Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Wydaje mi się że tak jak u kolegi powyżej praca silnika jest spoko, u mnie jest tak samo
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Dziękuję za nagranie, faktycznie brzmi to w zasadzie podobnie. Pozdrawiam także CG z CGzarathos pisze: ↑26 lis 2020, 00:22 Czy ja wiem, czy dziwnie? Mój z niemal 60000 na karku po rozgrzaniu (250 km trasy po "niemieckiej" autostradzie) brzmi tak
https://photos.app.goo.gl/whdCAgK5WTF1xgDt7
Dla mnie norma biorąc pod uwagę konstrukcje silnika, ale może i nie? Na zewnątrz praktycznie nieslyszalny, chyba że dookoła jest bardzo cicho.
Dzisiaj rano byłem w ASO, wszystko sprawdzone, żadnych odstępstw od norm, wydruk jest. Nadto, sprawdziłem innego Ceed'a z 1.4 t-gdi i nagrałem pracę silnika po rozgrzaniu swoim telefonem, by było to w miarę miarodajnie i brzmi to tak:
https://drive.google.com/file/d/1C84Nh6 ... sp=sharing
Najwidoczniej one tak pracują i tyle, po przejechaniu odcinka autostrady było ciszej. Może tak działał od początku, a ja po przesiadce z Fabii 1.0 tsi (3 cylindry) na początku myślałem, że auto jest jest w ogóle bezszelestne
Dziękuję wszystkim Panom za odpowiedzi oraz zaangażowanie i mam nadzieję, że wątpliwości ewentualnych przyszłych posiadaczy aut z silnikiem 1.4 t-gdi zostaną rozwiane, gdy przeczytają ten temat
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 08 cze 2018, 07:45
- model samochodu: Kia Ceed 1.4 M T-GDI + manual
- Kontakt:
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Te silniki mają system wyrównoważający pracę, ale działa tylko pod obciążeniem, na postoju nie więc pewnie dlatego takie dźwięki. Nie przejmować się, jeździć i cieszyć tym lepszym silnikiem, bo nowe 1.5 turbo to jak było pisane w dziale XCeeda niezła porażka.
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Zgadza się, generalnie wydaje się być ten silnik pomieszania pierwotnego z nowoczesnym Oby się sprawował, a cennik na 2021 Ceed'a "klasycznego" też już jest dostępny na stronie. Niby 20 km więcej, ale szału nie ma w danych technicznych w porównaniu do 1.4, oczywiście mniejsza emisja CO2 jest w 1.5 t-gdi
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 22 wrz 2019, 18:09
- model samochodu: KIA CEED III SW SPIRIT 7-DCT 1.4 T-GDI
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Nagrałem dzisiaj swój silnik:
- zimny:
https://youtu.be/OGWvTpeGmnE
- ciepły:
https://youtu.be/znMo9IgfGe0
Chodzi trochę jak traktor...i nie widzę różnicy w twoim nagraniu szczerze mówiąc.
- zimny:
https://youtu.be/OGWvTpeGmnE
- ciepły:
https://youtu.be/znMo9IgfGe0
Chodzi trochę jak traktor...i nie widzę różnicy w twoim nagraniu szczerze mówiąc.
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Dziękuję za kolejne nagranie Utwierdza mnie to w przekonaniu, że ten silnik tak właśnie pracuje. Trudno dzisiaj spotkać tak uczynnych forumowiczów Tak samo brzmiał 1.4 tgdi u dealera, którego nagranie wrzuciłem kilka postów wyżej Myślę sobie, że to pierwsze konkretniejsze spadki temperatur spowodowały, że jakoś to musiałem usłyszeć
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
No to super. Niestety nagrania z telefonu zawsze troche zmieniaja dźwięk, dlatego lepiej na żywo porównać Najważniejsze ze wszystko Ok.
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
Cześć. Chciałem odkurzyć wątek. Niepokojące stuki w silniku. 11000 przebiegu, niedawno serwis olejowy. W ASO nie widzą/słyszą problemu. Ten typ tak ma czy jest coś na rzeczy? Silnik rozgrzany. Z góry dzięki za pomoc.
https://youtu.be/YVMCLLxMZMg
https://youtu.be/YVMCLLxMZMg
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 kwie 2023, 21:47
- model samochodu: Ceed
Re: Kultura pracy 1.4 tgdi 140km
I jak się zakończył problem stukania?