Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

forum użytkowników Kia Stinger
Kapitan
Posty: 203
Rejestracja: 21 lip 2019, 12:49
model samochodu: Stinger Gtline

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Kapitan »

dworak pisze: 05 cze 2020, 23:37 Powiem tak...nie mierzyłem ile ułamków sekund urwało i nie specjalnie mnie to interesowało. To co mogę stwierdzić to wyraźnie lepsza reakcja na gaz i o wiele rzadsza redukcja skrzyni w czasie jazdy. Spalanie o 0,5l w dół przy takim samym stylu jazdy.
To po co box, bo chyba nie dla 0.5 litra (tez watpliwego, bo "ten sam styl jazdy" to niespecjalne odniesienie) ? Tym bardziej, ze w sytuacji bardzo powaznego wypadku, gdy autko zostanie poddane ekspertyzie ubezpieczyciel może odmowic wyplaty. Ubezpieczyciel bedzie szukal pretekstu, a tu moc i wyposazenie z homologacją sie nie zgadza....To oczywiscie spekulacja...nie wiem czy są takie przypadki, ale trudno wykluczyc...
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: GeRRaD »

.. albo idąc dalej surowsze sankcje karne - np. przypadek przerobionej BMKi z Warszawy, której kierowca w 2019 zabił gościa na pasach - wniosek policji - auto nie powinno być dopuszczone do jazdy po drogach publicznych :!:
dworak
Posty: 87
Rejestracja: 23 gru 2019, 12:39
model samochodu: KIA

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: dworak »

GeRRaD pisze: 06 cze 2020, 14:47 .. albo idąc dalej surowsze sankcje karne - np. przypadek przerobionej BMKi z Warszawy, której kierowca w 2019 zabił gościa na pasach - wniosek policji - auto nie powinno być dopuszczone do jazdy po drogach publicznych :!:
Albo idąc dalej...zbyt zużyte opony.
dworak
Posty: 87
Rejestracja: 23 gru 2019, 12:39
model samochodu: KIA

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: dworak »

Kapitan pisze: 06 cze 2020, 10:45
dworak pisze: 05 cze 2020, 23:37 Powiem tak...nie mierzyłem ile ułamków sekund urwało i nie specjalnie mnie to interesowało. To co mogę stwierdzić to wyraźnie lepsza reakcja na gaz i o wiele rzadsza redukcja skrzyni w czasie jazdy. Spalanie o 0,5l w dół przy takim samym stylu jazdy.
To po co box, bo chyba nie dla 0.5 litra (tez watpliwego, bo "ten sam styl jazdy" to niespecjalne odniesienie) ? Tym bardziej, ze w sytuacji bardzo powaznego wypadku, gdy autko zostanie poddane ekspertyzie ubezpieczyciel może odmowic wyplaty. Ubezpieczyciel bedzie szukal pretekstu, a tu moc i wyposazenie z homologacją sie nie zgadza....To oczywiscie spekulacja...nie wiem czy są takie przypadki, ale trudno wykluczyc...
Nie chcesz nie zakładaj.
Napisałem wyraźnie że lepsza reakcja na gaz i skrzynia nie redukuje tak często. Takie mialem oczekiwania i jest ok. A czy auto przyspiesza w 7sek czy 6,6 sek to w Katowicach jest mi obojętne
Awatar użytkownika
FurioMan
Posty: 7
Rejestracja: 20 sty 2021, 19:02
model samochodu: VW Golf VII GTI stage 1, (303 KM, 445 Nm)

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: FurioMan »

HEKO pisze: 04 cze 2020, 22:32 Tym razem mój własny GT :)
gpf out, wydech aktywny Jun BL
480KM 750Nm :D

Obrazek
Napisz coś więcej o modach. Co wrzuciłeś? Intercooler, doloty z K&N Typhoon?
HEKO
Posty: 48
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: HEKO »

...dolot zamontowany później, ale bez różnicy dla mocy :D
poza tym tylko to co napisałem
po zamontowaniu IC i podstrojeniu ma teraz 490KM
Stinger GT 530KM 750Nm
Koroll
Posty: 26
Rejestracja: 25 wrz 2020, 20:45
model samochodu: Peugeot 207 SW 1.4 vti

Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)

Post autor: Koroll »

HEKO pisze: 21 sty 2021, 10:25 po zamontowaniu IC i podstrojeniu ma teraz 490KM
:o szanuje ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”