Witam serdecznie,
Mam problem z Rio - Silniczek Diesla 1.1 - mianowicie coraz częściej muli go i kręci się max do 2000 -2500 obrotów. Zgaszę i odpalę ponownie przygazuję i śmiga ok lecz po przejechaniu jakiegoś kilometrażu znów się dzieje to samo. Sprawdzałem DPF i wymieniana była rurka recyrkulacji spalin bo była dziura. Silnik z przelotem 90k km, czy ktoś z Was miał taki problem? Myślę czy jeszcze nie zawór EGR fiksuje ale wraz z wymianą rurki był czyszczony EGR. Nie mam pojęcia gdzie szukać problemu, błędu nie wywala żadnego ;/
Będę wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Kia Rio 1.1 CRDi
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 maja 2021, 02:20
- model samochodu: Kia Rio
Re: Kia Rio 1.1 CRDi
Miałem ten sam problem do czasu aż nie padł mi wtrysk. Okazało się że pompa wtryskowa się kończy i sieje opiłki na cały układ palowowy. Naprawa pompy 1.5k i każdy wtrysk 750zl czyszczenie układu paliwa i baku = około 6 tys w najgorszym przypadku. Przynajmniej tak to u mnie wygląda
Re: Kia Rio 1.1 CRDi
u mnie było trochę inne objawy ale może pomoże.
Sprawdź filtr paliwa ten z siatki w zbiorniku w środku.
Musisz zdjąć siedzisko tylnej kanapy i tam jest pływak z filtrem.
Pozdrawiam
Sprawdź filtr paliwa ten z siatki w zbiorniku w środku.
Musisz zdjąć siedzisko tylnej kanapy i tam jest pływak z filtrem.
Pozdrawiam