Bezpośredni wtrysk paliwa, a czyszczenie zaworów ssących
: 09 gru 2018, 11:24
Część Forumowicze,
Chciałbym otworzyć dyskusję na ten temat, jako iż nie znalazłem takiego wątku na forum. Dużo na ten temat można znaleźć na forach z USA.
Problem bezpośredniego wtrysku paliwa i zbierania się nagaru po zewnętrznej stronie zaworów ssacych.
Domyślam się, że w ASO o tym nie usłyszycie, natomiast faktem jest, że silniki GDI podatne są na zbieranie się nagaru , co może zmniejszać moc, zwiększyć spalanie samochodu. Wszystko przez zmniejszenie światła do komory spalania (mniejszy dopływ powietrza). Podobno ten nagar zbiera się bardzo szybko i konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych czynności serwisowych, aby go regularnie usuwać. Pytanie czy ktoś z was już się tym zajmował ? Jeśli tak to prosiłbym o informacje gdzie, jakimi metodami czyszczono , czy były jakieś efekty ? Ile taka usługa kosztowała ?
Ciekawy materiał - mówi o silnikach GDI. Generalnie o silnikach z wtryskiem bezpośrednim.
https://www.youtube.com/watch?v=z5v7tOzzlwA
Chciałbym otworzyć dyskusję na ten temat, jako iż nie znalazłem takiego wątku na forum. Dużo na ten temat można znaleźć na forach z USA.
Problem bezpośredniego wtrysku paliwa i zbierania się nagaru po zewnętrznej stronie zaworów ssacych.
Domyślam się, że w ASO o tym nie usłyszycie, natomiast faktem jest, że silniki GDI podatne są na zbieranie się nagaru , co może zmniejszać moc, zwiększyć spalanie samochodu. Wszystko przez zmniejszenie światła do komory spalania (mniejszy dopływ powietrza). Podobno ten nagar zbiera się bardzo szybko i konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych czynności serwisowych, aby go regularnie usuwać. Pytanie czy ktoś z was już się tym zajmował ? Jeśli tak to prosiłbym o informacje gdzie, jakimi metodami czyszczono , czy były jakieś efekty ? Ile taka usługa kosztowała ?
Ciekawy materiał - mówi o silnikach GDI. Generalnie o silnikach z wtryskiem bezpośrednim.
https://www.youtube.com/watch?v=z5v7tOzzlwA