Witam. Mam pytanie czy hałas w czasie jazdy występuje w Ceed G Jestem na forum od kilku godzin. Mam zamiar kupićT z 2020 roku, czy tylko we wcześniejszych modelach i tylko w Combi. Zdecydowałem się na Ceed GT, proszę podpowiedzieć czy dokonałem właściwego wyboru.
Hałas nie występuje w konkretnym modelu tylko u konkretnego użytkownika i jest to jego subiektywne odczucie. 9 na 10 nie będzie to przeszkadzało, a 1 na 100 będzie kombinował i wyciszał bo tak chce i tyle.... W wersji GT masz głośniejszą pracę silnika i dodatkowo przycisk SPORT do jeszcze głośniejszej Zapewniam, że głośność opon nie będzie problemem nawet przyjmując, że Michelin Pilot Sport 3 czy 4 225/40/18 są głośnymi oponami - 71 dB wg indeksu, a różnica 3 dB = podwojenie głośności.... Kolegom, którzy chcą ciszej proponuję właśnie tu szukać rozwiązania - jak zjeździcie fabryczne Michelin to pomyślcie nad innymi markami.... Pozdrawiam.
Dokładnie - wiele osób nie widzi problemu w „halasie” i cieszy się jazda nowym autem a inni narzekają to na hałas, to na klapę, to na szum gdzies skądś itp itd - oczywiście maja do tego prawo. Jednak najlepiej sprawdzić samemu ale nie szukać obsesyjnie dziury w całym - można było z fabryki lepiej wyciszyć ale nie ma co przesadzać mówiąc ze jest jakoś specjalnie głosno
Problemem są współczesne kompakty w których rezygnuje się z wyciszenia bo w katalogach ani w salonie go nie widać. Ja na jeździe próbnej zwróciłem uwagę na szumy od kół ale myślałem że na 16" będzie ciężej. Trochę jest
Mi też szumiało, ale że obejrzałem (niepotrzebnie) opis Pertyna że to 17'' Michałki z BLa to olałem, i tak chciałem 16''. No i niby jest ciszej, ale bardzie niby niż jest
Jest moze ktos na furum kto bawil sie w calkowite wyciszenie wnetrza: bagażnik, nadkola, podłogi, podsufitka, itp. i jest w stanie powiedzieć czy roznica jest zauważalna i co przynosi najwiekszą zmianę w obniżeniu hałasu?
Mam wyciszone: podłogę bagażnika z wnęką na koło zapasowe, nadkola z tyłu i podłogę pod tylną kanapą. Materiały to alubutyl D3 3 mm + inne materiały dźwiękochłonne z Comfortmat (polecam szczerze) - Blockshot 7 mm, Intergra 6 mm i Blockator Expert 3 mm - mam na nadkolach 3 warstwy. U mnie jest już bardzo ok, wyrzuciłem do sprzedaży fabryczne Micheliny - mam nadzieję, że komuś się przydadzą nowe opony i mam inne - ciche i komfortowe. Jest cicho, choć szorstki asfalt będzie słychać. Jest to jednak bez porównania wobec gołej blachy z fabryki. Mam ciszej niż w Superbie 280 tsi, który jest fabrycznie porządnie wyciszony. W sąsiednim wątku - kol. wyciszył dodatkowo nadkola z tyłu i przodu i jest jeszcze ciszej. Mi wystarcza to co zrobiłem w wolnym czasie. Myślę o zleceniu wygłuszenia przednich drzwi, bo JBL gra nieźle, a może jeszcze lepiej, a będzie sporo ciszej w aucie. Jak coś to pytaj. Proste prace garażowe dla amatora - do ogarnięcia i jest dużo, dużo lepiej. Niestety, w większości aut klasy C oszczędza się na wygłuszeniu. Takie czasy. Ale za małe kilkaset złotych masz rozwiązanie.
Jakie narzedzia sa przydatne potrzebne do zdejmowania paneli, uszczelek itp? Wiecie moze czy mozna gdzies znalezc instrukcje serwisowa zeby wiedziec jak najlepiej demontowac panele boczne, podlogi itp zeby dostac sie do golej blachy?