Ciecz chłodzenia falownika

forum użytkowników modelu Sorento
inquis
Posty: 1260
Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE

Re: Ciecz chłodzenia falownika

Post autor: inquis »

Krzdro pisze: 08 kwie 2024, 22:52 M.in Łukasz Bąk. To ta ze zlewka na klapie w "caroserii".
Inni też ja jezdzili. Dowiedziałem się przypadkiem znajdując 1 dokument rejestracji z tamtą rejestracja. :lol: :lol:
Może Caroseria to nie Top Gear, ale to i tak fajny smaczek w historii auta...
Krzdro
Posty: 3
Rejestracja: 08 kwie 2024, 21:24
model samochodu: Kia Sorento 2022 phev

Re: Ciecz chłodzenia falownika

Post autor: Krzdro »

No. Mówię dowiedziałem się przypadkiem bo tylko info było że demowka salonowa. Szkoda że te problemy są bo oprócz w.w auto spoko i rodzinne chociaż 5008 II byl szerszy z tyłu. Tam zaś przy 80k walnęła uszczelka i turbina... po tej akcji wybór padł na 7l gwarancji dla spokoju....
Dzis zaś będę umawiał serwis. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne przeboje z IV phev?
MHZ
Posty: 79
Rejestracja: 16 sie 2022, 22:48
model samochodu: Sorento HEV

Re: Ciecz chłodzenia falownika

Post autor: MHZ »

Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Nie zaluj. W Highlanderze bez przerwy sa do wymiany przednie tarcze hamulcowe, ceny malo przyjemne. Ale Przynajmniej tylny amortyzator 700 zl a nie 2500 zl jak w Sorento…
Sorento to mi przynajmniej 2.5 roku pojezdzilo bez wtop do czasu az tylny amortyzator nie walnal. Poza tym odpukac drobiazgi Odebralem wlasnie nowego Civika z salonu XI gen za 170k i juz umawiam serwis przy przebiegu…300km. Krzywa kierownica, walnieta geometria i stuki/skrzypienie w zawieszeniu…
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Sorento”