo generalnie wiadomo że w Polsce przy aktualnym stanie prawnym jest to nielegalne. Dla mnie jednak priorytetem jest moje bezpieczeństwo i widoczność. Od dłuższego czasu poszukiwałem żarówki, która poprawi te 2 aspekty. Testowałem drogie halogeny Osram i Philips, szału nie było a do tego dość szybko się przepalały. Konstrukcja lampy uniemożliwia natomiast zamontowanie ledów z przewodem bez dodawania specjalnych adapterów, bo jak zapewne wiecie gniazdo jest zarazem uchwytem montażowym. Szukałem zatem ledowego odpowiednika 1:1 który będzie montowany jak standardowa żarówka halogenowa. Zakupiłem najpierw Osram LEDriving HL Easy H7/H18, ale niestety jest minimalnie za duża i nie da się jej zapiąć w lampie KIA. Zdecydowałem się więc na zakup LED HEADLIGHT H7 typ i7s CSP 7035 i tutaj dobra wiadomość, bo bez problemu można ją zamontować w lampie. Linia odcięcia jest idealna dzięki soczewce, widoczność o niebo lepsza oraz co ważne brak błędu canbus. Polecam wszystkim, którzy poszukują alternatywy dla halogenów.
Te ledy są nielegalne ponieważ oślepiają jadących z przeciwka, ale ty masz to w dupie bo dla ciebie priorytetem jest TWOJE bezpieczeństwo i widoczność. A nadjeżdżający z przeciwka może się rozwalić na najbliższym drzewie. Brzydzę się takim egoizmem i takimi egoistami.
To, że wlejesz sobie wode do silnika ma nie ma wpływu na to, że ja będę oślepiony i nie zauważę zakrętu i pojadę prosto i walnę w drzewo. Albo, że nie zauważę rowerzysty jadącego poboczem i go potrącę. A ty sobie pojedziesz dalej jakby nigdy nic. Wiec to porównanie nie ma żadnego sensu.
-
- Posty: 1136
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 12:38
- model samochodu: Kia Sportage V GT 4WD HEV + wszystko (tylko dziury w dachu nie chciałem)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Żarówki H7 LED
Problem jest w tym że nie rozumiesz że prędkość jest tylko przykładem którego się czepiasz a chodzi o przestrzeganie wszelkich przepisów które ogromna większość ma w "du...ie" bo oni wiedzą lepiej, że mogą montować gównianie ledy, że mogą się nie zatrzymywać na stopie bo coś widać, że mogą jechać szybciej bo jest pusto, itd, itp.saron22 pisze: ↑10 mar 2023, 09:41 Jaki wy dowód chcecie zatrzymywać za te 51km/h na 50-tce? Dowód osobisty?
A tak na poważnie to za 51 na 50 i za każde inne przekroczenie prędkości są odpowiednie sankcje więc nie wiem o co wam chodzi?
Problem jest w tym, że przyrządy pomiarowe mają większy margines błędu niż ten 1 km/h wiec jeszcze napisz jak bys chciał to mierzyć?
-
- Posty: 203
- Rejestracja: 06 paź 2020, 22:13
- model samochodu: CEED 1,4 T-GDI SW 2020
- Lokalizacja: SR
Re: Żarówki H7 LED
Ale jakby teraz w calej EU zmienili przepisy i te LEDy retrofity staly sie legalne, to pewnie przynajmniej polowa obecnych przeciwnikow takich zarowek (mam na mysli markowe a nie chinczyki), pierwsza by zakladala LEDowe.
Re: Żarówki H7 LED
Nie przypominam sobie, żebym w którymś miejscu stwierdził że fabryczne oślepiają. Ale skoro już poruszyłeś ten temat, to wszyscy doskonale wiedzą, że to nie jest możliwe bo mają homologację i zapewne nigdy nikt nie został oślepiony fabrycznymi ledami. Nikt też nie został oślepiony halogenami z marketu, bo też mają homologację. Wszyscy którzy są oślepiani na drodze, są oślepiani tylko i wyłącznie przez posiadaczy niehomologowanych zamienników…saron22 pisze: ↑10 mar 2023, 09:53O czym ty opowiadasz? To, że jego chińskie xenony nie oślepiają powie ci każdy jeden co zamawia sobie taki zestaw z AlieExpress. Ta sama sytuacja jest z tymi ledami i twoje biadolenie tego nie zmieni. Nie widzisz dobrze to do okulisty, albo zmień samochód na taki, który ma homologowane lampy, które świecą tak jak ci odpowiada. Ale przestań wciskać ciemnotę o zacofaniu, o tym że fabryczne oślepiają itdArris_182 pisze: ↑10 mar 2023, 07:29Z pewnością byłeś u mnie, widziałeś i doskonale wiesz że oślepiają. Nie masz ochoty nie kupuj, nie masz nic do powiedzenia to nie mów bo żaden z Ciebie ekspert. Wyjście z założenia że wszystkie źródła światła, które w naszym kraju nie mają homologacji oślepiają i nie można ich używać to duże uproszczenie. Nie mają homologacji bo nasz kraj w wielu aspektach jest trochę zacofany, a w kwestii ledów mówi o tym prawie każdy autorytet z branży. Za chwilę stwierdzisz, że olej to można tylko w ASO wymienić bo jak wymieni Ci znajomy mechanik, to nie ma gwarancji że Ci wody nie wleje i się rozwalisz na drzewie. Co do zatrzymywania dowodu, to idąc Twoim tokiem myślenia proponuję zatrzymywać go też wszystkim przekraczającym prędkość, bo zaraz z pewnością potrącą dziecko na pasach. Jest ograniczenie 50km/h jedziesz 51km/h i zatrzymujemy im dowód.saron22 pisze: ↑10 mar 2023, 01:34
Jak ci ciemno albo niedowidzisz to okulisty po okulary a jak nie przejdziesz badań to powinni ci zatrzymać prawo jazdy i przesiadka na komunikację publiczną albo na rower.
Te ledy są nielegalne ponieważ oślepiają jadących z przeciwka, ale ty masz to w dupie bo dla ciebie priorytetem jest TWOJE bezpieczeństwo i widoczność. A nadjeżdżający z przeciwka może się rozwalić na najbliższym drzewie. Brzydzę się takim egoizmem i takimi egoistami.
To, że wlejesz sobie wode do silnika ma nie ma wpływu na to, że ja będę oślepiony i nie zauważę zakrętu i pojadę prosto i walnę w drzewo. Albo, że nie zauważę rowerzysty jadącego poboczem i go potrącę. A ty sobie pojedziesz dalej jakby nigdy nic. Wiec to porównanie nie ma żadnego sensu.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 23 kwie 2022, 15:34
- model samochodu: Obecnie:
Ceed III FL Kombi M 1.5 T-GDI 160KM 6MT Lunar Silver
Ostatnio:
Ceed II HB 1,4 CRDi '14
Dużo wcześniej wiele aut temu:
Ceed I HB 1,6 CRDi '08
Ceed I FL HB 1,6 CRDi '11
Pomiędzy Ceed-ami:
Fabia I 1,4 TDI '08, Astra II 1,6 '08, Fabia II 1,6 TDI '12, Octavia II FL 1,6 TDI '12, Fabia III 1,4 TDI '16, Octavia III 1,6 TDI '16.
Dawno temu:
Fiat 126p '99, Audi 80 B2 FL 1,6 '86, Mercedes 124 230E '86, Audi 80 B3 1,6D '89, Mercedes 190 2,0D '88, Ford Mondeo 2.0 '95, Kia Clarus 2.0 '00, Opel Corsa C 1,3 cdti,