ło matko, jeszcze z 25 lat temu jak rządziło Daewoo to dało się tak, teraz już dawno nikt nie wpuszcza na halę serwisową, zazwyczaj sobie możesz przez okienko popatrzeć, co więcej nawet prywatne warsztaty już się nie bawią w oglądanie, tzn niektórym to wisi i sobie możesz stać ale czasem masz zostawić auto i nie wiesz czy się zabiorą za niego za godzinę czy za trzy...Kot Ciapucha pisze: ↑13 gru 2023, 21:09 Jestem po wizycie w ASO serwisuję tam mojego bolida od 7lat. I wcześniej inne pojazdy. Z mechanikami jestem na "Ty" zawsze jestem podczas przeglądu przy pojeździe nie w poczekalni.
Silnik 1.5 TGDI 160 KM
- bielaPL
- Posty: 332
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 04 gru 2023, 10:06
- model samochodu: Ceed 1,6GDI
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
@bielaPL
Wszystko od tego jaki masz kontakt z Serwisem. Ja od początku tego oczekiwałem i jest to standard w mojej obsłudze i to było jasno wyjaśnione od samego początku (Kupuję, Serwisuję, jestem przy...).
Jednak masz rację, że inni Klienci grzecznie czekają na krzesełkach
Wszystko od tego jaki masz kontakt z Serwisem. Ja od początku tego oczekiwałem i jest to standard w mojej obsłudze i to było jasno wyjaśnione od samego początku (Kupuję, Serwisuję, jestem przy...).
Jednak masz rację, że inni Klienci grzecznie czekają na krzesełkach
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
Cześć, czy ktoś z was leje PB98 do tego silnika? Robił ktoś jakiś test PB95 E10 vs PB98?? Ja ostatnio leje 98 i nie mam efektu "kangurka" przy ruszaniu
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 26 maja 2023, 17:03
- model samochodu: Ceed CD SW 1.5 t-gdi 6mt
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
U mnie od kiedy wróciły mrozy też zauważyłem, że autem lepiej się rusza i nawet na 2 biegu utrzymuje prędkość bez gazu, a nie dławi się. Podejrzewam, że wynika to z większej dawki na ssaniu i zmiana paliwa u Ciebie to tylko zbieg okoliczności. No chyba, że różnice dostrzegasz nawet po dłuższej jeździe. U mnie podwyższone obroty utrzymują się przez kilkanaście minut jady po mieście.
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
Ja lałem 98 już w październiku i jak z 98 na 95 zauważyłem większe problemy z kangurem i po powrocie na 98 znowu jest ok ( wystarczyło jedno tankowanie 95). Co do ssania to u mnie obroty spadają po 2-3 minutach bo auto stoi w hali garażowej i temperatury są +
- bielaPL
- Posty: 332
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
Może większa liczba oktanów powoduje ciut mocniejsze zapłony? I dzięki temu auto ma siłe się toczyć na 2 i znikają problemy z kangurami? Ciekawe
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
No ja odniosłem takie wrażenie. Nawet testowałem sobie ruszanie to jestem wstanie ruszyć bez dodawania gazu i auto się toczy i nic nie szarpie. Czasami szarpnie ale nie nazwę tego kangurkiem jak faktycznie bym musiał kręci do odciny na 1 i szybko wbić 2 ale to ewidentnie przy puszczeniu sprzęgła. Wg mnie na 98 jest lepiej więc może to kwestia. Tylko pytanie czy to jakieś placebo na moją głowę i poruszam to na forum. Z ciekawości wyjeżdżę bak bo wczoraj zalałem 98 do pełna znowu i może zaleje 100 z shella w ramach eksperymentu z 2 baki. Mnie nie boli np. lanie 98 bo mam stacje po drodze do pracy gdzie 98 jest miedzy 6.20 a 6.50 a nawet to 7.50 za shella raz na jakiś czas portfela nie zaboli
Re: Silnik 1.5 TGDI 160 KM
Lalem V Power Rancing ale nie zauwazylem aby mniej kangurowal. Moze nie zwrocilem na to uwagi. Na tym paliwie odnioselm wrazenie ze jednak troche wiecej spalal paliwa