Re: Nowa Kia Optima II - opinie
: 24 paź 2017, 11:17
OK muszę sprawdzić.
Piotrek - gratulacje i zadowolenia z autka życzę !!
Piotrek - gratulacje i zadowolenia z autka życzę !!
Dziękuję za abrdzo fajną odpowiedź. Miałem usunięte konto i musiałem się zreanimować, więc nawet nie wiedziałem, że to napisałeś. Mnie chodziło o skrzynię też. U mnie jest tak, że bez konieczności przełączania w tryb sport skrzynia zmienia biegi albo tuż przy 2,5k obrotów lub jak mam gaz w podłodze pod czerwoną kreską. Odbywałem kilka razy jazdę testową i zauważyłem, że w trybie normal zakres jest max do 4k rpm, a dopiero w trybie sport podchodzi pod 6k rpm. Może demówką jaką miałem na jazdy była jakaś "ograniczona" specjalnie. Mocno się zastanawiam nad tym autem stąd pytania. Nie chciałbym żałować, mimo że moja auto ma już prawie 12 lat.bidżej pisze:patefoniq, jak dobrze pamietam, 2.0t "Theta" w GTku te 350Nm daje w zakresie 1350-4000 rpm. Wiec nawet bez redukcji silnik fajnie, miarowo ciagnie do przodu, w zasadzie z kazdych obrotow. Czasow nie podam, bo nie mierzylem, ale subiektywnie jest bardzo dobrze. Te 7.6s do setki brzmi slabo, ale tylko z tego wzgledu, ze z jakiegos powodu Kia tak programuje skrzynie, ze maja dosc miekki start od zera i miekkie przejscie miedzy 1 a 2 biegiem.
Z butem w podłodze i na normal skrzynia jedzie do czerwonego, na sport trzyma wyżej minimalne obroty do zmiany i dynamiczniej zmienia. Jeśli chodzi o przyśpieszenie to GT jak na limuzynę spokojnie daje radę i 99% startów będziesz ruszał pierwszy ze świateł, ja GTLinem najczęściej pierwszy odjeżdżał dzięki skrzyni DSG, tyle że jak ktoś chce powalczyć to odpadam, a GTkiem mogę dalej powalczyć - ale do wyścigów i tak to się nie nadajepatefoniq pisze:Dziękuję za abrdzo fajną odpowiedź. Miałem usunięte konto i musiałem się zreanimować, więc nawet nie wiedziałem, że to napisałeś. Mnie chodziło o skrzynię też. U mnie jest tak, że bez konieczności przełączania w tryb sport skrzynia zmienia biegi albo tuż przy 2,5k obrotów lub jak mam gaz w podłodze pod czerwoną kreską. Odbywałem kilka razy jazdę testową i zauważyłem, że w trybie normal zakres jest max do 4k rpm, a dopiero w trybie sport podchodzi pod 6k rpm. Może demówką jaką miałem na jazdy była jakaś "ograniczona" specjalnie. Mocno się zastanawiam nad tym autem stąd pytania. Nie chciałbym żałować, mimo że moja auto ma już prawie 12 lat.bidżej pisze:patefoniq, jak dobrze pamietam, 2.0t "Theta" w GTku te 350Nm daje w zakresie 1350-4000 rpm. Wiec nawet bez redukcji silnik fajnie, miarowo ciagnie do przodu, w zasadzie z kazdych obrotow. Czasow nie podam, bo nie mierzylem, ale subiektywnie jest bardzo dobrze. Te 7.6s do setki brzmi slabo, ale tylko z tego wzgledu, ze z jakiegos powodu Kia tak programuje skrzynie, ze maja dosc miekki start od zera i miekkie przejscie miedzy 1 a 2 biegiem.