Przy comforcie, słychać tylko przy gwałtownym przyspieszaniu, przy wyprzedzaniu. Tak podczas normalnej jazdy, albo go prawie nie słychać, albo ja już przestałem zwracać na to uwagę. Jeśli chodzi o zawieszenie, to podobno przy sport się utwardza, pisze podobno, bo nie zauważyłem jakiejś wielkiej różnicy ale przyznam się szczerzę, że nie szalałem jeszcze za dużo na sporcie.MarcinIKS pisze: ↑19 sty 2020, 22:31 Z tymi 17tkami to mnie pocieszyłeś
A słychać ten sztuczny dźwięk silnika w trybie COMFORT przy wyższych prędkościach?
A jeszcze zapytam o adaptacyjne zawieszenie - charakterystyka zmienia się tylko przy wybraniu trybów jazdy ECO/COMFORT/SPORT czy można ją ustawiać niezależnie?
Spalanie autostradowe przy prędkościach rzędu 140-150 mnie nie zabije? Chyba nie powinno, bo w sumie to tylko 2 litry pojemności i to jak patrzyłem na jakichś filmikach z youtube obroty są dość niskie wtedy.
Z perspektywy czasu - warto było? Dziś wzięlibyście auto z tym silnikiem czy np. 1,6T-GDI? Pytam, bo właśnie przed takim wyborem stoję a różnica w cenie jest znikoma.
Jeśli chodzi o spalanie to zależy ile to dla Ciebie dużo? Obroty faktycznie są niskie i silnik pracuje bardzo kulturalnie. Mi dzisiaj stuknęło 4k i powiem szczerze, że nie zamienił bym ani samochodu, ani silnika na inny. Co prawda ma on swoje mankamenty i nie jest idealny - nie oszukujmy się, ale moim zdaniem jest to na prawdę bardzo dobry samochód.
A w temacie haczyków - rozmawiamy o sedanie czy o kombiaczu? Bo kombi ma coś takiego na wyposażeniu + dodatkowo taką fajną belkę podtrzymującą.