Brak oryginalnych części na rynku Europejskim
: 02 gru 2014, 09:00
Witam wszystkich zwolenników marki Kia, którym doniedawna byłem. Okazało się, że Kia Motors Polska skutecznie mnie zniechęca do następnych zakupów tej marki.
Ze względu na brak części (podobnież trzeba sprowadzać z Korei) do Kia Ceed II, moje piękne kolejne auto Kia zostało unieruchomione na kilka miesięcy. A jak wiadomo bez auta jak " bez ręki", wyjazd na święta z głowy. Oczywiście po 20 dniach zostałem poinformowany, że ok następnych 6 tygodni będę dalej bez auta. Przepraszają ale od strony stałego klienta to niewiele też mogę ich przeprosić, że kupiłem takie unikalne auto i nie polecać bo tylko kłopot. Nie kompletne odpowiedzi na pytania, brak jakiejkolwiek propozycji pomocy tylko tkz. bezdecyzyjna infolinia i ASO, które jest bezradne bo nie ma części. Polska rzeczywistość i bezradność klienta
Pozdrawiam
Ze względu na brak części (podobnież trzeba sprowadzać z Korei) do Kia Ceed II, moje piękne kolejne auto Kia zostało unieruchomione na kilka miesięcy. A jak wiadomo bez auta jak " bez ręki", wyjazd na święta z głowy. Oczywiście po 20 dniach zostałem poinformowany, że ok następnych 6 tygodni będę dalej bez auta. Przepraszają ale od strony stałego klienta to niewiele też mogę ich przeprosić, że kupiłem takie unikalne auto i nie polecać bo tylko kłopot. Nie kompletne odpowiedzi na pytania, brak jakiejkolwiek propozycji pomocy tylko tkz. bezdecyzyjna infolinia i ASO, które jest bezradne bo nie ma części. Polska rzeczywistość i bezradność klienta
Pozdrawiam